Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 x Bubblegum - 600 watt :weedy:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

Bedankt voor jullie info en tips. Het gaat inmiddels wat beter met de vrouwtjes.
    Behalve met die 2 slome, maar ze beginnen te genezen.

Heb inmiddels buisjes in de aarde gestopt zodat als ik ze water geef het water naar onderen loopt.

DSC00106.jpgDSC00107.jpgDSC00108.jpgDSC00109.jpgDSC00110.jpgDSC00111.jpgDSC00112.jpgDSC00113.jpg

Comment

Goedenavond!

Leuk dat je hier een verslag komt doen, kan je zelf meer leren en andere weer van jou.
      Even over dat toppen dat hoort inderdaad niet nu te gebeuren.

Hou er ook rekening mee dat als je niet topt de planten meestal beter ontwikkelen tot dikkere toppen.
      Maar als je het niet red qua hoogte, dus als de planten zijn gegroeid en de lamp er te dicht tegen aan hangt.

Dan is het natuurlijk een must om te gaan toppen, en ontkiemen doe je op de plekjes onderaan waar het licht niet schijnt.
      Veel succes verder, ik volg je en als ik kan helpen zal ik reageren.

Comment

@ HelloWorld

- Dankjewel.
        - Ja precies, valt veel te leren hier op JD. Ik had het toppen inderdaad verkeerd begrepen, maar snap het nou wel.

Last edited by NederlandGroener; 23 January 2012, 21:06. Reden: Is gewoon relaxed

Comment

Ze zijn bijna klaar om getopt te worden.

DSC00119.jpgDSC00120.jpgDSC00121.jpgDSC00125.jpg

Ze kregen eerst iets te veel water, maar dat is inmiddels aangepast. Weet iemand wat er met ze aan de hand kan zijn?
          Vooral het kleine vrouwtje? Geen goede wortels opgebouwd?

DSC00124.jpgDSC00123.jpgDSC00122.jpg

Comment

wat wil je gaan toppen dan?

Comment

Vanaf de 5de internode mag je beginnen met toppen, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Comment

Voor zover ik het heb begrepen best na de derde node (lobblaadjes reken je niet als node), maar altijd beter om je plant nog eventjes te laten doorgroeien tot de 5de node, en dan pas te toppen. Monty's voorbeeld vond ik toch zeer duidelijk en goed!

Ik heb ongeveer hetzelfde staan als jij, ongeveer dezelfde leeftijd. Eerste planten die ik op aarde had gezet (direct in Batmix wat een slecht idee was dus) was 11 dagen geleden. Mijn beste planten staan al ietske verder dan de jouwe, plan ook te toppen, maar dan binnen een dag of 2/3

Comment

Oke vandaar de reactie van tubmle trimmert. Ik had de lobblaadjes dus wel meegerekend.
                  Ik ga iets langer wachten met toppen als de 5de internode, weet ik zeker dat ik er op tijd bij ben.

Zelf heb ik ze ook gelijk in de aarde gestopt, waarom is dit dan een slecht idee.
                  De mijne leven nog wel allemaal.

Er zit een vrouwtje tussen, met wat witte stippels en vlekjes op haar blaadjes.
                  Zou dit schimmel kunnen zijn?
                  Zal in de loop van de week een duidelijke foto proberen te maken van haar.

Comment

Comment

Dit is een foto van het plantje met de witte vlekken.

DSC00127.jpgDSC00128.jpg

Weet iemand of dit plantje nog te redden valt?
                      Ze is altijd de kleinste geweest en zo te zien ga ik van haar niet eens 1 joint kunnen draaien.

DSC00129.jpgDSC00130.jpgDSC00131.jpg

Comment

Ik zal je verslag zeker volgen, RbtMastah

Comment

Mijn planten zijn in beslag genomen, tijdens een onverwachte huisbezoek.
                          Ik zou haast denken dat het door dit forum komt, aangezien niemand er van wist en alles uitstekend was verborgen.

Kan ik een nieuwe tent en plantjes krijgen van JD?

Comment

hoe kan het door dit forum komen ?

Comment

heb er een van 120 diep en 240 breed bij 2 meter hoog incl toebehoren.maar wil je echt verder gaan?

Comment

@ Khedhrawrr - Waarschijnlijk door mijn Ip adres, ik kan me niets anders bedenken. Niemand wist ervan.

@ Tumble Trmmert - Ik ga gewoon door, dit was een harde les. Maar dan weet ik in het vervolg dat ik nog voorzichtiger moet zijn.
                                Vind het echt zonde van het geld en zo jammer dat ze weg zijn, wat vraag je dan voor je tent?
                                Welke toebehoren zitten erbij? Afzuiger, klimaatregelaar, potten?

Comment

Bezig...
                                X