Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Jack Herer Green House 250W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 3x Jack Herer Green House 250W

    Wat voor fan en filter gebruik je?

    Comment


      #77
      Re: 3x Jack Herer Green House 250W

      Mooi Ekkel .
      Laat het je smaken .
      Led's grow !

      Comment


        #78
        Re: 3x Jack Herer Green House 250W

        een stealth kweek zonder afzuiging? je ruikt die planten tog?
        Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

        Comment


          #79
          Re: 3x Jack Herer Green House 250W

          laat het je smaken

          grtzz
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            #80
            Re: 3x Jack Herer Green House 250W

            Hey jongens,

            Zojuist heb ik alles op een weegschaal gegooid en kwam ik op een 144 gram uit , maar het is nog niet helemaal droog en mijn verwachting is dat ik ongeveer 90 tot 100 gram overhou.

            e ventilatie van de kast is niet passief maar wel aardig stil, met meer geluid kan ik niet kweken.


            Voor de aanzuiging van lucht gebruik ik 2 pc fans in de bodem van de kast, deze fans hoor je totaal niet.

            Voor de afzuiging heb ik iets speciaals bedacht, 2x buis ventilator die ook vaak in badkamers gebruikt worden. deze fans zitten verstopt in de afzuigslang en staan op ongeveer 50% van hun vermogen, doormiddel van een fan controler.

            De filter die ik gebruik is een Phat/ Rhino filter 300m3 en ook hier ben ik zeer te spreken over, er komt heel erg weinig geur vrij uit die kamer.

            scythe fan.jpgbuis fan.jpgPhat_rhino_filter.jpg

            Het GROOTE probleem is dat de ruimte waar de kweekkast instaat ongeveer 30 graden word in de zomer en de aanzuig lucht is dus al te warm voor de planten.

            Maar... hier heb ik al een oplossing voor gevonden

            Deze zomer ga ik een aantal plantjes buiten zetten op een plek waar niet veel mensen komen en moeder natuur het zware werk voor mij mag doen.
            Als moet ik met de grammetjes die deze 3 planten hebben opgeleverd wel een tijdje verder kunnen, ik ben geen hele zware blower

            Gr Ekkel.
            Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

            Comment

            Bezig...
            X