Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Jack Herer Green House 250W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 3x Jack Herer Green House 250W

    Hey jongens,

    Bedankt voor het mee denken,
    Zou het ook kunnen dat het is veroorzaakt door het te droog staan?
    Te nat heb ik in de vorig kweekjes wel eens gehad en aan die steen ga ik me niet nog eens stoten.

    @ Derbo,
    Heb het even door genomen (en opgeslagen) maar ben er niet zeker van of mijn geval hier beschreven staat. (bedankt monty!! zal zeker nog eens van pas komen!!)

    Het zou calium of MG kunnen zijn, maar dan zouden de andere plantjes het toch ook moeten vertonen? en ze zijn echt goed van kleur voor de rest.


    foto1.jpgfoto2.jpgfoto3.jpgfoto4.jpgfoto5.jpg

    De middelste plant heeft ook iets last van opkrullende blad randen in de bovenste bladeren en heb daarom de lamp iets hoger gehangen.

    Ze staan ondertussen 6 dagen op 15/9 om maar alvast in de buurt van de bloei te komen.
    Ben van plan om dit weekend een scrog netje te maken en er boven te hangen.

    Gr Ekkel.
    Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

    Comment


      #47
      Re: 3x Jack Herer Green House 250W

      Wat me nou vandaag overkwam

      Ben gewoon rustig naar mijn plantjes aan het kijken, en wat denk je?
      Laten 3 vrouwen zo uit het nix hun geslachts deel zien

      Gelukkig Vrouwelijke, ben ik toch iets meer van gecharmeerd.
      Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

      Comment


        #48
        Re: 3x Jack Herer Green House 250W

        Mooi man hoeveel dagen bloei nu? en foto er van?

        grtz Chap
        Smoke weed every day!

        Comment


          #49
          Re: 3x Jack Herer Green House 250W

          Heey jongens,

          Weer een weekje voorbij, vanaf nu gaat het iets interessanter worden.
          De eerste bloei haartjes zijn bovenin elke plant goed te zien, nu de toppen nog

          Het probleem met de roest plekjes staat stil en word gelukkig niet erger.
          Wel kreeg ik er een nieuw probleem bij, de uiteinden van de blaadjes krulden iets naar beneden en sommige bladeren gingen dwars staan.
          Hoe dit nou weer kon was mij een groot misterie, tot ik gister op dit forum aan het zoeken was en het Syndroom van CLAW tegenkwam.

          Voor wie niet weet wat dit is:
          claw.jpg
          Dit zijn niet mijn planten maar een foto waarop het goed zichtbaar is.
          De bladeren vormen zich in een soort van klauw.
          Dit ziet er minder schadelijk uit als de vergeelde planten die je vaak ziet maar het is net zo opbrengst verminderend.

          Ik was er nog niet uit hoe dit nou kon gebeuren met mijn eigen planten.
          Meestal komt het door een te hoge ph waarde van de grond of het water.
          Het water wat ze krijgen is kraanwater wat ik afzuur op 6.0 in het vat en dit afzuuren herhaal ik 2 dagen later nog eens omdat de ph altijd iets oploopt.
          Hierna ging ik er altijd vanuit dat de Hp nu wel stabiel moest zijn maar dit was dus echt niet het geval, het water van anderhalve week geleden zat op 7.1
          Het lijkt mij dus logisch dat dit de oorzaak van het probleem is, niet alleend te hoge Ph maar ook nog een wisselende waarde.

          De ph- die ik gebruik is van Hy-pro, is het normaal dat de hp na 2x afgezuurt te hebben nog zo ver oploopt?

          Hier nog wat foto's
          foto1.jpgfoto2.jpgfoto3.jpgfoto4.jpgfoto5.jpg
          Deze foto's zijn gelijk na een waterbeurd gemaakt hierdoor is The Claw iets minder zichtbaar maar ik denk wel dat ik er optijd achter ben gekomen.
          De vrouwen krijgen trouwens spierballen, foto 3

          Greetz ekkel.

          Ps. maakt de ph waarde van het water in de luchtbevochtiger nog iets uit?
          Dit word toch ook opgenomen door de plant?
          Last edited by Ekkel; 5 February 2012, 20:15.
          Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

          Comment


            #50
            Re: 3x Jack Herer Green House 250W

            Ze zijn hard gegroeid dus zal even weer een update doen, ze groeien meer dan 1.5 cm per dag.
            Als ze dit blijven doen heb ik een probleempje ik wou eerst een scrog doen en dit is ook mede de reden dat ik voor een sativa gekozen heb.
            De reden dat ik het uiteindelijk toch maar niet heb gedaan is dat ik de plant op de natuurlijke wijze het mooist vind (had niet verwacht dit ooit over een plant te zeggen)

            De huidige staat is :
            Evsa Wattage: eerste uur 75%
            Evsa wattage: 10 uur op 100%
            Evsa wattage: laatste uur 75%
            lamp hoogte:19 cm boven de hoogste plant.
            min temp :15 graden (meer gaat hem niet worden met deze extreme vorst)
            max temp :25 graden (nu de min temp zo laag ligt hou ik de afzuiging op max om het verschil tussen min en max zo klein als mogelijk te houden.
            min luchtvochtigheid: 40%
            max luchtvochtigheid: 65%
            Ph van het water : 6.0 (constand nu)
            Kwart van de aanbevolen Hy-Pro terra voeding.

            Het opbouwen en het afbouwen van het wattage van de Evsa is voor de temperatuur schommeling, is dit verstandig of veroorzaak ik zo strekking?
            Hier nog wat fototjes van de dames.


            IMG_1782.jpgIMG_1788.jpgIMG_1790.jpgIMG_1796.jpgIMG_1792.jpgIMG_1794.jpg
            Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

            Comment


              #51
              Re: 3x Jack Herer Green House 250W

              Hej,

              Hoelang staan ze nu al op 12/12?
              Heb momenteel ook jack's staan maar vroeg me af
              hoelang het na de 12/12 omschakeling duurt voordat ze bloeiveerschijnselen tonen

              Comment


                #52
                Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                ruime week soms 2 weken ligt eraan hoe oud je planten zijn.

                Comment


                  #53
                  Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                  nice dan laatk ze 2 wekn voorgroein men hok is maar 1m60 en heb een 400watt lamp dus mogen ze max 1m worden

                  Comment


                    #54
                    Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                    @SmokeyHaze

                    Bij mij kwamen na 7 dagen bij alle plantjes de eerste bultjes waar de witte sprietjes uit zouden moeten komen.
                    Nu, 1 week later beginnen de eerste topjes zichtbaar te worden, maar de groei zit er nog goed in!!
                    Zijn die van jou ook van The Greenhouse?

                    Gr Ekkel.
                    Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                    Comment


                      #55
                      Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                      Mmm het is bij elke soort verschillend eh,
                      bij vorige run duurde het bij men slh een 1.5 a 2 weken,
                      bij amnesia dan weer 3 weken xd.

                      Het is te zien hoe de hybrid beinvloed is door het sativa en indica gen,
                      en adhv jouw pics zie ik toch dat ze qua groei en bloei veel weg hebben van een indica.

                      Ja ze zijn van Greenhouse de jack en de lemon skunk

                      ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:11 ----------

                      En Btw je planten zien heel goed uit
                      Keep up the good work
                      Heb je nog last met die opkrullende bladen?
                      Had gelijkaardig probleem vorige keer,
                      ik had een ph probleempje
                      Last edited by SmokeyHaze; 9 February 2012, 14:15.

                      Comment


                        #56
                        Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                        Gelukkig geen blad problemen meer, bij mij was het ook een ph probleem.
                        De waarde was niet stabiel en liep steeds weer op, ik zuur nu elke water beurt af.

                        Kwa Indica of Sativa ben ik niet heel bekend met de herkennings punten maar de brede bladeren zijn inderdaad een indica trekje.

                        Over de Greenhouse lees ik steeds meer slechte verhalen, Van zaden die niet rijp zijn of niet uitkomen tot herma's.
                        Of dit altijd de schuld is van de Greenhouse weet ik niet? ben tot nu toe nog wel tevreden over de jack herer maar ben nog lang niet klaar.

                        Dat jou zaden van de Greenhouse kwamen had ik al gelezen in je verslag, maak er wat moois van

                        Gr Ekkel.
                        Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                        Comment


                          #57
                          Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                          Hey forum verslaafden,

                          Het is weer eens tijd voor een update.

                          Het gaat nog wel lekker met de dames, ze groeien nog steeds en de topjes groeien elke dag weer heel iets. Voor het eerst heb ik een dame in mijn kast staan met 11 vingers, nu weet ik dat dit ook van de strain afhankelijk is maar het is tog vaak wel een goed teken toch?

                          De eerste voedings te korten laten zich al zien, ik geef sinds 2 weken Hy-Pro terra mee en dit is een kwart van de aangegeven hoeveelheid volgens het voedings schema. Ook krijgen ze sinds zondag ook Gold Label Ultra Pk mee, ook hiervan een kwart van het schema.

                          Het water wat ze elke dag weer trouw van mij krijgen zuur ik elke dag af tot 6.0.
                          Hier nog een paar foto's:
                          IMG_1839.jpgIMG_1850.jpg
                          Kastje even schoon gemaakt met bleek, was wel weer eens tijd. (hele ronde nog niet gedaan)

                          IMG_1840.jpgIMG_1847.jpgIMG_1846.jpg
                          De bloemetjes
                          IMG_1845.jpgIMG_1844.jpg
                          En tot slot, een 11 vingerig blad en mijn voedings tekort.

                          Hoe kan ik hier het best op reageren?
                          Gewoon over het algemeen meer voeding geven? of alleend Hy-Pro Terra?? of de ph omhoog?

                          Alvast bedankt, Gr Ekkel.
                          Last edited by Ekkel; 14 February 2012, 19:09.
                          Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                          Comment


                            #58
                            Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                            Ziet er goed uit ouwe.
                            Ben alleen niet zo zeker van een tekort, eerder meer dan genoeg..
                            Benieuwd wat rest ervan denkt

                            Suc6 en Smookse

                            Comment


                              #59
                              Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                              Hey Ekkel,

                              Mooie plantjes zien er erg gezond uit!
                              ze zijn mooi allemaal op lengte. Heb je geen last van de kou gehad de laatste week?
                              Verder weinig te melden.

                              Grtz Chap
                              Smoke weed every day!

                              Comment


                                #60
                                Re: 3x Jack Herer Green House 250W

                                thnx fl13r3flu1t3r voor het mee denken en reageren, ik ben zelf ook best tevreden met hoe het er bij staat.
                                Heb niet echt groene vingers van nature dus de eerste paar ronde's gingen niet helemaal zoals gehoopt
                                Nu wil ik eigenlijk alles goed doen en baal dus een beetje van die lichter kleurende bladeren onderin.
                                Uit Montys Blad Probleem Oplosser kan ik geen zekere conclusie trekken en ben ook heel benieuwd naar de mening van de overige Experts.

                                En mijn trouwste lezer : Chappie
                                De dames hebben het wel een paar nachtjes knap koud gehad maar lijken hier niet veel last van te hebben gehad.
                                Er waren een paar steeltjes die wat rood werden op een paar plekjes maar dit is al weer weg.

                                Algemeen vraagje: Wat moet ik met de licht groene tot geel wordende bladeren onderin? Is dit een N tekort en moet ik dus iets meer groei voeding geven?
                                Ik vind het eigenlijk al wel iets te vroeg om te verkleuren.

                                Gr Ekkel.
                                Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

                                Comment

                                Bezig...
                                X