Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert queen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

ziet er goed uit chap de mijne doen het ook lekker
    kben gister overgeschakeld op 12/12
    vanavond of mss morgen zal ik ng een paar foto's uploaden

greetz plukkoz

Comment

Re: Beginnende hobby kweker. 6x Jack herrer en 6x sour diesel. en als backup 4X desert que

Ze blijven mooi. Jammer van die herma's. Volgende keer zou ik alleen de balletjes eraf halen en de planten gewoon afbloeien. En probeer ze niet meer te stressen, ik hoop ook voor jou op beter weer en datde kou voorbij is.

Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Hey maatjes,

Alleen de balletjes er afhalen gaat bijna niet joh kwam ik achter.
        die balletjes poppen overal op ook op de zij scheuten.
        Neem het risico gewoon niet.

Heb trouwens nog 1 Jack Herrer staan die nog niets vertoont ????
        Raar plantje doet vanaf begin al moeilijk?

Grtz Chap.
        Smoke weed every day!

Comment

Als er inderdaad teveel op zit, dan is het bijna geen doen. En als je er een paar over het hoofd ziet, heb je straks een kast vol herma zaad. Dus dat is ook zonde.

Maar ik heb er ook eentje die nogniets vertoond, terwijl de rest gewoon bloeit. Ik denk dat we gewoon ongeduldig zijn. Zal wel goedkomen.

Gr. JFF

Comment

Week 8 dag 56.
            bloei 26 dagen.
            12/12 30 dagen nu.

Goede dag,

Bij deze weer een update.

Al me herma,s zijn weg en verder ook niets vreemds gezien.
            Verder zijn de rest van me plantjes zijn een beetje op gelijke hoogte op 1 na, de wel bekende Jack herrer die achter blijft.
            En ook nog geen geslacht vertoon en dat na 30 dagen bloei??
            Heb geduld dus we wachten er gewoon op.
            dus 9 plantjes doen het erg redelijk tot nu toe.
            Iets wat last van gele bladeren onder in maar komt denk door te weinig voeding.
            Verder trekken ze goed bij.

hier nog wat foto,s van me plantjes
            SDC10373.jpgSDC10374.jpgSDC10371.jpgSDC10368.jpgSDC10317.jpg
            SDC10375.jpgSDC10377.jpgSDC10378.jpgSDC10379.jpg

Grtz chappie.
            Smoke weed every day!

Comment

Hey goed man, gaat lekker. Onderin worden de bladeren altijd wat geler, want erkomt minder licht. Dus niets om je druk over te maken. Wellicht beginnen langzaam wat bij te voeden?

Gr. JFF

Comment

goe bezig chap

blijven gaan

Comment

Hey Gozer, gaat lekker in je binnentuintje!!

Ben een weekje weg geweest maar ben weer helemaal bij gelezen!
                  Was er wel benieuwd over hoe ze zouden groeien met 2 planten per pot maar levert zo te zien geen problemen op.
                  Pas wel op met het verhogen van de voeding he! beter iets te weinig dan iets te veel!
                  Ik vind het wel heel vreemd dat er 1 plant niet wil bloeien, staat die in een hoek of iets dergelijks? Waar ik op doel is, kan er niet ergens een klein kiertje zitten
                  waar licht door heen komt? of een led lampje op een adapter of lucht bevochtiger? Dit zou eventueel ook tot herma's leiden.

maar het zou ook gewoon peg kunnen zijn
                  Gelukkig rouwen de andere dames niet en zijn ze lekkere dikke topjes voor jou aan het fixen.
                  zlf vind ik dit de leukste periode van het kweeken, Je ziet die topjes per dag groter worden.

Gr Ekkel.
                  Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

week 9 dag 65.
                    bloei 26 dagen.
                    12/12 39 dagen nu.

Beste mede kwekers,

Bij deze weer een update van mijn groente tuintje.

Nou me dames doen hun best, Hoop dat de toppen nog een stuk dikker gaan worden.
                    Het ruikt wel al echt heerlijk. hoop ook dat het een beetje te roken is als het klaar is.
                    Je moet toch best veel geduld hebben voor zn kweekje.
                    Verder gaat alles zijn beetje zij gangetje en de achter blijven de Jack Herrer is bij.
                    Ze vertoon ook mooi vrouwelijk geslacht en is aardig op hoogte wel is haar steel niet zo dik als de rest.
                    Maar ze doet weer mee. Laatste en 3e foto is ze te zien.

Verder heb ik weinig te melden. al het commentaar is welkom!?
                    SDC10421.jpgSDC10424.jpgSDC10426.jpgSDC10436.jpgSDC10430.jpgSDC10435.jpgSDC10434.jpg

Grtz Chap.
                    Smoke weed every day!

Comment

hey chappie

gaat lekker zo te zien toch?
                      als ik het goed heb moeten ze nog zeker een week of 2 , nou dan gaan de borsten van die vrouwtjes van je echt nog wel wat opzwellen....

ze zijn verder goed gezond zo te zien.

en geduld is een schone zaak zeggen ze dus....... nog ff een paar weekjes wachten....

nou maar weer wachten op de volgende update....

greeettttzzzzz.
                      Life sux, then ya die, so fuck it all and lets get high

Comment

Heey, Chapp

We zijn lang gelijk opgegaan maar ben bang dat ik mee moet delen dat je voorloopt op mij
                        Je hebt er al mooie toppen aanzitten en kan nog mooi een paar weken aandikken.
                        Gr Ekkel.
                        Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Dit gaat lekker zo, ik zo de plant die zo laat pas bloei verschijning heeft weg doen, deze zal dan alleen onder de lamp een tijdje moeten staan.
                          Dat is niet echt rendabel lijkt mij.
                          suc6 veder!

Comment

Het Chappie,

Wat betreft die plant die zo laat bloeit, die moet inderdaad langer blijven staan. Ik zou hem niet wegdoen, immers is dat wel erg zonde vind ik. Maar inderdaad moet je dan wel langer wachten voor je weer opnieuw kunt beginnen.

Ook denk ik dat je nog wel iets langer dan twee weken moet. Ze hebben nog vrijwel geen bruine pistols. Dus dat zwellen van de toppen komt dan ook vanzelf.

Gr. JFF

Comment

vind dit een super mooi kweekverslag, prachtige toppen succes
                              Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Beste mede kwekers en trouwe lezers.

bedankt voor alle reactie,s. Erg leuk zo dit forum.
                                Heb de laatste tijd weinig tijd om op het forum te zijn.
                                Maar maak het goed met jullie!

En doe me laat bloeier niet weg.
                                Ze is als een speer gegaan wel erg dun stammetje maar dat komt goed.

En er zijn bij 1 plant al wel bruine pistols te zien bij de dikke voor aan.
                                Met voeding geef ik eerder te weinig dan te veel.
                                Maar hoop ook op een zwelling

hier nog wat familie foto,s
                                SDC10421.jpgSDC10423.jpgSDC10438.jpg
                                SDC10426.jpgSDC10432.jpgSDC10436.jpg
                                SDC10428.jpgSDC10430.jpgSDC10429.jpg
                                SDC10424.jpgSDC10434.jpg

Jack Herrer die zo laat is maar nu als een speer gaat links op de foto.SDC10431.jpg

Verder weinig te melden oja stomme fruitvliegjes in me hok????
                                denk zelf dat ze uit me aarde komen??

Kill ze allemaal!!!!!

grtz Chap.
                                Smoke weed every day!

Comment

Bezig...
                                X