Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dank je wel, best lang zeg 12 weken en dan nog drogen. 14 weken is toch een heel seizoen. @ Justforfun
Inmiddels heb ik een 600 watt lamp aangeschaft, gewoon een normale zoals die ik nu heb staan van het merk Osram met een transformator erbij.
Zaadjes heb ik ook net binnen, zal ze morgen op vochtige watjes leggen.
De lamp waarvan ik de link op het Topic had geplaatst werd mij afgeraden. Omdat de vsa in naast de lamp zit, krijg je extra warmte want zo een transformator word toch 70 graden en dan nog de warmte van de lamp. Daarom heb ik gekozen voor de normale HPS, kan de transformator op een veilige plek buiten de tent gelegd worden.
12 weken bloei he...lol De groeiperiode komt er nog eens bij.
Trafo (vsa) kun je best op een stukje gipsplaat of ander brandvertragend materiaal monteren.
Kan ik de naam van het Topic nog veranderen? Ik ga namelijk Bubblegum kweken, ook een heerlijke wiet.
Ik zal binnenkort even fotos toevoegen van de plantjes, waarschijnlijk volgende week.
Is het slim om een buisventilator buiten de tent te plaatsen?
Comment