Beste lezers, de meesten van jullie zullen mij niet kennen dus zal me even een soort van voorstellen
Mijn naam is Ekkel en kom uit de omgeving van Deventer.
Zojuist zijn de Jack Herer zaadjes voor mijn 4e kweek besteld, afkomstig van The Greenhouse.
Ik ben benieuwd naar deze soort omdat het een kort bloeiende Jack Herer is, hoop dat het niet heel veel kwaliteit verloren heeft door de kruising.
De eerdere kweeken waren onder 2x55W Tneon en onder een 125W spaarlamp.
De opbrengst was nooit heel erg hoog maar dit zal niet alleen aan de verlichting gelegen hebben.
Veel beginners fouten gemaakt, en ook de nodige beestjes gezien, maar hoop nu een kweek op een normale wijze te draaien.
Tips zijn altijd welkom!!
De setup is als volgt:
250W Hps Superplant Bulb
250W Evsa van Lumatec (dimbaar)
hannah ph meter
Gold Label special mix light
Gold label special mix
Gold label Pk13-14
Hy-pro terra
PhatRhino 300m3
11 lieter potten
Zelf gebouwde kast (60*80*160cm)
De zaadjes ontkiem ik in een glas met een laagje water en watjes, dit zet ik op mijn aquarium voor de temperatuur.
Het idee is om een 60 tot 70 cm boven de potten een scrog gaas te hangen en de plantjes op te binden. (dit heb ik nog niet eerder gedaan)
Ik zal binnenkort een foto plaatsen van mijn setup, de kweek begint gelijk zodra ik de zaadjes binnen heb.
Gr Ekkel.
Mijn naam is Ekkel en kom uit de omgeving van Deventer.
Zojuist zijn de Jack Herer zaadjes voor mijn 4e kweek besteld, afkomstig van The Greenhouse.
Ik ben benieuwd naar deze soort omdat het een kort bloeiende Jack Herer is, hoop dat het niet heel veel kwaliteit verloren heeft door de kruising.
De eerdere kweeken waren onder 2x55W Tneon en onder een 125W spaarlamp.
De opbrengst was nooit heel erg hoog maar dit zal niet alleen aan de verlichting gelegen hebben.
Veel beginners fouten gemaakt, en ook de nodige beestjes gezien, maar hoop nu een kweek op een normale wijze te draaien.
Tips zijn altijd welkom!!
De setup is als volgt:
250W Hps Superplant Bulb
250W Evsa van Lumatec (dimbaar)
hannah ph meter
Gold Label special mix light
Gold label special mix
Gold label Pk13-14
Hy-pro terra
PhatRhino 300m3
11 lieter potten
Zelf gebouwde kast (60*80*160cm)
De zaadjes ontkiem ik in een glas met een laagje water en watjes, dit zet ik op mijn aquarium voor de temperatuur.
Het idee is om een 60 tot 70 cm boven de potten een scrog gaas te hangen en de plantjes op te binden. (dit heb ik nog niet eerder gedaan)
Ik zal binnenkort een foto plaatsen van mijn setup, de kweek begint gelijk zodra ik de zaadjes binnen heb.
Gr Ekkel.
Comment