Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

    Dat volg ik niet, waarom gebruik je dit? meer info pls

    Comment


      #47
      Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

      Extraheren is simpelweg gewenste materie scheiden van een andere (ongewenste) materie. Met NLG-extractie of alcohol-extractie houd je nagenoeg zuivere gewenste materie over. Ik inhaleer liever geen bladgroen of vermalen takken. Het onderscheid tussen een harddrug (olie dus) en een softdrug (wiet met bladgroen en takjes) vermag ik nu eenmaal niet in te zien. In mijn optiek is niet het vele goed (5 joints met bladgroen hijsen) maar is het goede veel (1 joint met olie). Maar een ieder heeft daartoe zijn eigen ideeen.
      Last edited by Xtreme; 6 January 2012, 12:18.

      Comment


        #48
        Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

        Aah nu volg ik je
        Ja inderdaad, ben het volledig met je eens. Die olietjes lijken me intressanter, maar dan moet ik eerst zien dat men kweekje lukt natuurlijk
        Vanavond nieuwe check-up met de nieuwste verwikkelingen. Ik hou jullie op de hoogte!
        Ga ook meerdere emmers zetten, gebruik makende van communicerende vaten kan ik zo de watercapaciteit verhogen van amper 10l naar 25l en dit zonder plaats in te nemen (stapelbaar).
        Veel dank voor deze verlichting Xtreme, ben jaloers op je brein

        Greetz

        Comment


          #49
          Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

          Jij bent (ten onrechte) jaloers op mijn brein. Ik ben jaloers op je leeftijd. Qua jaloezie houden we elkaar dus in stand. Een ons verstand zou meer waard zijn dan een kilo spier. Soms kan 10 kilo spier meer van waarde zijn dan een gram verstand.

          Comment


            #50
            Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

            Haha leuke discussie hier en dan nog interessant ook! Gelukkig dat er nog van die ervaren rotten zijn als Xtreme die de moeite nemen om zaken uit te leggen aan ons beginners...

            @ stickie: als je de LV onder controle krijgt en voor de rest geen domme dingen gaat doen met je kweekje zal jij bijna zeker met je vier plantjes het eindresultaat evenaren of verbeteren van mijn zes BBG's onder Led. Licht = Gewicht dus met je 400 Watter zit dat heel snor

            Grtz,

            John007

            Comment


              #51

              Comment


                #52

                Comment


                  #53
                  Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                  Kheb een verwarming met ingebouwde thermostaat gekocht.
                  Hoop met me mee!

                  Comment


                    #54
                    Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                    Heb je dag en nacht wel omgedraaid? en hoe hoog hangt je lamp?
                    En laat effe weten hoe die luchtbevochtiger je bevalt en of hij het ook netjes op 65% houd. dan schaf ik ook zn ding aan.
                    Smoke weed every day!

                    Comment


                      #55
                      Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                      Mensen, ik heb fantastisch nieuws!

                      Ik heb in het topic 'Vragen Binnenwiet Kweken' mijn probleem gepost maar was zelf ook al iets op het spoor.
                      Nu kan ik eindelijk officieel bevestigen dat de temperatuurproblemen opgelost zijn.

                      De kachel stond ingesteld op 2000W en dit was blijkbaar te hoog.
                      Was heel de tijd in de verkeerde richting aan het kijken
                      Heb een nachtje gedraait op 1000W en BAM
                      TEMP: 14.4/25.6
                      LV: 33/63

                      De luchtbevochtiger doet zen werk goed, maar ik denk dat ik me een grotere tank moet aanschaffen.
                      Ben gewoon naar de supermarkt geweest en in de babyafdeling liggen zo'n machientjes, voor een schappelijke prijs. Maar heb er nu een die 2L bevat en was in 1 nacht op. :p

                      @ chappie, is zekers aan te raden, heeft zo lang het reservoir kon de RV op exact 65% gehouden, maar hoe groot is je ruimte? Mijn lamp hangt op 70cm boven rand van de pot. En de timers staan pico-bello hoor

                      Nu heb ik men oud kacheltje eruit genomen en in de badkamer gezet en ben gegaan voor een keramisch verwarmingstoestel met ingebouwde thermostaatSAFE!
                      Morgen zal ik wat foto's nemen en jullie laten weten of zo'n keramisch kacheltje goed werk levert

                      PS: De Moss Giant steekt zen kruintje al boven de pot

                      Heel goedgeluimde groetjes

                      Comment


                        #56
                        Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                        Haha' mooi man. dus je kastje gaat de goede kant op.
                        Dus dat lv ding komt lekker makkelijk van de supermarkt zal binnenkort effe gaan kijken.

                        wacht op je foto,s? erg benieuwd.
                        Smoke weed every day!

                        Comment


                          #58
                          Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                          Erg slechte foto,s kan je daar niet iets aan doen? verder gaan goed!
                          Last edited by chappie; 8 January 2012, 22:06. Reden: zin klopte niet.
                          Smoke weed every day!

                          Comment


                            #59
                            Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                            Jah moest allemaal wat snel, door men werk kan ik niet op de uren wanneer de lamp uit is kijken

                            Comment


                              #60
                              Re: 4 x Bubblegum 120 x 120 x 200 400 Watt HPS

                              Heb daar zelf geen last van met me camera me telefoon doet dat het ook zo!
                              Maak altijd foto,s met lamp aan.
                              Smoke weed every day!

                              Comment

                              Bezig...
                              X