Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Jack Herer Green House 250W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3x Jack Herer Green House 250W

Wil je uitsluiting neem dan een grondstaaltje en laat dit testen,
    zo heb je de ph- en de ec-waarde in je grond.

Zo kan je concluderen wat je probleem zal zijn.
    Verkeerde ph? Te lage ec? Te hoog?
    Wanneer ben je gestopt met het geven van groeivoeding?

Grtz

Comment

Hey Ekkel hoest nou met je dames???

waar blijft die update?

grtz chap
      Smoke weed every day!

Comment

hey jongens,

@ Chapp,
        Het gaat wel lekker met de dames, meisjes zijn het in ieder geval niet meer

@ Smokey,
        Ik heb nooit geweten hoe je de grond waardes kon meten en heb dit maar eens even uitgezocht.
        Heb nooit echt zin gehad om dit uit te zoeken maar het is toch wel heel belangrijk.
        Het ligt nu in te weken voor 24 uur en dan weet ik de ph waarde, een Ec meter heb ik nog niet maar staat op mijn boodschappen lijstje. (vlak achter de zomer vacantie)
        De voeding geef ik nu ongeveer 2 weken mee, ik geef ongeveer 3 kwart van de aangegeven dosis.

Algemeen:
        Lengte: de kortste is 1,10 meter, de middelste is 1.16 meter en de langste is 1.26 meter.
        groter als wat ik graag wou en heb mijn kast aan moeten passen om het te laten passen, en ze groeien nogsteeds heel iets.

De lucht bevochtiger heb ik uit de kast gehaald en zit overdag rond de 37%
        De temperatuur is snachts 19graden en overdag 28graden.

Hier nog wat foto's
        IMG_1994.jpgIMG_2002.jpgIMG_2003.jpgIMG_2005.jpgIMG_1995.jpgIMG_1996.jpgIMG_1997.jpgIMG_1998.jpgIMG_1999.jpg
        Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Leuke boompjes heb je daar staan

Comment

Hej Ekkel,

Ziet er goed uit he daar
            Ikzelf geef ook voeding op gevoel en kijk hoe de dames reageren.
            En adhv jouw foto's zijn ze wel blij met hetgene je ze geeft van voeding.

Doe zo verder het gaat lekker

Comment

Hey Smokers,

De laatste loodjes zijn aangebroken, nog een paar weekjes afwachten en dan kan de schaar er in.
              Op dit moment wil ik nog 2 weken voeden en dan 2 weken spoelen maar het exacte moment geven ze vanzelf aan he
              Ze staan er prima bij voor mij doen, dit is mijn eerste kweek onder hps en wil bij deze iedereen bedanken die mij dit heeft aangeraden
              De laatste ronde is al weer op en ben dus helaas weer aangewezen op de shop, toch altijd weer afwachten wat je krijgt.

Er zijn ook nog wat min puntjes, 1 van de dingen die me elke keer weer niet bevald is dat mijn bodem steeds weer hard word, en totaal niet luchtig meer is.
              Hoe kan ik dit voorkomen? het lijkt me toch niet echt prettig voor de dames, ik denk dat die bodem het zelfde aan moet voelen als de hele dag op een paar klompen te staan. (niet dat ik dat wel eens gedaan heb)

Het andere wat me niet bevald is de temperatuur, ik was blij dat de nacht temperatuur gestegen was maar nu knalt de max temperatuur ook de lucht in.
              De Evsa waar ik de lamp mee aanstuur staat al 3 weken op 175W omdat op 250W de temp naar een 33 graden gaat.
              Een beter afzuiging is nu dus cruciaal maar staat nog lang niet op de 1e plaatst van mijn verlang lijstje, crisis he

Hier nog een paar foto's van de dames in volle glorie:
              foto1.jpgfoto2.jpgfoto3.jpgfoto4.jpgfoto5.jpgfoto6.jpg
              Gr Ekkel.

Comment

Ze zien er goed uit toch, en mooie grote bladeren
                Maar wat ik zelf begrepen heb(ben ook maar beginner)dat de plant maar tot 28 C groeit en bloeit.
                Alles daarboven 28+ zal ze meer bezig zijn met overleven en weinig afbloeien
                Tenminste zo heb ik het begrepen

Comment

Mooie groene knuppels hoor en ze moeten nog ff.
                  Precies, onder de 28 graden houden die hap anders loop je het risico op een manwijfshemale(s)
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Mooie planten Ekkel .

Succes met de laatste loodjes .
                    Led's grow !

Comment

Hey jongens, Bedankt weer voor de reacties!!

onder de 28C blijven ze zo veel mogelijk, soms een uurtje ofzo tegen de 29 aan maar dit zal geen probleem vormen lijkt mij.
                      Heb toch echt geen zin in manwijfshemale(s) haha hoe verzin je het!

Ik ben bang dat ik jullie deze update zonder foto's moet laten zitten, er is zichtbaar niet veel veranderd. de toppen zijn veeel compacter geworden maar op de foto's lijken ze op de foto's van vorige week.
                      De dames kregen in de afgelopen weken ongeveer 0.5 lieter water per dag maar dit is nu terug gegaan naar 0.3L ongeveer.
                      Ook de onderste bladeren laten zien dat het einde in zicht komt dus ben per direct opgehouden met het voeden van de dames en moeten nu genoegen nemen met water.
                      De haartjes zijn ongeveer 10% bruin dus moet echt maar eens gaan winkelen voor een microscoopje, altijd uitstellen (slechte gewoonte)
                      Volgende week weer foto's
                      Greetzz Ekkel.

Comment

Je doet dat goed Ekkel, ondanks enkele probs zoals je temperatuur mogen die plantjes er zijn

Grtz

Comment

netjes hoor.

Comment

Hey Jongens, Alles is in de afgelopen week geknipt en is nu aan het droogen in de kweekruimte.
                            Ik heb gewacht tot de eerste trigs amber werden, dit is voor mij het juiste tijdstip omdat ik dit het fijnste effect vind geven.

Over het gewicht durf ik nog geen schatting te doen, ben hier zeer zeer slecht in

Heel stiekem heb ik 3 weken geleden al een topje geknipt en gedroogd, hiervan heb ik al een paar jointjes gerookt en is goed te doen maar niet speciaal.
                            Over de geur ben ik wel te spreken maar de smaak is een beetje op de achtergrond en had van mij iets sterker mogen zijn.
                            Het effect is niet bijzonder hard maar dit heeft vast te maken met het moment van oogsten, wel blijft het gevoel lekker lang hangen

De laatste foto die ik van de dames heb is van ongeveer 1 week voor de oogst:

foto.jpg
                            Aan deze 3 planten heb ik voorlopig wel voldoende, deze zomer ga ik geen nieuwe run doen omdat de ruimte waar ze staan al bloed heet word zonder lamp

Het gewicht zal ik over ongeveer 1,5 week nog even laten weten mocht iemand hier interesse in hebben.

Gr Ekkel.
                            Last edited by Ekkel; 21 April 2012, 11:43.

Comment

Hoeso geen nieuwe run, beetje goeie afzuiging en actieve inlaat moet je de temperatuur toch wel onder controle kunnen houden..
                              Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Het kan ook wel maar het is een stealth kweek, je hoort of ziet er aan de buitenkant van de kast niets van. Dit omdat er nog wel eens mensen langskomen die hier niets van hoeven te weten.

En als ik dit in de zomer wil blijven doen dan moet ik afzuigen van de kweekruimte naar buiten het huis en dat gaat opvallen.

Comment

Bezig...
                                X