Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

    Afzuiging hoeft niet op de davin.
    Die kun je best 24/7 aan houden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

      @QnQ, Thanksss again
      Okay doe ik meteen, ben nog naar'n bevestiging aan't zoeken ivm of ik deze rechtstreeks in een aparte (geaarde)wandcontactdoos mag steken.
      =>ivm de wattage

      ---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 17:33 ----------

      AFZUIGING: Net de Fancontroller(Fanline) gecontroleerd, werkt perfect, de pluggen dito..maar vanaf ik de steker van het afzuigsysteem via de fan in de wandcontactdoos steek..is er maar een snelheid/geluid.
      ..

      Comment


        #18
        Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

        Opstaande bladranden kan veroorzaakt worden door te warm staan, echter ook door een te lage RLV in de tocht staan of een te droog medium. Ga die vier mogelijke oorzaken eens na

        Comment


          #19
          Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

          @(mighty)Monty, eerst mijn bewondering en respect voor uw kennis en ervaring..zoals ook de andere krakken hier op dit forum, knap mensen!
          Thanks, ga elk punt nu uitchecken
          Grtz

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

              (bij de ww stond de bodem kurkdroog 0,5L spa gegeven, voeding pas vanaf volgende week!)
              Spa (blauw) heeft dan wel een PH van rond de 6 maar is zeer arm water. Weinig sporenelementen. Wat op het etiket staat lijkt veel wat maar is dus miniem aan elementen. Blijf je spawater geven loop je rond week 4,5,6 van de bloei gegarandeert tegen Ca en Mg problemen op.

              Ket kurkdroog staan zal de bladranden hebben doen opkrullen. De plant wil haar turgor niet verliezen (verwelken) en houd krampachtig het water vast door de huidmonden te sluiten om nog meer verdamping te voorkomen.

              Comment


                #22
                Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                @Monty: heyhey, thanks again
                Okay begrepen, Ca en Mg, is er vb een alternatieve manier om't Ca en Mg waarde te verhogen(vb ivm ph waarde plantwater, mango-perzik thee extract laatst nog succesvol gebruikt)aub?
                Ben nu op 21 dagen groei, ww(45cm)en hks(35cm)+(1mad scientist op 7 dagen), vanaf morgen tijd voor de groeilamp
                WATER: ga ik beter opletten, bedankt Monty !
                Grtzzzz

                Comment


                  #23
                  Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                  Okay vandaag de BLOEIlamp ingestoken ww staat op 8 node en meet 45cm en hks op node 7 en meet 35 cm + bloei indicatie.
                  => heb deze ingesteld bij de DAVIN DV 12 op vanaf 20u tem 08u, pijltje DAVIN kast wijst op 20u..is dit correct aub?
                  Ga voor beide een scrog maken die op de potaarde pot bevestigd wordt.
                  Zie hier de huidige plantjes, alle opbouwende raad commentaar van iedereen welkom mac'rs
                  DSC_0001.jpg HKS is de kleinste, WW de grootste
                  DSC_0004.jpgww
                  DSC_0005.jpghks (is er door aan't komen, gisteren beide mango-perzik extract water gegeven!)

                  Comment


                    #24
                    DSC_0005.jpgw.w.(aka berta) zou ze graag beginnen scroggen, maar toch mss beter overpotten naar'n groter formaatje.
                    DSC_0006.jpgh.k.s.(annabelle) is de fim wel gelukt, al lang tijd voor voeding..beginnen we morgen mee

                    Comment


                      #25
                      Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                      Voeding: AVEVE Kruiden en groenten is een natuurlijke meststof met een zachte en langdurige werking voor keukenkruiden, groenten en andere kruiden als lavendel, rozemarijn, salie, tijm, peterselie en basilicum. Deze evenwichtige formule bevat enkel hoogwaardige grondstoffen die de natuur respecteren. Het extra kalium zal de smaak van de kruiden versterken.
                      Samengestelde organische meststof NPK bevattende matig-fijn zacht natuurfosfaat en bevattende magnesium 5-3-9 (+3) 5% stikstof totaal (N), waarvan
                      6% organisch gebonden stikstof afkomstig van bloedmeel, verenmeel, cacaodoppen en
                      vinasse 3% fosforzuurandydride (P2O5) oplosbaar in mineraal zuur 9% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water 3% magnesiumoxide (MgO) oplosbaar in mineraal zuur 45% organische stof afkomstig van bloedmeel, verenmeel en cacaodoppen
                      Chloorarm. Bevat dierlijke eiwitten. Vee mag niet op het land komen gedurende ten minste 21 dagen na het gebruik hiervan op het land.

                      Comment


                        #26
                        Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                        Vee mag niet op het land komen gedurende ten minste 21 dagen na het gebruik hiervan op het land.
                        Zo, dat wordt een gezond medisch wietje.
                        Hmmjammie....dierlijke eiwitten ook.

                        Veel geld investeren, en dan kunnen die laatste euro's voor fijne bio-voeding er niet meer af ? Zonde hoor..
                        Ik vraag me dan af, waarom toch ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                          Bio kent vele vormen..
                          toch blij dat ik geen vee ben.

                          Comment


                            #28
                            Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                            QnQ absoluut gelijk heb je...tout court deze voeding die ze speciaal voor wietplanten maken is't beste.
                            Dan hebben we alternatieven, ook vb Bio voeding van AVEVE die ik nu heb gekocht, maar idd die voldoen nog niet volledig aan mijn doelstelling/opzet biowietje.
                            Ga dit toch geven tem ik de fijne biovoeding eindelijk heb..ik zie tijdelijk geen andere optie.
                            Heb jij eventueel ook een advies in die richting, vb uit ervaring ivm fijne biovoeding, merk/product aub?
                            Vriendelijk dank, mvg

                            ---------- Post added at 00:13 ---------- Previous post was at 00:07 ----------

                            Comment


                              #29
                              Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                              Ik heb alleen ervaring met Biobizz, maar er zijn wel meer prima bio-oplossingen. (met minder flesjes
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                Re: Medic's 1ste Kweek, medicinale white widow.

                                Wat vinden jullie van dit, http://www.growpalace.com/nl/voeding...ra-flores.html krijgen we een groen licht?
                                Alvast bedankt voor de positieve commentaar.

                                Comment

                                Bezig...
                                X