Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Toendra #6 is er bijna, de herst zit er goed in nu en haar buds zijn aardig aan het opzwellen.
Ze staat nu precies 8weken, nog 1 weekje geef ik haar. 111_0101.jpg111_0108.jpg111_0105.jpg111_0103.jpg
ja onze kater die durft ook wel, maar eerder toont hij interesse in dat hele gebeuren die plots van achter die deurtjes komt,dan volgt hij me als ik water ga maken en terug als ik water geeft zit hij wat bij me te kijken en zo af en toe bijt hij eens in een ondergelegen blaadje..dan zeg ik foei, miauwt hij eens en kijkt weer verder mee
owow dat ziet er gelikt uit bubba, schone toppen.
en bedankt voor de tip , mijn kat kent blijkbaar ook het woordje "foei" want ze reageert er direct op, draait zich om en gaat braaf liggen nu
Na 5dagen waren de ondergelegen plukjes al redelijk droog, kon het niet laten om te proeven, ze smaakt redelijk zoet en dat is wat ik wil, het zal alleen maar beteren ^^
Nog wat pics van de omni's haze, behazed, neville haze en gallaxy.
Nog wat foto's van de dames
Ik moet nog veel leren van sativa's. hun voedings onderhoud ligt geheel anders dan een indica, die is beter te sturen vind ik. 112_0036.jpg
Sativa's zijn vaak erg gevoelig voor overbemesting.
Ook beperk ik de stikstof gift om te voorkomen dat ze enorm de hoogte in gaan. Vaak sla ik de groei voeding helemaal over.
Als je een Fertometer hebt, nooit zoveel voeding geven dat het rode ledje gaat branden!!
In BeHazed komen inderdaad 2 pheno's voor; de meer sativa types van moeder (Somango Haze x Citral) en de indica types van de vader [Citral Skunk x (G13 x Hash Plant)]
Sativa's zijn vaak erg gevoelig voor overbemesting.
Ook beperk ik de stikstof gift om te voorkomen dat ze enorm de hoogte in gaan. Vaak sla ik de groei voeding helemaal over.
Als je een Fertometer hebt, nooit zoveel voeding geven dat het rode ledje gaat branden!!
In BeHazed komen inderdaad 2 pheno's voor; de meer sativa types van moeder (Somango Haze x Citral) en de indica types van de vader [Citral Skunk x (G13 x Hash Plant)]
Stoom ze.
Mooi dat deze twee geplante zaden elk een pheno zijn.
moet je dan rekening houden met de zelfde bloeitijden? of wordt het korter met indica pheno?
Comment