Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B goes Aptus expertline

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    B goes Aptus expertline

    Korting op 420shop
    jupse medekwekers


    we zijn al terug aan een nieuwe ronde bezig
    deze x hebben we v medekweker en sponser gekregen
    de expertline aptus en halve kilo buitenkorrels


    in men dr120 ,600W


    5 moby dick v dynafem
    5 critical+ dynafem

    1 blueghem,1lemon kush,1iced grapefruit, overschotjes zaad


    in 3kleinere potjes 3trainwreck x citral (omni,s) die zijn er v vandaag bij gezet pas ontkiemd deze zijn redelijk klein en doen het uitstekend op 12/12

    de rest heeft er 4dagen 24/24 TL opzitten
    en nu 1week hps 600W en doen er nog een weekje 18/6 bij !!
    in totaal 3weken voorgroei,
    allen staan ze in 11l potten op een medium v gemengde batmix ,zaai en stekgrond en wat meer bemeste potgrond ,dooronder gemengd mijn buitenkorrels v APTUS zo een 500gr op 160liter aarde,deze wordt gebruikt als basisvoeding, de rest v voeding is v APTUS EXPERTLINE
    DSCN0342.jpgDSCN0341.jpgDSCN0344.jpgDSCN0347.jpgDSCN0343.jpg
    Attached Files
    chill and good vibes grtzzz B2

    #2
    Re: B goes Aptus expertline

    Chackaaa Mooi B , zeer goede sponsoring heb jij !
    Plantjes staan er ook al goed bij zo te zien , dusja , enjoy the new goodies en have funn met de grow

    SUCCES , Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: B goes Aptus expertline

      Leuk !

      Goed spul dat Aptus.

      CaMgo Boost vooral toppie voor algehele plantvitaliteit.
      Laatste vier weken meegeven met alle andere voedingslijnen.

      De Aptus Regulator tegen stress en dus strek lijkt het goed te doen, een kort en dik gewas.

      De Super PK is een echte kiloknaller. Niks bio, mineraal met erg hoge pk verhoudingen.
      Jij gaat het expertschema volgen, dan heb je de P en K los. Los zijn ze wel bio.

      Pas op voor overdoseren met Aptus. Hou je aan de hoeveelheid. Dat geld vooral voor de Topbooster.

      Ik bijf kijken.
      Last edited by 123harry; 3 December 2011, 17:11.
      No-nonsens kweker

      Comment


        #4
        Re: B goes Aptus expertline

        Succes met je run. Zal vast helemaal goed komen.

        Comment


          #5
          Re: B goes Aptus expertline

          lokes B27 ,

          veel geluk met deze run

          en ivm aptus !! aptus powns

          grtzzzz
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: B goes Aptus expertline

            APTUS RULES da groeit als kool,, DSCN0360.jpg
            chill and good vibes grtzzz B2

            Comment


              #7
              Re: B goes Aptus expertline

              Hehe , als het er maar niet naar smaakt is het goed.

              Mooi vol aan het komen daar , nice ! , en nog een paar babes bij ook , zeg eens ?

              Grtz Hash
              Geniet nooit met mate !

              Comment


                #8
                Re: B goes Aptus expertline

                volgensmij moet je er een tentje bijkopengaat nooit passen

                Comment


                  #9
                  Re: B goes Aptus expertline

                  nog 2 trainwrecks bij gezet, om alles optevullen ee
                  chill and good vibes grtzzz B2

                  Comment


                    #10
                    Re: B goes Aptus expertline

                    ze zien al goed uit e
                    oɴly deαd ғιѕн ɢo wιтн тнe ғlow ...

                    Comment


                      #11
                      Re: B goes Aptus expertline

                      Moh de B, kad nog nie gezien daj ook weer van start was ^^
                      succes dermee, tziet er allesins weer in orde uit

                      grtz
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: B goes Aptus expertline

                        Sow die gaan idd als de nete, red je fan anders word die verslonden door't groen.

                        Comment


                          #13
                          Re: B goes Aptus expertline

                          LOL,
                          Jullie zijn echt schitterend he, er moet wel basisvoeding bij die aptus additieven. Het zijn toevoeging, extra's, met die halve kilo buitenkorrel, vraag af of je dat gaat halen, voor een kwaliteit wietje.
                          Misschien kun je nog wat bij bemesten van die buitenkorrel, maar lijkt met toch een stuk makkelijker met gewone basisvoeding erbij, dat staat ook op het schema bij het mengen.
                          Ook al is het gesponserd, dan nog ga je daar geen goede kwaliteit meet scoren @ 600W met alleen aptus. Ik zou ff vaatje Hypro halen of zo, doet het prima met aptus of iets anders.
                          Heb wel meerdere mensen gezien met Aptus kweken zonder basisvoeding, dat gaat niet lukken, tenzij je een 150 liter aarde bemest per plant hebt of zo.

                          Ik heb hier namelijk het zelfde in gebruik, maar daar komt wel nog Hypro bij deze keer, vorige keer bijv Canna.
                          En die buitenkorrel lijkt me juist ideal voor buiten, daar is ie ook voor ontwikkeld. kwa voorbemesting doet de startbooster het zeer goed en je kunt nog (tip) P boost meegeven beetje in de groei, voor volle dikke sla.
                          Andere goed voorbemestings produkt voor binnen is mss de bio- mix van Plagron, geloof ik.
                          Mocht de buitenkorrel ook goed geschikt zijn voor binnen dan wil ik dat wel eens proberen, guano/batmix is mogelijk al genoeg voor een goede start met beetje vloeibare mest en startbooster.

                          Succes man
                          Last edited by heaven; 26 December 2011, 21:00.

                          Comment


                            #14
                            Re: B goes Aptus expertline

                            haha heaven toch,ben niet onnozel hoor, ik zit met een schema v aptus zelf meegekregen, en inderdaad die korrels zijn goed vr 8weken dan worden er bij gedaan,
                            dus no worries man, ik weet wat ik doe, en als ik het niet weet heb ik een zeer goede medekweker,vriend maar een top vne kweker dus het komt zeker meer dan goed op de manier ik bezig ben,
                            grtz heaven en ook bedankt vr je tips en aandacht,
                            Vandaag bij de meesten de 1ste bloeiverschijnselen gezien maar voor mij het belangerijkste de BLUEGHEM die is een vrouw!!! duizendx happy vr de ene al, C.U


                            ps ik kweek deze ronde echt in opdracht vr APTUS zelf , dfie als test willen zijn of hun buitenkorrels ook geschikt zijn vr binnen,
                            wel tijdig bij mesten ,vd korrels dan ,doei,,,
                            en behandel niet iedereen als ne onnozelaar,,grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
                            Last edited by B27; 26 December 2011, 22:24.
                            chill and good vibes grtzzz B2

                            Comment


                              #15
                              Re: B goes Aptus expertline

                              DSCN0574.jpgzoals jullie kunnen zijn gaan ze echt goed ,,schema volgen, meer niet, wel al wat basisvoeding van atami bcuzz bij gebruikt want de nieuwe lading aptus korrels waren nog niet binnen,
                              toch wat minder nieuws de blueghem is ne??( herma uit regular) want heb ballen en witte haartjes, ma vele ballen dus ne vent!!DSCN0577.jpgDSCN0571.jpgDSCN0576.jpgDSCN0575.jpgDSCN0573.jpgwel enkele geknakt zodat ze allen zelfde hoogte blijven, die 2 trainwrecks zijn wa overbos en krijgen niet veel kans maar ik laat ze staan,zie wel wat er gebeurt, de blueghem heb ik een mooie luchtige,lichtige plek in me hall gegeven,ms stuifmeel melken of komt er zowizo wa zaad aan,of niks en gewoon een hele mooie kamerplant,

                              DSCN0572.jpg
                              Last edited by B27; 5 January 2012, 19:24.
                              chill and good vibes grtzzz B2

                              Comment

                              Bezig...
                              X