Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x WhiteWiddow 1x Wonderboom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x WhiteWiddow 1x Wonderboom

Korting op 420shop
    Hallo, een goede dag medestoners.

Ik farm al een tijdje maar na gezijk met bepaalde overheid instanties heb ik besloten mijn werk terug te veranderen in hobby en heb daarom dit schattige kweekje opgezet.

De 3 WW's ben ik begonnen als zaadje. Hier zijn ze ongeveer 2 weken oud, op dit topic worden ze gevolgt tot oogst.

Setup (in kast):2011-12-21 16.30.24.jpg2011-12-21 16.26.22.jpg2011-12-21 16.27.37.jpg

Dames:2011-12-21 16.29.26.jpg2011-12-21 16.27.16.jpg2011-12-21 16.28.17.jpg2011-12-21 16.29.51.jpg

sigpic

Re: 3x WhiteWiddow 1x Wonderboom

veel succes met de kweek

Comment

ziet er echt pro uit

Comment

Thanks ouwe!! nu verder met politie op de hielen kijke en een ammy erbij
        sigpic

Comment

Succes met de kweek.

Comment

kan niet anders dan goed gaan met zo'n uitrusting succes!

Comment

Succes ouwe rakker ^^
              voorzie je zelf maar een beetje
              sigpic

Comment

Dank voor de support, welnu een update:
                De dames:

IMG_4780.jpgIMG_4781.jpgIMG_4782.jpg

En een random vid van een van me aquariums, waar nu zelf gekruisde vage vsjes in zitten+molly's:
                sigpic

Comment

Ja dat ziet er allemaal goed uit.

Comment

Stoners, een update

De dames gaan goed, een paar foto's;
                    IMG_4808.jpgIMG_4799.jpgIMG_4798.jpg

Verder heb ik aan de ervare kweker onder ons een vraag,
                    Ik heb al veel resultaten gezien van planten die in de jongere groeifase getopt zijn, ik heb mij hier alleen nooit verder in verdiept.
                    In mijn geval zal het geen grotere opbrengst geven maar het lijkt mij leuk om een wel en niet getopte plant te vergelijken.
                    IMG_4809.jpgIs het hier handig om de scheut op de paarse lijn te verwijderen, zodat dat top(pen) op rood verder groeien? Of toch beter om te w8en totdat de volgende vertakking meer open staat en de plant groter is?
                    Graag jullie mening.

Na helemaal volgevreten volgezopen en doorgerookt de de kerst af te sluiten, ben ik bij een maatje ze'n oogst komen proeven.
                    Het zijn prachtige toppen geworden, die ondanks dat ze 1 week voor oogst verzopen zijn toch nog aardig wat thc bevatten!
                    van wat knipafval zijn we ook meteen hashis gaan maken, hier hielde we 1,16G aan over. Niet veel dus.
                    Ook 2 foto's gemaakt ervan:IMG_4806.jpgIMG_4805.jpg

Tot de volgen update, stay high!
                    sigpic

Comment

Beste wensen aan allen hier,
                      update:

Ik heb besloten 1 plant te toppen ter vergelijking:
                      IMG_4828.jpg

Hiernaast hebben de jonge dames 3 vriendinnen erbij; 3x RoyalDwarf, een lekker autoflowertje.
                      Ik laat ze eerst rustig meegroeien op 18/6.Als de WW's groot genoeg zijn en er uit gaan, gaan ze op 12/12.
                      later gaat de groep gesplitst naar een andere locatie, maar zal alsnog gevolgd worden
                      Foto's:
                      IMG_4829.jpgIMG_4830.jpg
                      2 voorontkiemde zaden komen al boven.

Voor een 125W kweekje zonder wortel of blad stimulatoren groeit alles dus nog lekker:
                      IMG_4827.jpgIMG_4831.jpgIMG_4832.jpgIMG_4826.jpg
                      sigpic

Comment

stoners
                        Update: De groei lamp is verwisseld naar bloei, hetzelfde geld voor de voeding.

IMG_4930.jpg IMG_4929.jpg IMG_4927.jpg
                        groep de 3 Dwarfs De getopte plant, 4 hoofdtoppen

IMG_4926.jpgIMG_4931.jpgIMG_4932.jpgIMG_4928.jpg
                        De planten zijn in de snelbloei gezet, en beginnen te dansen en aan te dikken
                        sigpic

Comment

Stoners, de planten hebben vanaf de laatste foto's meegelift in een kamer van een vriend, dit mede omdat het begon te stinken maar vooral omdat hij met z'n co2box een perfect klimaat had om er nog wat van te maken.

IMG_5250.jpgIMG_5248.jpgIMG_5249.jpgDe Witewidows kregen extreem veel blad-en topvorming, en de Dwarfs begonnen opeens zo te groeien dat we ze hebben gevlochten in een net die in een soort skatebaanvorm onder de lamp hing, dit bleek lastig met oogsten. De toppen kunnen licht beschadigen, maar door de goede lichtverdeling is de opbrengst goed geworden.

IMG_5251.jpgHet drogen kan je natuurlijk in een duur net doen maar ik gebruikte een gewoon opbergnet, mischien een tip deze kost maar een paar euro.

Vandaag was de eerste zonnige dag van 2012 en ik voel aan me water dat het een topzomer gaat worden voor de buitenkweek en daarom gaan 10 auto-northenlight plantjes het volgende kweekverslag volmaken, de spullen zijn al besteld.

Stay high!
                          Attached Files
                          sigpic

Comment

hoop dat je weer net zo,n mooi verslag van maakt,vooral die foto van het droog net was prachtig,hadden we er maar meer zoals jij echt toppie.

Comment

Bezig...
                            X