Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert queen.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que
Goede dag mede smokers,
Heb maar netjes naar jullie advies geluisterd.
325m3_set_h.PNGDeze heb ik besteld dus van de week binnen.
Volgende keer update van kastje met filtertje.
Grtz Chap.Smoke weed every day!
Comment
-
Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que
Week 6 dag 42.
Groei: 26 dagen
Bloei :16 dagen
Goede dag mede kwekers'
bij deze weer een update.
Filtertje en afzuiger zijn binnen.SDC12699.jpg.
heb er ook gelijk een warmtekabel bij gedaan.
Me planten hebben nogal last van de kou als me lamp uit is.
Nou viel me op dat het maar een dun kabeltje was. En de warmte viel me tegen, dus ben even creatief geweest.
Denk bouw het gewoon in me roostertje zodat als me lamp uit is me kabel de lucht die binnen komt op warmt.
Hoop ik. Is mooi weekend om te testen.SDC10076.jpgSDC10084.jpg.
Verder gaat het erg lekker met me plantje. Veel tonen al vrouwelijk geslacht maar nog niet allemaal?
Ze groeien naar mijn idee nog lekker door.
Moet de temperatuur meter ook telkens iets hoger hangen. en me lamp net zo.
geef ze om de dag water 0,5ltr per pot. en volg netjes me schemaatje. House & Garden Bud-xl.
Met lamp aan is het rond de 27,5 graden.En lamp uit veel te koud rond de 14 graden.
Is ook erg koud buiten was hier van de week -14.
En dat is te zien aan de plantjes de steeltjes van de bladen zijn iets paarse en sommige blaadjes hangen iets.
Maar dat proberen we op te lossen.
Nog wat jungle foto,s.
SDC10087.jpgSDC10067.jpgSDC10068.jpgSDC10066.jpgVolgende keer weer foto,s zonder hps lampie.
SDC10097.jpgSDC10096.jpgSDC10095.jpgSDC10093.jpgSDC10089.jpgSDC10091.jpg.
Grtz Chap.Smoke weed every day!
Comment
-
Inderdaad is de temperatuur nu klote. Ik heb gelukkig een radiator die ik aan kan laten. Maar de planten zien er gezond uit, dus ze kunnen het hebben bij je.
Maar weinig op te merken.
Gr. JFFVlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!
Comment
-
Hey Chapp, We gaan nogsteeds gelijk op.
Het filtertje is een Verstandige keuze, let je wel op dat er geen licht via die witte slang naar binnen komt?
Ik heb de vorige ronde de zelfde slang gebruikt en er een vuilnis zak omheengedaan, bij mij kwam er licht naar binnen.
Lekker creatief geweest met het warmte kabeltje hoop dat het werkt, al word het al weer warmer buiten.
Gr Ekkel.Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep
Comment
-
Van 0 tot dag 43. SDC12181.jpgSDC12250.jpgSDC12283.jpgSDC12406.jpgSDC12380.jpgSDC12486.jpgSDC12459.jpgSDC12560.jpgSDC12611.jpgSDC12681.jpgSDC12682.jpgSDC10035.jpgSDC10029.jpg.
Hey ekkel, en JFF,
nee komt geen licht binnen.Als lamp uit is.
De tempertuur word volgende week weer een stukje beter. Dus hoop dat ze er een beetje van op knappen.
Verder weinig te melden. Er komen wel steeds meer vrouwen te voorschijn.
Grtz Chap.Attached FilesSmoke weed every day!
Comment
-
Leuk gedaan die foto's. Soms lijkt het alsof er helemaal niets gebeurd. Als je de foto's dan zo neerzet ziejegelijk wat er is gebeurd de laatste dagen.
Comment
-
Week 6 dag 44.
Nog maar een klein updatetje.
De kou trek gelukkig weg! Hoop dat dat zo blijft.
Zijn er een paar die last van de kou hebben gehad. is goed te zien aan de paarse steeltjes en de krom getrokken blaadjes.
Zo ver als ik kan zien heb ik allemaal vrouwen 1 is nog onduidelijk en 2 nog een beetje vaag?
Heb er ook een paar die die groeien als een raket vooral achter in me hokje.
Denk ook dat dat met de temperatuur wisseling te maken heeft.
SDC10116.jpgSDC10113.jpgSDC10117.jpgSDC10118.jpgSDC10119.jpgSDC10126.jpg
Deze foto,s zijn van 1 plant?SDC10129.jpgSDC10130.jpgSDC10131.jpgSDC10132.jpg
Nog een familie fototje zonder lamp.SDC10139.jpg,
Grtz ChapSmoke weed every day!
Comment
-
Ze zijn echt flink gegroeid de laatste dagen. Alleen zie ik daar bij foto 7 en 8 geen mannelijke symtonen?
Verder ziet het er gewoon goed uit. Is de groeispurt er al een beetje uit?
Comment
-
Duh Marc
Die planten gaan ook goed bij jou , bij mij hebben ze ook een aardige groeispurt van zo'n 3 cm per dag niet normaal.Laat het even weten hoeveel jij ervanaf haalt droog per plant ben wel benieuwd hoeveel het zal schelen met die van mij.
Greets Duh
Comment
Comment