Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

    Heb ff over deez heen gekeken......

    Maar dat ziet er goed uit JFF, mooi lange toppen in the make. En die verschillen blijf je houden as je met zaad werkt.

    Succes met het afbloeien en die andere die net pas in de bloei gaat had ik er allang uitgehaald meer ruimte voor de rest en er komt toch alleen maar fluf vanaf.

    Grtz

    Comment


      #92
      Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

      Thanks allemaal voor de positieve reacties. Daar doe ik het immers voor

      @mafferd
      Inderdaad heb je echt geduld hiervoor nodig. Gelukkig heb ik nog liggen van de vorige ronde, dus dat verzacht de pijn. Maar als je weet hoe lekker die is, dan is de lange wachttijd ineens vergeten.

      @small
      Thanks voor je uitleg nog en voor je reactie.

      @vapoman
      Pfffff........geduld is het goede woord.

      @chappie
      Net de kast opnieuw gerangschikt en ik schok van de lange toppen. Sommige zijn 45 cm lang , das gewoon niet normaal. De toppen zijn nu echt enorm aan het aandikken. Dat komt denk ik ook door de Green Sensation. Ze gaan echt de goede kant op.

      @THC Dude
      Dat verschil is echt klote. Ik ben nu bezig met een nieuw groeihokje. Mijn oude groeihokje wordt dan een moederkast. Ik kan dan lekker stekjes snijden en hoop datik dan eindelijk planten krijg die hetzelfde zijn. Maar dat wordt voor na de Zambeza kweek.

      Over die ene die zo langzaam is. Deze heb ik met veel pijn in het hard verbannen naar de afvalcontainer. Ik wilde het al langer doen, maar wist nie of dat dit juist zou zijn. Je hebt me gelukkig beaamt hierin, dus ook weer opgelost.
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        #93
        Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

        Update dag 96:

        Totaal aantal dagen: 97 (13 weken + 6 dagen)
        Bloei 12/12: 65 dagen (9 weken + 2 dagen)


        Hier de langverwachte update. Er is op zich niet zo heel erg veel te melden, ze zijn lekker aan het bloeien. De planten zijn nu echt bezig met het aandikken en het produceren van THC.

        Van de 9 dames zijn er twee al redelijk ver. Deze hebben al vollop bruine pistols en ook de THC begint rijkelijk te komen. De bladeren worden langzaam geel, wat duidt op het einde. Ik denk deze binnen twee weken te kunnen oogsten, dus na deze week stop ik bij hun met de voeding. Hier de foto's van de dames.


        DSCF2606.jpg DSCF2618.jpg DSCF2601.jpg

        DSCF2620.jpg DSCF2604.jpg DSCF2621.jpg

        De overige 7 dames zijn helaas nog niet zo ver. Deze lopen een week of twee achter. Maar deze zijn wel veel groter en hebben veel grotere toppen. Dus dat extra tijd is niet zo heel erg. Ook hier beginnen de toppen flink aan te dikken en de THC-productie komt lekker op gang. De geur is echt lekker nu. Als de kast open gaat komt er een lekkere zoete Haze geur tegemoet, echt heerlijk. Deze zullen nog een week of vier moeten ben ik bang. Hier wat foto's van de dames.

        DSCF2611.jpg DSCF2610.jpg DSCF2607.jpg

        DSCF2609.jpg DSCF2613.jpg DSCF2619.jpg

        DSCF2602.jpg DSCF2605.jpg

        Gr. JFF

        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        Bezig...
        X