Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10xBlue Cheese by Moesolini & B2B

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

10xBlue Cheese by Moesolini & B2B

Korting op 420shop
    Dag Blowers/Medegrowers

Ik help mijn broertje met zijn eerste kweek. Zoals ik mijn eerste kweek heb gedaan met Hesi, heb ik hem geadviseerd om met makkelijke voeding te beginnen. De zaadjes zitten nu tweede dag van hun ontkieming. Ik zal zo vaak mogelijk updaten. De zaadjes komen Barney's Farm feminized Blue Cheese en we hebben dat soortje geproefd ter plekke hmmmmm lekker hoor. Maar nu ligt het aan mijn broertje of ze zo worden en zullen smaken

Groetjes B2B

Like i always say: Just smoke it & Relax!!!!!
    Attached Files
    sigpic

Dag Growers/Medeblowers

Vanwege omstandigheden moeten de plantjes weg met 2 weken na een andere plek. Ze hebben 3 dagen 24u gedraaid en nu derde dag 18/6 ik wil de planten niet veel stressen en anders moet ik ze weggooien. Enige optie is ze rekken met groeien ik weet niet of het kan. Ze krijgen op dit moment wortelstimulator, druppeltje superfit op 5ltr en enzymen. Strax met het verplaatsen wil ik geen grote bomen. Graag zou ik advies willen hebben wat ik zou kunnen doen om ze klein te houden tot januarie 4e hier zijn de foto's van de dames.
    In ieder geval bedankt voor alle hulp en tips

Groetjes,

Blaze2Blaze
    Attached Files
    sigpic

Comment

Re: 10xBlue Cheese by Moesolini & B2B

Veel blauw licht geven (koudwit) Wienig watergeven. Pot mag niet kurkdroog vallen maar ben heel zuinig met water. Ook niet te veel voeden. Klein potje gebruiken, min ondergronds geeft ook min bovengronds. Verder zou je dit eens kunnen lezen en proberen. Ik moet dit zelf nog uitproberen of dat idd zo werkt. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...chttemperatuur

Comment

tl balken aanschaffen en kort erop houden maar op die manier watergeven zou ik persoonlijk niet doen.. gr

Comment

Je kunt ze ook snoeien, zoals met struiken en heggen en bomen, rozen en tulpen, maar ook kersenbomen, wat ze ook mogen snoeien. Daar zijn verschillende methodes en technieken voor.
          Buigen kan ook, LST, supercropping, wortel snoeien, in kleine potje terug zetten, etc.
          HPS licht weg, weinig licht, wit, dicht erop, 24 uur.

Comment

Dag Blowers & Growers

En kleine update van de kleine dames. Ze zitten nu 6e dag 18/6 over 4 dagen gooi ik ze in 12/12.
            Het gaat lekker nog wat foto's van de dames.

IMG_0132.jpgIMG_0133.jpgIMG_0140.jpgIMG_0141.jpg
            sigpic

Comment

Hi mij advies zet ze onder TL licht (dubbel TL balk is voldoende) op 18/6, temperatuur en LV goed in de gaten houden, dan komt het helemaal goed.

Comment

Plantjes zien er goed uit , heb hierzo ook Blue chees liggen die ik de volgende run ga neer zetten

kom zeker af en toe bij je langs kijken Suc6 met je ronde

Comment

Update: 2 plante Zien er raar uit. De bladen trekken krom wil ze eruit halen ma ik weet niet. Op de laatste foto is de ergste en de meest zieke plant waarom dat komt weet ik niet. genoeg water de lamp hangt 1.30m hoog. Zit niet in de wind niet te veel voeding? Help

Vriendlijke groet,

B2B en een fijn nieuwjaar
                  Attached Files
                  sigpic

Comment

Zou die wat nat gestaan hebben ?
                    Waarom hangt je lamp op 1.30 ? Kweek je met een 1000W lamp ?

Was je aarde op ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dag Growers en Mede Blowers,

Vandaag een update van de dames die nu van mijn zijn geworden. Mijn broertje heeft er best wel met de pet naar gegooid heb ze sinds dinsdag in mijn bezit nadat ik achterkwam dat ze achterin in een bestelbusje zaten. Mijn broertje heeft controle gehad en uit angst heeft ie een busje gehuurd en heeft ze 2 dagen achterin gelaten. De foto's die ik erop zet zijn van eergisteren. Ze zien er op zich best wel gezond uit behalve dat er 2 van de 7 krommingen vertonen op de bladeren. Wil graag jullie reacties en hulp mensen zeggen tegen mij om het weg te gooien om dat het mannetjes kunnen worden???????
                      Wat ik zie is dat ze wel okay gaan maar ben best wel bang dat het herma's worden als dat al bij voorbaat is dan gooi ik ze weg. Dan is er nix aan te doen.
                      Op de laatse 2 foto's zie je de verkrommingen van alle twee de planten.

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg

Groetjes B2B

Like always Say: Just Smoke it & Relax
                      sigpic

Comment

Dat kromme blad heeft er natuurlijk niks mee te maken dat het herma's worden.
                        Ik zou de pH in die potten eens nameten, die is misschien wel wat te hoog.

Herma's kun je op elk moment krijgen, met fem. zaad is de kans wat groter, meestal door stress, of gewoon omdat het erin zit.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dag Growers & Blowers

Hier een update van mijn dames, 2 dames vertonen nog steeds het kromme blad probleem maar voor de rest gaat het goed.
                          Het kan zijn dat ze dikke stress hebben gehad. Maar we zien wel verder. Advies en hulp altijd welkom thx.
                          Hieronder nog een paar foto's van de dames.

zumzummz 010.jpgzumzummz 011.jpgzumzummz 012.jpgzumzummz 015.jpgzumzummz 017.jpgzumzummz 019.jpgzumzummz 021.jpgzumzummz 023.jpgzumzummz 024.jpgzumzummz 025.jpg

Graag advies van de volgende opstelling:
                          150x150x200
                          Lumatek 1000watt of 600watt dimmable met lumatek reflector
                          Gavita weet nog niet welke wel een dimmable 1000watt of 600watt
                          En het laatste Solistek mooi beestje.
                          En anders als het kan een Adjust a Wing op die ballasten aansluiten.
                          En 1x Co2 Emmer erbij.
                          Heeft het nut voor de opbrengst of is het verspild geld??????
                          Ik wil graag voor het optimale gaan

aqzeno.de ist ein Aquaristik Shop für Meerestiere und Süßwasserfische sowie Wirbellose, Aquarienpflanzen und Aquarien Zubehör. Wir haben Erfahrung vo…

Ik ben benieuwd naar jullie mening thx in ieder geval

Groetjes B2B

Like I Always say: Just Smoke It & Relax
                          sigpic

Comment

Dag Growers/Medeblowers,

Nieuwe update :

Met de dames gaat het goed moet nog een weekje spoelen en zijn weer klaar om te wenken. Maar tot mijn grote verbazing zit er op
                            1 plantje allemaal rare bruine vlekken op de blaadjes, mijn vermoedens gingen/gaan vanuit of toprot of meeldauw met zekerheid kan
                            het niet zeggen aangezien dit verschijnsel bij mij voor de eerste keer voorkomt vraag ik graag om hulp. De top van desbetreffende
                            plant is okay maar bij de top de kleine blaadjes worden echt bruin en voelen echt verdord aan. Andere optie wat ik denk is omdat ik
                            veel zweet en ik probeer geen druppels op de plant te laten vallen dat het toch gebeurd is en dat het druppel met zout vermengd is
                            dat het de blad aan tast maar ik weet het niet zet hier onder de foto's van de plant in ieder geval thx voor de hulp.

zumzummz 009.jpgzumzummz 010.jpgzumzummz 011.jpg
                            sigpic

Comment

mooie toppen,maar met een weekje ben je er nog niet!
                              toppen beginnen net met aandikken.die bruine vlekjes kan een calcium tekort zijn of evt te zwar gevoed.maar 100% zeker ben ik niet ,n foto zonder hps is duidelijker.
                              maar als je ff zoekt op BLADPROBLEMEN,dan kom je deze gegarandeert tegen.
                              grtz

Comment

Bezig...
                              X