Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super bud

Dag 35 12/12
    Dag 15 zichtbare bloei

Ze zien er goed uit maar het gaat allemaal zo traag vooruit ivm topvorming vind ik,of ben ik te ongeduldig?.
    Heb ze gisteren nog bloei en pk booster meegegeven,bloei 8ml op 5l en pk booster 4ml op 5l.Heb deze op die 5 liter bij elkaar gedaan en vraag mij dat af of ik die niet apart moet geven bv om de dag dat men voeding gebruikt,iemand die mij daar bij kan helpen want zou niet graag overvoeden.
    Bij de foto's moet men niet letten op de kleuren want spijtig genoeg sloeg de lamp net aan.

DSCN1193.jpgDSCN1220.jpgDSCN1223.jpgDSCN1195.jpgDSCN1225.jpgRSCN1224.jpgRSCN1226.jpgRSCN1228.jpg

Temp max 27.2
    Temp min 19.2

Lv 37-62

Hoop dat ik snel reactie krijg ivm de voeding,mag ik ze tesamen gieten of moet ik ze apart meegeven(bac bloei en pk booster).

Grts
    Attached Files
    Last edited by dekuststreek; 2 January 2012, 08:07.

Comment

Gaat lekker, succes!
      Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Dag 37 12/12
        Dag 17 zichtbare bloei

Heb nog wat foto's genomen net voordat de lamp aanging.Zoals jullie zullen zien gaan ze redelijk nu maar je zal wat rostige plekken zien,weet niet wat het juist inhoud maar ik denk nog altijd dat het door de meeldouw behandeling komt.Als er andere opmeringen zijn dan hoor ik het graag.Heb ze deze week al bloei 10ml op 5liter water en pk booster 5ml op 5liter water gegeven.

Klimaat staat op punt 19-27gr
        Lv 35-50.

Grts
        RSCN1251.jpgDSCN1252.jpgDSCN1248.jpgRSCN1258.jpgDSCN1253.jpgDSCN1247.jpgRSCN1249.jpgDSCN1250.jpg
        Last edited by dekuststreek; 4 January 2012, 19:59.

Comment

Ziet er goed hoor, netjes houden zo!

Comment

Het kan zijn dat ik me verkijk en dat ik een beetje paranoia geworden ben voor meeldauw omdat ik er momenteel zelf mee kamp maar op je foto doemen vreemde witte plekken op!

dekutstreek.jpg

Comment

Hoop dat je mis bent monty maar ga straks kijken net voor de lampen aangaan en nog eens een close up foto maken van de betreffende plant.Als ik het goed bekijk is het op de laatste foto he.Bij jou is het ook om te rotten zo de laatste week en die verd,,,de meeldauw,Laat straks iets weten met betreffende foto's.Voor de rest zijn ze goed aan het opbouwen de buds.

Grts

Comment

Geen sporen van meeldauw ontdekt,denk dat het op de foto's een beetje misleidend was door de flits en het automatisch aanpassen van de foto's op foto galerie.De toppen beginnen aan te dikken en zal morgen een update doen want dan staan ze 6 weken.

Grts

Comment

Update
                  Dag 42 12/12
                  Dag 22 zichtbare bloei

Heb ze deze week drie maal bloei 2ml/L en pk booster1ml/L gegeven.Ze kunnen het goed verdragen denk ik want de toppen beginnen uit te dijen.Dat het geen super oogst gaat worden daar ben ik me van bewust.De fouten die er gemaakt zijn neem ik mee naar de volgende ronde maar die ga ik niet uitpakken,die blijven mooi waar ze geweest zijn
                  .Heb hier en daar nog steeds die roste vlekjes en 1 plant is lichter van kleur dan haar zussen.

Temp max 27.2
                  Temp min 18.2

Lv max 52
                  Lv min 32
                  DSCN1273.jpgRSCN1280.jpgRSCN1279.jpgRSCN1278.jpgRSCN1272.jpgDSCN1277.jpgDSCN1276.jpgDSCN1275.jpgDSCN1274.jpgRSCN1281.jpg

Op de groepsfoto 5 en 6 zie je een plant lichter van kleur,de toppen komen niet goed door en zie daar aan de toppen een wier war van kleine lichtgroene blaadjes,enig idee hoe dit komt,wel ruikt deze heel fris fruitig met een lichte citrus ondertoon.Voor de rest ga ik de volgende kweek beginnen met minder planten want de voorste vier planten daar gaat geen sikkepit vanaf komen omdat die overroold zijn door haar grotere kompanen.

Grts

Comment

ik denk dat de iets lichtere,net onder het uit einde van je bulb staat,hij krijgt dus het meeste licht.als dit zo is moet je hem naar de andere kant verplaatsen,dan kan ie bij komen,is dit niet zo dan heb ik het mis.

Comment

Dag 49 12/12
                      Dag 29 zichtbare bloei

Ze gaan goed vind ik;heb toch wel enkele grote bladeren moeten verwijderen want die zaten dik in de weg voor iets lager gelegen toppen,die hebben nu alle lisht en kunnen beter ontwikkelen nu.Heb met microscopp de trichomen bekeken en die zijn bijna clear-milkey.Is er iemand die me kan zeggen hoe lang het duurt ongeveer van verkleuring clear-milkey-amber?.Aangezien ik een achterstand heb vermoed ik zou ik normaal binnen 1-2 weken moeten oogsten.Ikzelf denk nog zeker 3 weken daarom de vraag van de trichomen.Hier enkele pic's van hoe ze ervoor staan.Had ze deze week de bloei en pk booster opgeschroefd met 0.5ml.
                      DSCN1298.jpgDSCN1299.jpgDSCN1300.jpgDSCN1303.jpgDSCN1305.jpgDSCN1306.jpgRSCN1304.jpg

Op de derde foto is de lichtere plant te zien,de zijtakjes waren allemaal naar boven gegroeid,heb ze allemaal uit elkaar getrokken en daar zaten allemaal kleine bloemen in,zal zien wat er van komt maar ga hier niete teveel van verwachten.

Temp max 28.2
                      Temp min 19.2

Lv max 52
                      Lv min 32.

Grts Als iemand me kan helpen ivm de duurtijd van verkleuring der trichoms?

Comment

Na goed inzicht met de microscoop zijn de trichs nog clear met heel zeldzaam een milkey,kan nu niemand mij vertellen hoe lang het duurt van verkleuring want zou begot niet weten hoe lang nog en zou op tijd willen stoppen met voeding.

Tot in den droi he,grts

Comment

Dag 54 12/12
                          Dag 34 Zichtbare bloei

Moet zeggen dat de laatste 5 dagen de toppen lekker aan het zwellen zijn geweest.Denk minstens nog 2 weken te gaan dus ben gestopt met voeding geven.Enkele toppen hebben al wat bruine haartjes maar de grootste toppen daar zijn de bruine haartjes nog maar net begonnen.De trichomen zijn nog clear met hier en daar een milkey tussen dus dat gaan we goed bekijken.
                          DSCN1322.jpgDSCN1323.jpgDSCN1324.jpgDSCN1325.jpgRSCN1326.jpgRSCN1327.jpgRSCN1328.jpg

Temp max 27.2
                          Temp min 19.2

Lv max 52
                          Lv min 32

Als jullie denken dat dit nog langer of korter gaat duren dan 2 weken die ik vermoed dan hoor ik het graag.

Grts

Comment

als ik op de 5e foto kijk dan denk ik wel dat je zeker nog een weekje of weekje of 2 zal kunnen verdergaan
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ok,denk ook nog 2,dus alleen kraanwater vanaf nu is goed dan zeker?en liefst van boven geven dan of is dat eender?

Grts

Comment

als ik persoonlijk nog 2 weken(14dagen) zou nodig hebben dan zou ik (persoonlijk) nog 4 dagen gewoon voeding geven en dan 10 dagen spoelen met enkel water zoals men vaak vermeld
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bezig...
                                X