Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Black Jack sweet seads

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4x Black Jack sweet seads

bladprobleem 001.jpgbladprobleem 002.jpgvandaag heb ik dit gevonden op 1 blaadje van een dame, is dit beetje overvoed of is het een magnesiumtekort, sorry voor de niet zo scherpe foto's, zal eens een deftige fotocamera moeten aanschaffen denk wel te weten wat mijn fout geweest is maar ben niet zeker daarom mijn vraag
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

probleem gevonden bij montys blaprobleemoplosser word dus vandaag nog magnesium halen voor het tekort te beginnen opvangen, handige tool montys bladprobleemoplosser!!!
      de dames zijn nu respectievelijk 19cm-19cm-21cm en de grootste dame tot nu toe 23 cm, ze zijn sinds 9u deze morgen aan hun eerste 12/12 nachtje begonnen, de temp met lamp aan 27,5 graden en lv max 56, vanavond kijken wat de min temperatuur is geweest en wat de lv vertelt maar dat is voor vanavond, normaal zit de minimumtemp op 17,7graden lv moet ik nog checken want 6u nacht of 12u nacht zal veel verschil maken denk ik

Comment

Zoals ik voorspeld had . 1 soeplepel per liter en dat afzwakken na 2 a 3 waterbeurten naar een soeplepel per 10liter. Hoeveel heb je betaald voor die MgSO4 trouwens? Greetzzz

Comment

heb magnesiumsulfaat gevraagd jona en heb 8,8€ betaald voor 300gr magnesiumsulfaat, vanavond krijgen ze hun eerste opfleurbeurt, ga enkel water geven met magnesiumsulfaat zonder voeding erbij want zit met gele bladpuntjes hier en daar dus dat zal een beetje teveel voeding zijn denk ik, vanavond ga ik nog eens foto's nemen hoe ze erbij staan, ze hebben wel goeie groeischeuten gekregen, ze zijn nu 23cm-23cm-25cm en 29cm de dames, vanavond ook wat blad wegnemen zodat ze meer licht krijgen ze staan nu 4dagen op 12/12

Comment

Comment

black jack 001.jpgblack jack 002.jpgblack jack 003.jpgblack jack 004.jpgblack jack 005.jpgzo staan de dames er na de knipbeurt bij, mischien nog geen stielwerk maar kon ook nog niet alles wegdoen en de dames kaalzetten natuurlijk1 dame kon ik geen foto meer van nemen, batterij plat nu zullen ze wel wat meer licht krijgen want heb heel grote bladeren afgehaald, zijn echt vette bladeren op die black jacks zou ik nog wat van die grote bladeren wegnemen als je kijkt op de groepsfoto of zouden jullie het zo laten, je kan het mischien niet goed zien of mischien wel net genoeg alle hulp welkom

Comment

Persoonlijk knip ik nooit aan mijn planten. Al zeker niet aan feminised (hoe minder stress hoe minder kans op herma's, hou ik toch altijd netjes in m'n achterhoofd). Dus je kan mijn mening al raden .

Comment

Zou wel de onderste grote blaadjes afknippen , minder energie verspilling voor de plant zou ik denken (doe t ook bij mijn planten)

Comment

Deze sterven als eerste af dus daar gaat de plant net z'n energie uithalen (als ze verbleken) als het voedingstoffen nodig heeft, voornamelijk in de bloei.

Comment

dus gewoon de onderste bladeren laten zitten is wat je uitlegd

Comment

de dames waren serieus dichtgegroeid hoor jona dus toch maar even wat blad afgehaald zodat de dames meer licht krijgen want ze waren echt wel dicht, zitten nog paar grote bladeren op maar die heb ik er bewust aangelaten voorlopig tot ze afvallen

Comment

Er blijven nog 3 dames over voorlopig, heb 1 dame die iets gekregen heeft weet ik veel wat, zal foto nog wel plaatsen maar eerst een goede proberen gaan nemen, ik geef de dame niet op al zal het mischien wel moeten, de andere 3 dames bloeien rustig verder, normaal nog een weekje of 4 en ze zouden klaar moeten zijn ondertussen heb ik magnesium gaan halen en de dames beginnen onderhouden met magnesium en ze lijken toch wel sterk te beteren nu dus dat probleem zal ook verholpen zijn

Comment

black jack 006.jpgblack jack 005.jpgzoals gezegd hier de foto's, het ene plantje is volgens mij over en uit, wie kan me zeggen wat dat veroorzaakt heeft op 3 dagen tijd?????????????? de rest van de dames staan er gezond bij al is er eentje die een klein beetje achterstaat, ze volgen met 3 elkaar kort opblack jack 009.jpgblack jack 008.jpgstaat ook nog een klein testje tss de dames, die heeft een weekje gegroeid en is dan op 12/12 gegaan

Comment

Hey peacemaker,

Zou om te beginnen zeker nooit geen blad meer weghalen van je planten, is niet goed, not done en goed om wat stress te veroorzaken bij je dames.
                              Wat die ene plant mankeert zou ik nie weten maar ziet er alleszinds niet gezond uit, zet die maar weg van de rest...

Grtz,

John007

Comment

ja ga het ene plantje wegdoen want dat is toch verloren, denk dat het van teveel blad weg te halen is mischien??? nu haal ik geen blad meer af en doe ik niet meer, de andere dames zijn nog gezond dus die ga ik proberen voor nog een weekje of 4-5 gezond te houden zodat ik mijn eigen rokertje eens kan proeven

Comment

Bezig...
                                X