Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10xBlue Cheese by Moesolini & B2B

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10xBlue Cheese by Moesolini & B2B

Nope, die zien er nog lang niet klaar uit. Misschien komt het door de foto, maar het ziet er nog erg wit uit van boven.
    Ik kan even niet vinden hoelang je ze al in bloei hebt..ergens tussen 31dec en 4 weken geleden, maar daar is geen update.

Toprot, meeldauw en herma's zien er allemaal heel anders uit. Ik weet niet hoe je daar bij komt ?
    Heb je wel voeding gegeven met extra P en K tijdens de bloei ?

Wat markster al zei, problemen zijn veel beter te identificeren op foto's zonder hps.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dag Growers/Medeblowers,

Hieronder een update van de dames en nog wat foto's.

Ow ja de zaadjes zijn van Barney's Farm Bleu Cheese Bloeiperiode: 60 tot 65 dagen ik zit er zeker met 2 weken overheen. En daarbij komt nog
      dat ik ze al gekliefd heb en dat ze al een week in de spoeling zitten. Ik bekijk aan de hand van de microscoop naar de trychomen ze zitten u tegen
      milky aan. Ik denk met een weekje ia het te doen ik moet eerlijk zeggen je leert er steeds meer bij vooral de procedure van de trychomen gaan
      echt snel houd je ff niet in de gaten en het kan te snel gaan. Nogmaals die vlekken op de bladeren kan zijn dat het zweetdruppels zijn maar zeker
      weten doe ik het niet meeldauw ik weet het niet ik trek frisse lucht van benedenshuis niet direct van de raam en de temp van de huis is 23graden
      door het hele huis. Toprot ik denk niet daarvoor zien de dames erg gezond uit en heb bij de top een beetje opengedaan waar het blaadje lelijk uitzag
      binnen was er nix maar in ieder geva wat foto's van de dames.

zumzummz 001.jpgzumzummz 002.jpgzumzummz 003.jpgzumzummz 004.jpgzumzummz 005.jpgzumzummz 006.jpgzumzummz 007.jpgzumzummz 008.jpgzumzummz 009.jpgzumzummz 010.jpgzumzummz 011.jpgzumzummz 012.jpgzumzummz 013.jpg
      sigpic

Comment

Je bent er nogal onzeker over
        Toprot herken je o.a. doordat de kleine blaadjes in de top van binnenuit geel worden. Als je er dan aan trekt komen ze makkelijk los.
        Met je handen aan de toppen komen vergroot het risico, dus beter niet onnodig aan de toppen zitten.

De bloeitijd die zaadbanken opgeven klopt zelden. Als je trichomen net milky beginnen te worden, kan het nog wel 2-3 weken duren.
        Gewoon af en toe bekijken en wachten tot je flink wat amber ziet

Staan die laatste twee foto's misschien iets te nat ? Het blad staat een stuk boller dan de rest.
        Foto 7 heeft iets hangend blad, mogelijk een pH afwijking ?

Ze zien er lekker uit hoor, nog even geduld en wat TLC.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dag Growers/Medeblowers

Na mijn laatste update heb ik de de dames gelijk gekortwiekt, ik had ze al 2 weken van te voren gekliefd, stomme fout ik zat al op 7e week en dacht
          ik ga ze kliefen + 2 weken zit ik op de 9 ben ik 1 week over de tijd 8 weken bloei zegt papier. Nu weet ik beter ga gewoon weer op gevoel en micro af
          is beter en brengt mij meer rookwaar op. Ik ben niet ontevreden, met wat er allemaal met die planten is gebeurd
          . Ik heb er droog aan er over gehouden 253,75Gram. Ik weet in ieder geval mijn fouten en erken ze ook dus voortaan niet meer die domme acties geloven van de growshop maar kijken en op gevoel gaan . Het gaat mij het meeste om het kliefen als je hebt gekliefd heb je maar 14 dagen maar al met al ikke blij . Hieronder wat foto's . Het zijn wekpotten van 1,5 liter en 2 liter het ziet er gewoon mooi uit en nu nog smoken strax

zumzummz 003.jpgzumzummz 002.jpgzumzummz 001.jpgzumzummz 005.jpgzumzummz 004.jpgzumzummz 008.jpg

Klaar voor gebruik hahahahahaha

Groetjes Blaze2Blaze en voor nu
          sigpic

Comment

laat het je smaken en de volgende ronde beter.aldoende leert men

grt vapo

Comment

Bezig...
            X