Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

    Weet ik, maar ik heb nu eenmaal geen betere manier om dit aan te sluiten. Uitlaat moet echt die kant op.
    Heeft er iemand een voorstel hoe ik dit beter kan doen? En moet die witte sponsachtige doek erover of niet?
    Anyway, straks weer nieuwe foto’s

    Greetz

    S.

    Comment


      #17
      Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

      De witte sponsachtige doek is een stoffilter: die moet rond de koolstoffilter. Na elke ronde kun je die "doek" in lauw water schoonspoelen. (of een nieuwe kopen)

      Comment


        #18
        Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

        @Xtreme:

        Bedankt voor de info, zal dit zo snel mogelijk er terug opzetten dan!
        Heeft iemand ook een tip i.v.m. LV?
        Hoe krijg ik deze omhoog en hoe omlaag? En heeft de temperatuur hier een invloed op?

        Al wat ik weet is als je LV omhoog wilt, natte handdoek in de tent. Maar dat is alles!

        Greetz

        S.

        Comment


          #19
          Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

          Je lv schommelt enorm. Een "mistmaker" aangestuurd door een hygrostaat biedt een (dure) oplossing, maar dan is het probleem wel afdoende opgelost ( kost 100 tot 150 euro) Een paar natte handdoeken en/of sponzen kunnen ook een oplossing bieden. Maar dan is het wel "trial and error".

          Comment


            #20
            Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

            Nu ja niet dat ik geld teveel heb maar heb liever stabiliteit en kwaliteit voor een prijs, dan gokken en we zien wel wat er van komt
            Enige mistmakers die je aanbeveelt?
            Maar het ligt dus niet aan mij/men kast dat de LV zo schommelt?

            Comment


              #21
              Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

              Het schommelen van de lv ligt niet aan je kast. Een relatief goedkope en goedwerkende (hij staat bij een neefje in de kast) is de "Verdamper Mist Pro 4000 cc met hygrostaat". Bij Growcenter Noord in Amsterdam kost die 57.50. Valt dus wel mee en je probleem is opgelost: er gaat 4 liter water in, dus je hoeft niet dagelijks bij te vullen. Als je lv bijvoorbeeld instelt op 60 dan blijft de lv ook 60, zowel in de lichtperiode als de donkerperiode. Dan ben je van dat geschommel af. Succes.
              Last edited by Xtreme; 3 January 2012, 19:02.

              Comment


                #22


                Laat je verleiden door rijms dieper dan de marianentrog.
                Attached Files
                Last edited by Stickie; 4 January 2012, 10:33.

                Comment


                  #24
                  Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                  Ziet er netjes uit suc6 met je ronde

                  waar heb je de zaadjes gokocht Gr. B
                  Last edited by Boosie; 4 January 2012, 10:50.

                  Comment


                    #25
                    Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                    Bedankt Boosie

                    P1030354.JPG
                    In de de Alien growshop Super service daar!
                    (foto van John007)
                    Last edited by Stickie; 4 January 2012, 15:25.

                    Comment


                      #26
                      Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                      Van alien ben ik ook zeer te spreken,die gast neemyt tenminste zijn tijd met je tot je klaar bent met bestellen,bubbelgum van female seeds zal waarschijnlijk ook mijn volgende kweek worden alhoewel ik moet uitkijken naar de bloeitijd ivm een reis in het voorjaar,hoe lang moet deze bloeien 8-9weken?IIG VEEL SUCCES

                      Grts

                      Comment


                        #27

                        Comment


                          #28
                          Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                          De lamp hangt nu op een 60 centimeters van de plantjes

                          Alien moet je gewoon op je gemakje naartoe gaan, zet je daar lekker neer en laat het gewoon gebeuren
                          Heeft me nog een hoop handige uitleg gegeven erbij, en ervaring is de beste leerschool!

                          Ja john, hoop dat ik in de buurt van jouw kweek kom hoor

                          Moet wel gezegd worden: van de 10 Fem zaadjes zijn er dus 10 ontkiemd, de volle 100%

                          Bedankt voor jullie support!

                          Greetz

                          S.

                          Comment


                            #29
                            Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                            Neen Stickie, je kast zelf doet er niet zoveel toe. Het gaat eerder om hoeveel water er verdampt (hangt zelfs af van hoe groot je planten zijn, uit de fysicalessen weten we dat hoe groter het (blad)oppervlak is hoe meer water er verdampt), uiteraard ook van je temperatuur (dus ook of je lamp aan/af ligt), hoeveel afzuig je hebt. En VOORAL: WELKE LUCHT JE AANZUIGT. Als je reeds lucht aanzuigt met een hoge LV dan is het niet meer dan logisch dat je LV hoog is en omgekeerd .
                            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                            Je lv schommelt enorm. Een "mistmaker" aangestuurd door een hygrostaat biedt een (dure) oplossing, maar dan is het probleem wel afdoende opgelost ( kost 100 tot 150 euro) Een paar natte handdoeken en/of sponzen kunnen ook een oplossing bieden. Maar dan is het wel "trial and error".
                            Wat Xtreme zegt lijkt mij een heel goede oplossing (de beste naar mijn mening maar elk zal zo wel een opinie hebben, hangt er ook van af of je er wat geld tegen wil smijten of niet). Xtreme: bestaan hier 'koopklare' sets voor of moet je naar beide producten op zoek? Lijkt me iets wat ze niet in elke growshop hebben (kan helaas niet op de online-site van Alien momenteel). Zal in m'n nieuwe ruimte ook met dat probleem zitten in de bloei (hoge LV).

                            Greetzzz

                            Comment


                              #30
                              Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                              Lekker soortje ga t ook maar eens bestellen ,

                              en je Lv besturen kan je t best met een Lucht bevochtiger doen

                              het liefst eentje die je door middel van de hygrostaat het bevochtigingsniveau gemakkelijk regelt.

                              Ook is de snelheid waarmee mist wordt gemaakt te regelen

                              je hebt ze in alle vormen en maten (hier een voorbeeld)

                              Bevochtiger%20met%20hygrostaat%20l - € 57,50.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X