Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super bud

Zien er mooi donker groen uit, gezien de donkere kleur zou ik vanaf nu geen voeding meer geven, zit genoeg in het blad/aarde voor de komende 2 weken
    Des te smoother je teeltje zal wegroken
    Succes met de laatste loodjes.
    Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bedankt al voor de reactie's mannen,zit een beetje koffiedik te kijken naar de dames.Zondag staan ze 8 weken op 12/12,en normaal moeten ze 8-9 weken maar aangezien het niet zo lekker liep in het begin is het raden naar de bloei tijd.Ga straks de trichomen nog eens bekijken maar denk toch te stoppen met voeding want zoals paffy zegt de kleur is nog echt groen en de buffer is groot genoeg om geen voeding meer te geven.

Grts en hou jullie op de hoogte.

Comment

Oesje,net de trichomen bekeken en die zijn bij de helft van de toppen bijna volledig milkey.Bij de andere helft is het clear-milkey.hoop dat het nog even duurt eer ze naar amber gaan want wil oogsten aan milkey-amber.Ze zijn op drie dagen van clear naar milkey gegaan(normaal?)Hoop ze nog 10 dagen te houden.

Grts

Comment

DSCN1333.jpgRSCN1345.jpgRSCN1342.jpgRSCN1340.jpgDSCN1339.jpgDSCN1336.jpgDSCN1335.jpgDSCN1334.jpgDSCN1332.jpgRSCN1346.jpgDag 56 12/12
          Dag 36 zichtbare bloei

Denk nog max.nen dag of 10 want de kleinere toppen zijn al voor de helft bruine haartjes en de grotere toppen die beginnen nu pas bruine haartjes te krijgen.Hoop dat ik alles tesamen kan oogsten want anders zit ik met een probleem want moet drogen in de tent.

Comment

Bij sommige toppen heb ik de indruk dat die heel droog zijn terwijl andere dan weer vochtig zijn ,is dat normaal dat ze zo droog aanvoelen?

Grts

Comment

Zit met een probleem,de helft van de toppen zijn volgende week klaar om te kappen.Maar de andere helft en eigenlijk het merendeel moeten nog een week en omdat ik moet drogen in de tent waar ze nu staan zit ik in de s..t.Is er een oplossing om niet in de tent te moeten drogen?Ga er wel bijvertellen dat ik hier in een huis woon met de naaste buur op 30meter afstand en bijgevolg niet moet kijken naar een geurprobleem.Hoop hier toch reactie op te krijgen want scheelt wel wat grammen denk ik.

Grts

Comment

Gefaseerd oogsten en gewoon elders drogen en niet in je tent. Droognet, ophangen aan touw of op kranten.

gefaseerd oogsten.jpg

Comment

OK,en moet het dan niet pikkedonker zijn?het gaat snachts daar pikkedonker zijn maar met daglicht is het nog donker maar niet zoals snachts

Comment

Heb beslist om ze allemaal tesamen te kappen,ga wachten tot de trichomen van de rijpste toppen deels milkey-amber zijn en dan hopen dat de redt tenminste volledig milkey zijn,het zal niet veel zijn dat ik zal oogsten maar hoop daar 100 gr af te halen en dan ben ik even zoet.Zondag terug update met foto's.

Grts

Comment

PFFF,beginnend meeldouw ontdekt bij twee planten,heb ze direct gekapt en heb de rest in het donker gezet en de temp naar beneden gebracht ivm extra thc aan te maken door de stress in de laatste dagen.Morgenavond of woensdag worden de andere ook gekapt denk ik want wil het risico niet lopen om daar ook meeldouw op te krijgen.Hier nog wat foto's van de resterende planten.DSCN1366.jpgRSCN1387.jpgRSCN1386.jpgRSCN1383.jpgRSCN1382.jpgRSCN1381.jpgRSCN1380.jpgDSCN1368.jpgDSCN1367.jpgDSCN1364.jpgDSCN1365.jpgRSCN1388.jpg.

Grts

Comment

Ziet er zeer smakelijk uit !

Comment

Bezig...
                        X