Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert queen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

Als ik me niet vergis staat er op een van de foto's een deftige zwenkventilator op statief. Moet er dan toch nog een klein zwenkventilatortje bij? Zouden die stengels niet genoeg buigen door de luchtverplaatsing van de reeds aanwezige zwenkventilator?

Comment

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

Precies' Goed gezien Xtreme!
      Moet hem alleen boven in me kastje hangen.
      Heb hem al wel iets hoger gehangen.
      dus hoop dat me stengeltjes sterk zat zijn zo niet verzinnen we daar ook wel weer wat op.

en zal alles nettjes per plant wegen. als ik daar zin in heb en anders 6 om 6.

Grtz Chap
      Smoke weed every day!

Comment

nice chap ze gaan idd als een raket nu ng even geduld en dan lekkere toppen
        laat maar bloeien die handel

greetz plukkoz

Comment

Hey Chapp, gaat lekker zo!
          Hebben je buren nog geklaagt dat het fruitige briesje weg is?

Ik zie dat bij jou het zelfde probleem opkomt als bij mij, de vergeling onderin de planten.
          Nu weet ik dat het niet ernstig is als het onderin de plant is, maar het is toch de kunst om de plant zo lang als mogelijk groen te houden.
          Als ik Monty's probleem oplosser bekijk dan lijkt het mij op een tekort aan N, maar ben hier totaal niet bekend mee dus wacht nog de reacties van experts af voor ik ingrijp met extra voeding of iets dergelijks.

Zoals Justforfun al melde lijken foto 7 en 8 verdacht veel op vieze kerels, hou ze in de gaten!!

Gr Ekkel.
          Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

heee kicke man !

ik ben nieuw hier trouwens gr BK !

Comment

welkom buitenkweker

Comment

Al me planten op 1 na de jack herrer die vanaf het begin al moeilijk doet.
                DE rest van de plantjes vertonen top vorming met mooie lange witte haartje.
                Zal morgen weer een update doen met foto,s.
                Zo dat iedereen het goed kan zien.

Grtz Chap.
                Attached Files
                Smoke weed every day!

Comment

Hey chappieeee

Gaat lekker zo te zien he.....
                  En inderdaad bij foto 7 en 8 , die moet je toch ff in de gaten houden denk ik, ziet er inderdaad mannelijk uit .

oja ..ruim die teringzooi eens op op je zolder.....

greetzzzzzzz
                  Life sux, then ya die, so fuck it all and lets get high

Comment

Week 6 dag 48.
                    22 dagen 12/12.

Beste mede kwekers, en mede smokers.
                    En natuurlijk me trouwe lezers.

Me plantjes gaan erg lekker, er poppen overal kleine topjes op.daar word ik vrolijk van!SDC10183.jpgSDC10184.jpgSDC10188.jpgSDC10187.jpgSDC10193.jpgSDC10195.jpgSDC10196.jpgSDC10211.jpg

En me Diesels willen lekker de hoogte in.
                    Op de foto,s is de rechter de Diesel en links de Jack.
                    SDC10197.jpg
                    Mij is me ook al op gevallen dat ze iets anders beginnen met toppen.
                    Diesel toon gelijk een mooi wit kopje en bij de Jack iets minder
                    Hier nog wat foto,s bolletjes..
                    Maar heb goed nieuws die gaan open en er komen mooie lange witte haartjes uit.
                    Heb dit aparte bij 2 Sour Diesel.
                    Wacht eigenlijk nog op 1 Jack Herrer me achter blijver vanaf begin af aan al. en dan weet ik of ik allemaal dames heb??
                    SDC10189.jpgSDC10190.jpgSDC10191.jpg.

Veder ben ik erg blij dat die fijne kou weer een beetje aant weg trekken is.
                    En me plantjes er weer een beetje beter bij beginnen te staan.
                    Zal van het weekend nog een keertje foto,s maken zonder hps lamp aan.

Grtz Chappie.
                    Smoke weed every day!

Comment

Foto 10 lijkt me een herma, de topvorming op foto 8 vind ik ook verdacht, omdat de vorm zo afwijkt.
                      Hou het in de gaten, als een stuifmeelbal open springt, heb je zo een hok vol vogelvoer. (herma-zaad)

Hoe hoog heb je je lamp hangen, want ze strekken als een gek zo te zien.
                      Ben je nog van plan om ze te gaan buigen of "knakken" ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ zegt precies wat ik ok denk. Maar ze zien er wel goed uit en tonen veel vooruitgang.

Gr. JFF
                        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Ze hadden allemaal zo lang moeten zijn??
                          Volgens mij blijft de rest gewoon achter. Want precies de achterste potten doen het het lekkerst.
                          is echt veel te koud geweest op me zolder 3a4 dagen.
                          Denk dat dat met de groei te maken heeft en je ziet dat ook wel aan het blad.

en over die herma kan ik die bolletjes niet weg halen??
                          want die planten hebben toch echt al een mooi kopje.
                          En alleen op de onderste vertakking van de hoofdstam heeft hij nog dichte bolletjes en boven in zijn die open???
                          Daar komen 2 lange witte haren uit.
                          De zij scheuten daar komen ook mooie witte kopjes op.

Hoop op vrouwen.. @^%$@&

me lamp hangt er 30cm boven.
                          Zal morgen foto,s maken zonder lamp.

Grtz Chap.
                          Smoke weed every day!

Comment

Ziet er goed uit!
                            Mooie soortjes.

En als het zo door gaat ook een hoog vrouwlijk gehalte!

Vrouwen magneetje heb je daar in je kast geplaatst.

suc6!
                            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Week7 dag 50.
                              24 dagen 12/12.

Beste mede kwekers en mee denkers.

Nog 6x Jack Herrer, 4x Sour Diesel over.

Heb op advies van de trouwe jd lezers me herma,s verwijderd.
                              was blijkbaar duidekijk genoeg.SDC10249.jpgSDC10252.jpgSDC10255.jpgSDC10270.jpgSDC10271.jpg.
                              heb voor de gein alle topjes geknipt en een bakkie thee van getrokken.
                              Echter zag ik dat op de zij scheuten ook al van die bollen zaten dus echt duidelijk genoeg.
                              Kan verder niets vreemds aan de rest van me plantjes zien??
                              Ziet er allemaal vrouwelijk uit.

Wil jullie bedanken.
                              SDC10276.jpgSDC10277.jpg
                              Ondek ook na van alles te proberen een beter stand op me camera.
                              Het is nog niet alles maarja.
                              SDC10283.jpgSDC10301.jpgSDC10285.jpg
                              SDC10292.jpgSDC10293.jpgSDC10296.jpgSDC10298.jpg
                              Planten krijgen volgens schema van House of garden voeding.
                              Alleen me schema is berekend op 1ltr en ik meng alles op andere halve liter.
                              Me plantjes trekken al lekker bij van die de kou van laatste tijd.
                              Verder weinig te melden.

Grtz Chap.
                              Smoke weed every day!

Comment

Snel opruimen en door gaan de rest ziet er prima uit!

Comment

Bezig...
                                X