Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Black Jack sweet seads

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Black Jack sweet seads

begin op 1 plantje een beetje opgekrulde blaadjes te krijgen, kan dit zijn omdat ik mijn lamp te laag hangen heb? De lamp hangt nu op een 45cm boven de planten, temperatuur zit lamp aan rond 24 graden en lamp uit rond de 18,8graden, lv schommelt tss 48-74% of heeft dit te maken met het magnesiumtekort waar jona over praatte? hier alvast een paar fotokes die mischien duidelijheid kunnen brengen

black jack 003.jpgblack jack 002.jpgblack jack 001.jpg
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Je planten zien er vrij goed uit vind ik. Ik zie een beetje krulling maar dit kan door de warmte zijn (misschien dat de lamp er wat dicht heeft opgestaan? Al denk ik niet dat dit het geval is). Kan ook een simpele vergroeiing zijn, lijkt me niet echt iets waar je je zorgen hoeft over te maken. Gewoon aanhouden zo. Qua voeding zit je ook goed (zien er mooi donker uit dus alvast geen tekorten). Temperatuur is helemaal prima zo lijkt me. LV idem dito. Magnesiumtekort is het sowieso wat vroeg voor maar de kans dat het er komt is groot bij deze soort (ik geef het nog een weekje of 4 ).

Greetzzz

Comment

thx jona, de lamp hangt op een 45cm maar heeft wel iets korter gehangen dus mischien te warm kan zeker wel de oorzaak zijn, een vergroeiing daar heb ik ook aan gedacht omdat ik ook met een blad zit met 3 vingertjes die vergroeid zitten tot 1 blad, vind ook dat de dames gezond ogen maar wilde toch op zeker spelen dat het niks ernstigs is wat gebeurt met de paar blaadjes, het gaat trouwens niet verder dan dit ook en het blijft hetzelfde, zo ben terug gerust dat er niks ernstigs aan de hand is thx

Comment

nog een paar dagen groei en denk dat ze woensdag in de bloei zullen gaan, het plantje met de opkrullende blaadjes krullen nu nog wel wat meer, ga ze eens een dagje geen water of voeding geven en pas terug morgen, mischien geef ik ze net iets teveel water is natuurlijk serieus zoeken je eerste kweekje maar al doende leert men en uit alle fouten leert men ga ik blij zijn als de dames volledig af zijn, geduld is een mooie deugd maar wel een lastige
          Last edited by Medical-Spliff; 9 January 2012, 20:39.

Comment

Ik zou in jou geval kiezen voor een groeiperiode tussen de 14 en de 21 dagen. Ik schat dat ze dan toch uiteindelijk -in de bloei- het grondoppervlak zullen bedekken met een mooi bladerdak . Geduld wordt beloond, geloof me. Hier en daar eens een tegenslag kan altijd maar so far so good heh! Hou ons alleszins updated met foto's indien mogelijk, maakt het ons wat makkelijker om probleempjes op te sporen .

Greetzzz

Comment

zal ik doen jona, zal net voor ik in bloei ga nog een foto plaatsen hoe ze erbij staan, de grond zit al goed verscholen door de bladeren, wat een bladeren die black jacks

Comment

Dag Peacemaker,

even wat algemene info omtrent die Blackjacks van je:
                Het is een hybride soort. Dit wil eigenlijk zeggen dat het een kruising is tussen een indica dominante moeder/vader en een sativa dominante vader/moeder (op de achterkant van het infokaartje van je zaadjes staat welke de moeder en welke de vader was). De Black domina is een Indica dominante plant en hieraan heeft de Blackjack dan ook z'n relatief bredere bladeren tijdens de groei te danken (indica:brede korte bladeren <-> Sativa: smalle lange bladeren). Tijdens de bloei echter zal dit veranderen. De nieuwe bladeren die gevormd worden zullen opmerkelijk fijner zijn dan deze die tijdens de groei gevormd zijn. Dit noemen we een Sativa-dominante bloeier. Uiteindelijk zal je een wietje krijgen die veel weg heeft van een Sativa (de geur is Sativa en dat maakt hem net zo goed).

Greetzzz

Jona

Comment

mooie verstaanbare uitleg jona ja zijn echt wel vette bladeren dat die soort geeft, schrik daarvan maarja als beginneling zal ik nog veel verschrikken denk ik vanavond terug de afzuiger en fancontroller plaatsen en hopelijk lukt het nu zoals het moet

Comment

Doodnormaal die bladeren hoor . Je zal ENORM veel bijleren de komende weken dus 'open up your mind' . We zien wel hoe het opschiet

Greetzzz

Comment

black jack 007.jpgblack jack 008.jpgblack jack 009.jpgblack jack 010.jpgzo staan de dames er nu bij vanavond krijgen ze hun laatste x 18uur licht en dan gaan ze op 12/12, eindelijk de fancontroller en afzuiger goed afgesteld gekregen nu nog eens dubbel checken als de lamp aangaat en ik kan beginnen op 12/12

Comment

Dat ziet er echt heel deftig uit man. Gaat helemaal goed komen. Voeding zit je ook prima

Comment

thx jona doet goed dat te horen, hopelijk blijft het nu zo, moet enkel nog magnesiumsulfaat halen in apotheek voor het komende tekort op te vangen waarover je sprak, ben al blij dat ik zo ver ben geraakt met de dames

Comment

Anders weet ik wel een apotheek zijn waar dat in het groot kan gekocht worden, ik heb ook nog een pak nodig dus anders doen we dat samen. Had er nog niet aan gedacht eigenlijk. We spreken wel af via pm dan

Comment

heerlijk soortje heb je daar!! lekkere drop/anijs achtige geur in de bloei fase!! succes

Comment

een heerlijk soortje voor te roken is het zeker borklots maar de rest zal ik nog moeten ondervinden

Comment

Bezig...
                                X