Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

Zolang het niet erger word met met je bladranden zou ik me geen zorgen maken.

Hoe doe jij het met de luchtbevochtiger? zit daar een hygrostaat bij in of heb je er een tijdklok achter?
    Mooi opgelost trouwens met de planten boven de luchtbovochtiger.
    Dit ga ik de volgende ronde van je na aapen

En heb ik het verkeerd als ik zeg dat er in de Lichtmix al wel wat voeding aanwezig is?

gr ek.
    Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

@THC Dude:
      Ja je hebt denk ik wel gelijk. Ik vond ze wat geel en nu zijn ze wat mooierop kleur. Ik geef vrij weinig, dus ik denk dat ik goed zit. Dus komt wel goed.

@Ekkel:
      Die bladranden zijn al wat weg getrokken, dus ook daar heb ik wel vertrouwen in.

Ik heb die luchtbevochtiger op de tijdschakelaar van de lamp gezet. Ik kan hem heel precies instellen, zodat de LV altijd constant is. Dat werkt super. En als de lampen uit zijn daalt de temperatuur en stijgt daarmee gaat de LV automatisch omhoog. Ik merk echt verschil met dat ding, kan het iedereen aanbevelen.

Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Moet je je luchtbevochtiger dan ook elke dag bijvullen of op hoeveel zet je hem?
        Ik heb 2l capaciteit en is na 1 nacht op

Comment

@Stickie:
          Ik heb 2,5 liter en draait er anderhalve dag mee. Maar heb een klein voorgroeihokje, dus minder lucht om te bevochtigen.

@Ekkel:
          Volgens mij zit in Light-mix inderdaad een klein beetje voeding. Want er zit altijd wel iets in aardewat ze kunnen gebruiken. Alleen is het er weinig, ze werden al snel een beetje gelig. Maar daarom geef ik ook maar de helft van de voorgeschreven dosis, om overvoeden in hetbegin tevoorkomen. Immers is dat echt slecht voor ze (is mij verteld).
          Last edited by justforfun; 9 January 2012, 20:52.

Comment

Update 20e dag:

- Week 2 + 6 dagen
            - licht 18/6
            - temp. 20 C (lamp uit) / 26 C lamp aan
            - LV 85% constant

Hallo allemaal, hier weer een update van mijn kerstkindjes. Ik ben nu precies 20 dagen geleden begonnen met ontkiemen en daarvan staan ze nu 16 dagen boven de grond. Ik heb ze zojuist van mijn kleine kast verplaatst naar de grote kast. Dit omdat de vorige ronde klaar is en ik weer ruimte had. Ik heb deze heel grondig gereinigd met Dethol en deze is weer klaar voor de volgende ronde.

Ik heb ze nu 3 keer voeding gegeven, maar telkens de halve dosis. Ze krijgen nu om de dag water (met voeding en enzymen), zo'n 40 cc per plant. Dit zuur ik af op een ph van 6.3. Daarnaast sproei ik zeer lichtjes 2x per dag met water afgezuurd op een ph van 5.8. Ook heb ik de zwenkventilator aangezet. Deze heb ik niet op de planten gezet, maar zo dat er een goede luchtstroom is.

Een plantje heeft wat beschadigingen op het blad, waarvan ik niet weet hoe dat is ontstaan (zie foto). Maar is volgens mij gewoon een kras en geen ongedierte ofzo. Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen?

DSCF2254.jpg

Verder staan de planten er wat mij betreft erg mooi bij en heb ik weinig op te merken. Ze groeien erg hard de laatste twee dagen. Ik wacht totdat de 4e internode er goed is en dan top ik hem tussen de 3e en 4e internode. Dan zal ik ze ook op 12/12 gaan gooien. Ik veracht over een dag of 5 dat het zover is.

Hier weer de foto's:

DSCF2248.jpg DSCF2253.jpg DSCF2258.jpg DSCF2257.jpg
            DSCF2256.jpg DSCF2255.jpg DSCF2251.jpg DSCF2250.jpg DSCF2260.jpg

Gr. JFF

Comment

Hey JFF'

Gaat lekker zo te zien!

Ga je na het toppen gelijk over op 12/12? of eerst nog heel even op 18/6?
              Smoke weed every day!

Comment

mooi JFF, wou dat het bij mij maar zo ging
                Ze hebben een mooi donkergroene schijn lekker

Comment

Comment

Zien er goed uit JFF, mooie planten aan het worden.

Houden zo!!!
                    Grtz

Comment

Hey Dude,

Thanks, ze gaan voor mijn gevoel ook echt goed.

Comment

Comment

Nee Dude, ik heb de vorige ronde last gehad van teveel voeding in het begin. Heeft echt veel slechte invloed gehad op de hele kweek. Dus ik blijf lekker rustig doen.

Wanneer ik ze op 12/12 zet dan komen ze in een grote pot (18 liter). Ik heb me laten overhalen in de growshop om Plagron All-mix dan te gebruiken. Ze krijgen dus na het overpotten alleen afgezuurd water, omdat deze aarde voeding heeft. Na die drie weken start ik rustig met de bloeivoeding. Klinkt dit een beetje goed??

Zojuist met mijn stomme kop een potje omgegooid. Halve aarde eruit, maar de plant heeft niets. Moet echt beter gaan oppassen. Zou zonde zijn als ik er op deze manier eentje top net boven de lobblaadjes.

Ps. Ik zit nu mijn Super Silver Haze te roken en die is echt super goed gelukt. Dus ik hoop echt dat dit voldoende gaat opbrengen, want ik stop hierna een tijdje omdat ik op vakantie ga (ongelukkig gepland) en voor mijn werk een periode krijg die ik hiermee niet kan combineren. Dus laten de goden me gezint zijn!!!

Comment

Dat gaat wel goed komen met dat plantje, het is onkruid he...
                            En daar doe je idd goed aan om pas na 3 weken langzaam bij te gaan voeden op die allmix, en met die 18l zal je ook een grotere buffer hebben. Dat zullen ze wel lekker vinden.

Succes verder!

Comment

Update dag 25:DSCF2261.jpg DSCF2262.jpg DSCF2263.jpg DSCF2266.jpg

Comment

ziet erg goed uit, ga zo door!

Comment

Bezig...
                                X