Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox
Begin bloei week 3
Ja hoor, dankzij het verbeterde water staan mn meisjes er weer wat vrolijker bij
De klauw is enkel nog te zien aan de hoogste bladeren, onderaan ziet alles er stilaan weer normaal uit.
IMG_4494.jpg IMG_4503.jpg
Voorbije week heb ik bewust niet gegoten om de grond wat te laten uitdrogen.
Gisteren kregen ze een goede dosis water dat ik lichtjes heb bijgevoed tot EC 1.3 en vervolgens afgezuurd tot Ph 6.3.
Gezien mn regenton 1 blok ijs is ben ik genoodzaakt om met leidingwater te werken.
Dat heeft al een EC van 0.8, dus veel voeding kan ik niet toevoegen..
Volgende week kan ik eindelijk weer regenwater gebruiken. Dat kan ik van EC 0.0 naar 1.4 brengen, zo is de voeding beter te doseren.
IMG_4522.jpg
De hoogste plant heb ik vastgebonden in de hoop de groei wat af te remmen.
Zo kunnen de anderen groei inhalen. Zo probeer ik de canape gelijk te krijgen.
Misschien haalt het niets uit, maar het is het proberen waard.
IMG_4506.jpg
En hier tenslotte nog een groepsfoto in het donker.
Heerlijk om eindelijk het begin van de toppen te zien, en die typische lemon haze geur te ruiken
Begin bloei week 3
Ja hoor, dankzij het verbeterde water staan mn meisjes er weer wat vrolijker bij
De klauw is enkel nog te zien aan de hoogste bladeren, onderaan ziet alles er stilaan weer normaal uit.
IMG_4494.jpg IMG_4503.jpg
Voorbije week heb ik bewust niet gegoten om de grond wat te laten uitdrogen.
Gisteren kregen ze een goede dosis water dat ik lichtjes heb bijgevoed tot EC 1.3 en vervolgens afgezuurd tot Ph 6.3.
Gezien mn regenton 1 blok ijs is ben ik genoodzaakt om met leidingwater te werken.
Dat heeft al een EC van 0.8, dus veel voeding kan ik niet toevoegen..
Volgende week kan ik eindelijk weer regenwater gebruiken. Dat kan ik van EC 0.0 naar 1.4 brengen, zo is de voeding beter te doseren.
IMG_4522.jpg
De hoogste plant heb ik vastgebonden in de hoop de groei wat af te remmen.
Zo kunnen de anderen groei inhalen. Zo probeer ik de canape gelijk te krijgen.
Misschien haalt het niets uit, maar het is het proberen waard.
IMG_4506.jpg
En hier tenslotte nog een groepsfoto in het donker.
Heerlijk om eindelijk het begin van de toppen te zien, en die typische lemon haze geur te ruiken
Comment