Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.
hoe hoog hangt jouw lamp op het moment? de ww lijkt namelijk helemaal omhoog gestrekt.
ik ben zelf ook met 3 ww's bezig miss moet je mijn verslag ook ff doornemen als je ww gaat kweken, ik heb in het begin redelijk succes gehad, en ze staan er nog steeds leuk bij,
ik wens je in ieder geval heel veel kweekplezier.
greetz
Comment
-
DSC_0004.jpgDSC_0005.jpgDSC_0007.jpg
En dit nog steeds zonder afzuig/luchtafvoersysteem, nog verwarming of vocht/waterregelaar, puur basic style..
Grtzz
Comment
-
@FLAMER: heyheyyy
40 cm, ze zitten in de 2e week groeiperiode, en hou ze nu 2dagen aan de zelfde lamphoogte voor al eer ik ze per groeischeut verhoog naar terug 40cm.
Ook ik ben een al oor voor zo'n gastvrijheid/advies, super, ga we meteen doen..we keep in touch W.W. Flamer
Thanks again greetings
Comment
-
Waarom dat boterhamzakje, het zijn toch geen stekken ? Lekker droog laten trekken, dan bouwen ze wortels.
Ik vind ze er niet zo goed uitzien. Hoe hoog hangt je lamp ? Dat blad strekt te veel omhoog.
SPA water zit niets in. Als je sproeit doe er dan iets doorheen.
2x per week met fishmix sproeien (of een andere bladvoeding) bijvoorbeeld.
Meet je de pH ook van al het water dat je geeft en sproeit ?
Comment
-
QnQ
Voor de vochtigheid, ze kunnen dus nu al puur onder de zon..ivm de LV rond 60 of kan lager?Bedankt
40cm hoog, wat kan ik doen?Overpotten?
Je bedoelt ivm voeding, de grond zou nog genoeg voeding moeten hebben(2e week groei!).
Fishmix, melkwater ook goed?
Neen sorry QnQ, geen pH..gebruik in't algemeen spa water is ideaal...plus een perzik-magotheetje heeft bij de ww(Berta)goed gedaan..bij de HKS(Annabelle)niets uitgehaald.(4dagen geleden.
Alvast bedankt, chique greetzzz
Comment
-
Groeidag 15(en laatste groeiweek), en dank u QNQ ze staan er nu vele beter bij(zie foto's)..beide zijn net(WW+ HKS)gefimmed.
CSC_0011.jpgDSC_0005.jpg
Comment
-
@tumble trimmert
Thanks..daardoor dus ok, we gaan ervoor zorgen..zie (foto)de blaadjes vandaag, die zich verder opkrullen .DSC_0005.jpg
Comment
Comment