Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super bud

Dag 25 12/12

Update van de meiden waar de groei er bijna uit is,elke dag moet ik de lamp een paar cm hoger hangen maar denk dat de groei er bijna uit is.Heb ze deze week een beetje BAC bloei en PK booster meegegeven en dat konden ze blijkbaar waarderen want vind ze er beter en beter uitzien.Heb hier en daar nog een vliegje gespot maar dat was de moeite niet om in te grijpen,als het terug erger word krijgen ze nog eens bio schark te verwerken want denk dat dit goed spul is.
    Hier nog een paar pic's en opmerkingen zijn altijd welkom(goed of minder goed
    )
    DSCN1109.jpgDSCN1119.jpgDSCN1118.jpgDSCN1125.jpgDSCN1124.jpgRSCN1138.jpgRSCN1133.jpgRSCN1134.jpgDSCN1127.jpgRSCN1136.jpg

Temp max 24.8
    Temp min 17.8

Lv max 62
    Lv min 40

Grts

Comment

Mooie foto's en men wat een see of green. Dat belooft wat.

Comment

gaat lekker hier

Comment

@monty,idd ik wou een SOG en heb een SOG,ben benieuwd hoe het uitdraait.
          @B2N Vind het er ook niet slecht uitzien

Heb nog een vraag ivm mijn watergiften langs onder,is het nodig om rond mijn kuipen water te geven zodat het gelijkmatig opgenomen kan worden of kan ik gelijk water geven op 1 bepaalde plaats nm in het midden tussen de kuipen door.Wordt het water dan ook overal opgenomen?

Grts

Comment

Gewoon erin gieten. Water heeft de eigenschap om horizontaal te blijven he dat gaat echt niet in een bergje in een hoek zitten.

Comment

Thanks,dat maakt het voor mij ook gemakkelijker nu,is eigenlijk logisch he

Grts

Comment

Heb daarnet een paar planten gezien met een bladprobleem nv bruine roeste vlekken,ook hier en daar een verbrand puntje,vind het raar omdat ik slechts twee maal bloei gegeven heb en een maal pk booster en telkens de minimale dosis.Zou het kunnen dat het ivm de buffertabs te maken heeft?DSCN1140.jpgDSCN1141.jpgDSCN1143.jpgRSCN1147.jpgRSCN1148.jpg

Het is duidelijk te zien op foto 1 en 2,voor de rest ivm klimaat en lv alles ok.
                Iemand raad hiermee?

Grts

Comment

Niemand met raad wat ik kan doen,zou zonde zijn dat het erger wordt dus zou graag willen weten wat het probleem is,zou het kunnen zijn dat dit duid op een voedingstekort aangezien ik nog maar beperkt gevoed heb?

Grts

---------- Post added at 09:06 ---------- Previous post was at 07:32 ----------

Na een beetje nadenken denk ik te weten waar het probleem zit,nv de pk booster die ik al meegegeven heb en dat was veel te vroeg.Ga nog eens gewoon kraanwater meegeven en dan terug de min. dosis bloei om zo het probleem te kunnen oplossen door elke dag de planten goed te bekijken.

Grts

Comment

Dag 31 12/12

Ze gaan goed vind ik,de weken van de waargeid breken aan en de bloei zit er goed in.Wel denk ik dat ik een weekje achter sta ivm de bloeitijd omdat ik in het begin toch wat problemen had met te weinig water en geen gaten in de kuipen.Nu we zullen wel zien hoe lang we het rekken als ik maar een lekker rokertje heb en geen 2 uur moet rijden voor de dichtste coffee schop.
                    Hier een paar pic's

DSCN1156.jpgDSCN1157.jpgDSCN1160.jpgDSCN1161.jpgRSCN1164.jpgRSCN1165.jpgRSCN1166.jpgRSCN1169.jpgRSCN1168.jpg

Temp max 26.2
                    Temp min 18.9

Lv max 60
                    Lv min 40

Heb ze vorige week een maal bloei meegegeven aan min.dosis,heb hier en daar een verbrand puntje maar is dat door te veel of te weinig voeding?Aangezien ik nog maar drie keer de min dosis bloei gegeven heb vind ik het raar.

Grts

Comment

Heb ze vorige week een maal bloei meegegeven aan min.dosis,heb hier en daar een verbrand puntje maar is dat door te veel of te weinig voeding?Aangezien ik nog maar drie keer de min dosis bloei gegeven heb vind ik het raar.
                      Op je foto's kan ik niet echt geelwitte of verbrande bladpuntjes ontdekken. De kleur van je blad oogt ook niet overmatig donkergroen. Ik denk niet dat ze overvoed zijn. Ondervoed ook niet. Kan zijn dat er hier en daar een verdort puntje tussen zit (kan ook door mechanische schade komen) maar de typische wit-gelige bladpunten die door waterontrekking veroorzaakt worden bij een overvoeding kan ik niet herkennen.

Comment

Ziet er goed uit hoor.
                        Ik zie overal 9-vingertjes.

als ik maar een lekker rokertje heb en geen 2 uur moet rijden voor de dichtste coffee schop.
                        Dat gaat zeker lukken als je zo door gaat.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@monty,idd ik denk dat die verbrabde of roeste plekjes komt door de meeldouwbestrijding,denk dat bepaalde bladeren aan elkaar geplakt waren.Ga de bloei dosis trapsgewijs wat opvoeren.
                          @QnQ,das voor mij het belangrijste eigenlijk,niet de opbrengst maar nooit meer naar de coffeeshop,ale dat hoop ik toch.

Grts

Comment

Hier een kleine update maar dan over mijn volgende kweek.Heb zitten uitrekenen hoe lang deze nog moeten staan (5-6weken)en dan een 10 tal dagen drogen dan is het tussen half of eind febr klaar om mijn tweede kweek te starten.ivm een reis die ik al geboekt heb in het voorjaar zou het een korte bloeier moeten zijn(ongeveer 70dagen van zaad naar oogst.Heeft er iemand ervaring met zo een korte bloeier dan mag men mij altijd overhalen,heb ook aan autoflowers gedacht maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.Hoop iets te horen van jullie.

Grts

Comment

kijk eens naar mijn topic. klotsende autoflowers onder 250 watt. klaar in 60 dagen vanaf zaad

Comment

@borklots,ik heb je topic doorgelezen en heel interessant.De pineapple express spreekt mij zeker aan aangezien ik al eens pineapple chunk geproefd en dat was een doorduwertje ze,heel lekkere nasmaak.En ivm de opbrengst dat valt precies ook niet tegen.

Grts

Comment

Bezig...
                                X