Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

    Bloei week 13 1/2

    IMG_7888.jpg

    Ooh yeah baby!
    Op hun laatste krachten persen ze alle energie uit hun lijf om het nog even trachten vol te houden..
    Wat is ze mooi, de herfst bij de cannabisativa!

    Op mijn macro's duiken de eerste donkerbruine trichomen op, het merendeel kleurt stilaan bruinig

    IMG_7857Macro.jpg

    Ik zou mn plantjes nog een dag of 2 willen verduisteren vooraleer ik oogst.
    Is het daar nu het goede moment voor? Vanaf vandaag donker en zondag knippen?

    De schaartjes liggen gereed en Dizzy is prety excited
    Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

    Comment


      Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

      Hallo, ben hier nieuw, heb dizzy's evolutie van de plantjes bekeken, goed gedaan jonge : D

      Ik heb ook 4 plantjes in mijn tentje en wil ze graag gezond houden, ze zijn nog niet in de 1ste week groei fase.

      Ik hoop dat ik wat tips en steun van jullie jongens krijg tijden mijn eerste kweek.

      Alvast bedankt en succes allemaal !

      Comment


        Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

        Welkom Puff Daddy, en bedankt voor je bezoek!

        Je even voorstellen op de Member Introduction pagina, en erna meteen een verslagje opstarten zou ik zo zeggen!
        Op dit forum kan je alle info vinden, en vragen stellen indien nodig

        Succes
        Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

        Comment


          Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

          Nice man Dizzy ...en dan zijn er nog mensen die niet overtuigd zijn van Led....toch niet te begrijpen !!
          Led's grow !

          Comment


            Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

            Precies dat ledverhaal is toch wel iets moois !! gr

            Comment


              Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

              Einde bloei week 14

              Uiteindelijk heb ik de lamp nog niet uitgezet.
              Ik hoopte dit weekend te kunnen oogsten, maar na de fotoshoot heb ik alweer besloten om dat een week uit te stellen..

              Zo zien de hoofdtoppen er nu uit:

              Plant 1
              IMG_7892.jpg IMG_7925.jpg

              Plant 2
              IMG_7947.jpg IMG_7964.jpg

              Plant 3
              IMG_7984.jpg IMG_8004.jpg

              Plant 4
              IMG_8026.jpg IMG_8048.jpg

              Het lijkt me nog net iets te vroeg om te oogsten als ik er een couchlock wietje wil aan over houden.
              Ik heb de dorre blaadjes weggeplukt en laat de plantjes nog een weekje met rust.

              Wat denken jullie?
              Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

              Comment


                Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                Hallo,

                Heb zelf nog niet zoveel ervaring, maar kdenk dat ge nog een week ofzo moet wachten.

                En the plantjes zien er mooie uit

                Comment


                  Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                  Nog wel erg donkergroen blad overal, ben je al gestopt met voeding toevoegen aan je water ?
                  Donker zetten doe ik nooit, maar het is wel handig als je de knip een paar dagen wil uitstellen, omdat ze met een paar dagen donker niets doen. Dan staan ze stil.
                  Aan de trichomen kun je exact zien hoever ze zijn, en of je een high, stoned, of knetterstoned wietje oogst.
                  Is de helft al amber ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                    Al sinds begin bloei week 9 giet ik met zuiver afgezuurd regenwater Ph 6.5 EC 0.0.
                    Daaraan is hier de laatste weken gelukkig geen gebrek met dat natte lenteweer.
                    Dat krijgen ze ondertussen dus al meer dan een maand, ze zijn grondig gespoeld Misschien slagen ze erin zo lang groen te blijven doordat ze nog genoeg voeding uit de Batmix weten te halen
                    Bij de kleinste plant (4) zijn nog geen verkleurde bladeren te zien, de 3 andere vertonen meer en meer gele bladeren. Ook heb ik er al een hoop verdorde kleine blaadjes van tussen gehaald.

                    IMG_8061.jpg

                    De macro's verschillen een beetje van die van 3 dagen geleden: op sommige toppen zijn er trossen donkere trichomen te zien, op andere gaan ze over van milky wit naar troebel licht beige. Zelfs op de kleinste plant (die amper vergeelde bladeren heeft) heb ik al donkere trichoomkopjes gespot.

                    Van dichtbij zien ze nu zo uit

                    IMG_8083cut.jpg IMG_8088cut.jpg IMG_8176cut.jpg

                    Van iets verder

                    IMG_8112.jpg IMG_8194.jpg IMG_8245.jpg IMG_8275.jpg IMG_8280.jpg IMG_8282.jpg

                    Ik ga voor het knetterstoned wietje en laat mn schaartjes dus nog maar beter een week liggen.
                    Indien ik tegen midden volgende week tijd moet kopen zal ik verduisteren, anders blijft de lamp gewoon 12/12 branden tot volgend (oogst)weekend.
                    Hold your horses Dizzy. Be patient..
                    Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

                    Comment


                      Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                      Dik-vet-in-orde Dizzy!!! Opletten met je LV als je nog verder gaat ivm toprot...
                      Mmmmmooooie prestatie onder dat ledje man!!!

                      Grtz

                      Comment


                        Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                        Ziet er goed uit man ik hoop dat je geduld uitbetaald word !
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                          Thanks guys! Ik ben ook heel tevreden over de resultaten onder LED!

                          Na het werk heb ik daarnet mn plantjes nog eens gechecked.
                          Het zag er echt uit alsof ze over hun hoogtepunt heen waren.
                          Ik heb lang genoeg gewacht! De oogst dringt zich op

                          IMG_8289.jpg

                          Het is drummen op mn droognetje, dat is duidelijk te klein voor de 808 natte grammen groen goud..
                          Laat ons daar 80% takjes en vocht van aftrekken, en we zouden uitkomen op iets meer dan 160 droge grammen Super Lemon Haze!

                          IMG_8285.jpg
                          Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

                          Comment


                            Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                            lekker bezig waarscheinlijk nog meer als je stiekem op hoopte haha
                            we wachten in spanning op het rookverslag
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment


                              Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                              Zeer mooie ronde Dizzy ,daar mag je best trots op zijn .

                              Vette weedtrampoline trouwens .
                              Led's grow !

                              Comment


                                Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

                                Weinig energie verbruikt, veel opbrengst, prima run!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X