Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die vraag moet ge uw eigen stellen. Maar enkel verbranding gaat zo snel, heeft ook de typische symptomen. Lijkt alsof er een blaasradiator vol op stond. Nu, als ge fanleaves verwijdert en dan bemest...
vanavond is het zover en zullen de dames een mooie knipbeurt krijgen en te drogen gehangen worden, zal de foto's wel posten als ik er genomen hebecht een goei kweekverslagje was het niet maar blijkbaar ben ik niet zo kweekverslag aangelegd
black jack 012.jpgblack jack 011.jpgblack jack 013.jpghierbij het eindresultaat van mijn black jack dames van sweet seeds, was mijn eerste ronde in mijn leven en mag toch zeggen dat ik heel tevreden ben, nu nog een beetje wachten tot ze mooi droog zijn kan al een hele mooie tijd weg nu
thx mannen, ja john zit zelfs 1 dame bij die een monstergroei gekregen had van budgroie, waren echt de laatste 2 tot max 2,5 weken dat de budvorming echt super ging
black jack 003.jpgblack jack 002.jpghierbij een foto van de dame die 1 week 18/6 gekregen heeft en dan op 12/12 gegaan is, de dame moet nu nog een 2weken staan en zal nu pas echt beginnen uitdikken john
ondertussen al lekker geblowt en het is een zalig wietje geworden, de smaak kan ik niet echt thuisbrengen, iets ofwat kruidig, het wietje gaat heel zacht binnen en komt heel hard aan in het kopke de smaak geef ik toch een dikke 10 en het effect krijgt van mij ook een 10 kortom een superwietje
Comment