Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

    Inderdaad heb je het goed gedaan. Er was al aardig wat amber trichimes zichtbaar, dus ik denk het juiste tijdstip van oogsten. Als je 1 gram per Watt draait doe je het erg goed. Alleen is er geen energievoordeel ten opzichte van HPS, alleen wellicht wel andere voordelen (warmte bijvoorbeeld).

    Veel plezier met je rokertjes.

    Gr. JFF
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    Comment


      Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox



      Aan alle medegrowers- en blowers: bedankt voor de vele reacties en hulp die ik deze run van jullie heb gekregen!
      Met 1gr/watt mag ik inderdaad tevreden zijn. Hiermee leggen we de lat weer iets hoger, het zal mn streefdoel worden voor alle komende kweekjes.
      Over het verschil in energieverbruik tussen HPS en 150W LED ga ik me niet uitspreken, daar ken ik te weinig van.
      Toch ging ik er van uit dat mn LEDs iets zuiniger waren. Ik zou me wel wat in die materie willen verdiepen, dus als iemand weet waar ik hier betrouwbare vergelijkende info over kan vinden mag dit zeker posten!

      Als voorlopige conclusie van deze ronde kom ik graag terug op wat ik in post #98 had geschreven:
      Het belangrijkste is dat je je parameters onder controle hebt. Het heeft enkele rondes geduurd eer ik alles onder de knie had. Met dit kweekje heb ik nog veel bijgeleerd, en ik kan getuigen dat je met de juiste dag- en nachttemperatuur, grondtemperatuur, luchtvochtigheid, Ph en EC prima resultaten bekomt!
      Een gezonde geest in een gezond lichaam = gezonde planten in een gezonde omgeving. Maw eens je omgeving in orde is heb je het recept voor succes gevonden, en komt de rest vanzelf..
      Een kweker die veel aandacht schenkt aan zijn kweekruimte heeft naar zijn planten weinig/geen omzien.

      Mn toppen liggen nu een dag en half te drogen.
      Temp check: min 16, max 20
      LV check: min 54, max 66

      Gaat lekker
      Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

      Comment


        Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

        Heel erg benieuwd wat je er aan droog gewicht aan over houdt! Heb je gevolgd en nu is er toch een keer lof uit te spreken over LED verlichting!
        Succes en netjes gedaan, geniet ervan.
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          Re: Dizzy's 4 x Super Lemon Haze 150W Spectrabox

          De toppen hebben nu 8 dagen gedroogd.
          Ontdaan val alle takjes kunnen ze nog wat verder luchten in een papieren zak.

          IMG_8970.jpg

          Gisteren woog die 192,8g, vandaag 188,8g.
          De zak ademt, het laatste vocht kan nog uit de toppen trekken.

          Eens het gewicht stabiliseert cure ik ze enkele maanden in mn pelican case.
          Jupiler. Ethanolverslaafden weten waarom.

          Comment

          Bezig...
          X