Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek mix van royal AK automatic, critical en white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1ste kweek mix van royal AK automatic, critical en white widow

Korting op 420shop
    100_0556.jpg100_0555.jpg100_0557.jpg100_0558.jpg
    de laatste weken voor oogst

Re: 1ste kweek mix van royal AK automatic, critical en white widow

Succes met de laatste loodjes het oogsten knippen en drogen en ja roken natuurlijk.

Grtz

Comment

100_0560.jpg100_0564.jpg
      dit vrouwtje stond vorige week onderbewatert,
      nu is ze helemaal verbrand van water te geven
      wat moet ik nu doen ze zo nog een week of twee laten staan of toch maar oogsten

Comment

je zou toch eens moeten kijken of je tevreden bent over je trichomen
        en zijn de toppen ook verbrand? zo niet zou ik haar gerust laten staan als ze nog niet klaar is miss een paar dagen in volledig donker voordat je gaat hakken

Comment

Nou, de temperatuur is ook flink te hoog geweest hoor. Van alleen water geven verbranden ze niet.
          Poepoe..heel apart.
          Maarre..je setup even checken, en zo lang mogelijk laten staan lijkt me het beste ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

PICT0015.JPGPICT0016.JPGPICT0017.JPGPICT0018.JPGPICT0019.JPGPICT0020.JPGPICT0021.JPGPICT0022.JPGPICT0023.JPGPICT0024.JPGPICT0025.JPGPICT0026.JPG
            wat vinden jullie hiervan
            Attached Files

Comment

Dat duurt niet lang meer voor je de schaar kan pakken.
              En ben het met Q eens, dat dat niet alleen van teveel water komt. Dat zal ook wel aan je PH hebben gelegen.

Succes met de laatste loodsjes
              grtz

Comment

PICT0053.JPGPICT0054.JPGPICT0055.JPGPICT0056.JPGPICT0057.JPGPICT0058.JPGPICT0059.JPGPICT0060.JPGPICT0061.JPGPICT0062.JPGPICT0063.JPGPICT0064.JPG
                nog een reeksje trichomen

Comment

wachten is grotendeels nog clear allemaal. gaat nog even duren.

Comment

000_0016.jpg000_0017.jpg000_0018.jpg000_0019.jpg000_0020.jpg000_0021.jpg000_0022.jpg

Comment

Comment

Ai man dat ziet er niet zo fraai uit...
                        Hopelijk redden ze het, want daar zit een mooie roker aan te komen voor je
                        sigpic

Comment

Vind die critical van rqs maar een rare..
                          Mooiste toppen buiten aan gehad, dik 2 maanden curen en t is nou niet echt feest als je m rookt..
                          Iemand dezelfde ervaring??

Comment

PICT0109.jpgPICT0112.jpgPICT0115.jpgPICT0117.jpgPICT0121.jpg
                            nog reeksje trichomen allemaal clear denk ik dan heb ik een probleem want morgen staan ze 14 dagen gekliefd

Comment

Sow mooie close-ups zeg, nice nice. Echte ambers zie ik er nog niet in en idd nog veel clear trichomes. Toch hikt het tegen het milkey aan. Zie toch ook wel al wat waas erin. Ik zou nog even wachten maar gaat de goede kant op. Ik zie ook dat de trichomen langzaam hun kopjes beginnen te laten hangen wat een goed teken is. Ook de trichoom dichtheid ziet er goed uit, lekker veel harsaanmaak. Nog heel even geduld.

De rede waarom men adviseerd om niet vroeger dan 2 weken voor je oogstmoment te klieven is dat het klieven veel stress voor de plant betekend, enerzijds wil je dit (doel klieven is aanzetten tot meer harsproductie door middel van stress) anderzijds leiden veel stresshormonen tot de aanmaak van herma bloei (banaantjes in je toppen). Een cannabisplant heeft 2 weken nodig om deze mannelijke bloei, onder invloed van stresshormonen, te ontwikkelen. Dus vandaar dat men adviseert om niet eerder dan twee weken voor je oogt moet klieven om de kans op banaantjes te verminderen. Het ergste wat je dus kan over komen is dat ze bananen vormt in de toppen en als je ze dan nog erg lang laat staan zal het stuifmeel uit deze bananen je top deels bevruchten, rijpe zaden krijg je van een op deze manier bevruchte plant echter niet. Enkel pril bevruchte vruchtbegindselen en zaadjes in een heel pril stadium. Geen nood dus, gewoon nog even afwachten

Comment

Bezig...
                              X