Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mediwiet kweek 5xAmnesia 45ltr x 600hps

Suc6, ik zit met het zelde alleen is mijn pakkans niet zo groot. Ik vol je op de voet ben erg benieuwt!

---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

Suc6, ik zit met het zelde alleen is mijn pakkans niet zo groot. Ik vol je op de voet ben erg benieuwt!
    Geef je de dames voeding? ze zien er een beetje geel uit

Comment

ja had voeding gegeven maar ben nu gewoon aan het wateren en trekken gelukkig bij.Tumble trimmer had me gezegd hoe ik het beste kan wateren dus gewoon uitproberen anders lukt het nooit groene groetjes en bedankt allemaal gizmo

Comment

Hoe minder mensen weten dat jij planten kweek voor je eigen gebruik hoe minder kans op ontdekking.
        Zorg dat je niemand overlast geeft en dan zal ook niemand iets gaan zoeken.
        Een medicinale toestemming krijg je niet zomaar ik ben tijd bezig geweest maar heb het op gegeven de strijd die ik elke dag lever aan mijn
        ziektes is al groot genoeg ik heb niet eens de energie om zo gevecht aan te gaan.
        Daarnaast cannabis van de apotheek is mega duur dan ben je bij een shop goed koper uit.
        Hooop dat jou gevecht lukt en dat je elke dag even geen pijn hoeft te hebben

groetjes Bella ik ga je volgen
        God was never on your side..

Comment

Hey beste bella

Ten eerste klote dat je in een zelfde situatie zit als mijn.Klopt hoe minder mensen het weten hoe beter,MAAR HELAAS daar ga ik niet meer in mee.Eerlijk gezegd zal het me een worst wezen als ze me pakken.De weg via apotheek heb ik al afgelegd helaas afgewezen,justitie aangeschreven en mijn woningbouw.Conclusie de woningbouw zegt dat het via de wet iligaal is MITS de rechter bepaald dat ik met 5 planten niet strafbaar ben,en aangezien ik mijn medicijn nodig heb beroep ik me op de grondwet,dat je mensen iets niet kan ontnemen wat hem verlicht van pijn ongeacht of het een plantje is.Na Zeker een jaar van vechten ben ik zo ver dat ik met Willem jan moorlag in gesprek ben die in 2009 ontheffing heeft gekregen.Samen met mijn vrouw gaan we dit gevecht aan omdat ik afhankelijk ben van mijn medicijn.Genoeg gezeik gehad met mijn ziekte en als het moet dan dit ook nog.Maar mijn gelijk ga ik krijgen ik schreeuw het van de daken haha fuck jusitie iedereen weet het hier en steunen me ook.En als ze me pakken stap ik na de media en mijn vrouw neemt dan de regering voor haar rekening.Die heeft een goeie studie gedaan omdat goed aan te pakken.Plus deze meneer Moorlag heeft toe Anker en Anker advocaten gehad plus steun van Boris v d Ham D66.Kom ik een dergelijke situatie als deze man dan kan hij deuren openen,want hij is al twee jaar aan het hopen dat meer mensen hem zouden volgen.Tot spijt van hem helaas nog niemand.Toen hij mijn mail las was hij stomverbaasd en blijverrast.Kreeg een hele mooie mail terug dat hij blij was dat er nog iemand wakker is geworden die die strijd ook wil gaan voeren.En bella ik begrijp je helemaal Ik zal me gaanderweg ook wel eens afvragen waar ik aan begonnen ben maar goed,ik moet tot aan mijn dood met mijn ziekte leven.En zal ook medicijnen moeten blijven gebruiken.Daarom ga ik die strijd van 5 a 6 jaar wel aan om mijn gelijk te krijgen.Dus wie weet waar dit schip gaat stranden

I NEED MY MEDECIN
          MVG Gizmo

Comment

het is ronduit schandalig dat mensen hun medicijn zo afgenomen word of niet toegestaan word, het zijn jullie die ermee geholpen worden en het leven draaglijker maken en laat ons nu eerlijk zijn, wie heeft er van jullie last in deze maatschappij???? idd niemand want jullie blowen/growen thuis en begeven zich zeker niet in het criminele milieu. als men weet wat cannabis kan doen op medicinaal vlak en weet dat er zoveel mensen kunnen geholpen worden door hun leven draaglijker te maken waarom daar dan zo moeilijk doen, het is precies alsof zo een persoon op iedere hoek van het straat wiet begint te verkopen, NEE jongens deze mensen blowen voor hun eigen leven draaglijker te maken wat is daar verkeerd aan????? oja juist het is al eens aangehaald ergens, denk dat de medische sector daar een grote vinger in de pot zit te roeren omdat hun pilletjes en poedertjes en weet ik veel wat ze allemaal maken hun werk niet doen
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Het is erg triest hoe het in de praktijk er aan toe gaat en je nog op 0 eindigd. Je doorzettingsvermogen siert je en ik ga daarin mee.

Ik heb een goede vriend die een nek- en een rughernia heeft. Nadat ze hem helemaal volgepompt hadden met morfine, (letterlijk, want hij heeft een maagpomp met morfine gekregen) lag hij dagelijks knock out door de morfine. Receratief was hij al aan het blowen, maar door gebruik van cannabis kon het morfine gebruik aanmerkelijk vermindert worden en er zo weer een beetje leven had.

Uit noodzaak is hij gaan kweken. Van de shop's moet je het ook niet hebben! Daarom ben ik de spaanse social clubs aan het volgen en kijken of ik dat in de praktijk kan brengen in ollanda. Wie weet...

Suc6 met je kweek en actie.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Hey mede growers

Daar ben ik weer met een updatetje
                Vandaag zijn ze na 8 dagen voorgroei overgegaan op 12/12.
                Temp is nog steeds 24 gr en lv rond de 80.
                Moet zeggen krijg steeds meer plezier om het bij te gaan houden en info op te doen.
                Hier zijn ze dan de nieuwe foto s IMG_0188.jpgIMG_0189.jpgIMG_0190.jpgIMG_0191.jpgIMG_0192.jpg

Mvg Gizmo

Comment

Ze staan er beter bij dan de laatse keer, dus je bent op de goeie weg. Het is een beetje aanvoelen wanneer en hoeveel voeding je moet geven.

Foto 4 is een erg mooi plantje, dat gaat een mooie plant worden.

Succes verder!

Grtz

Comment

Oi!Gizmo

Veel succes met je medi-kweek,mooie dames in wording!!!!!
                    weedleaf4 multiweed.jpeg

Comment

IMG_0222.jpgIMG_0223.jpgIMG_0224.jpgIMG_0225.jpgIMG_0226.jpgIMG_0227.jpgIMG_0228.jpg

Hey beste medegrowers

Hier is dan het volgende updatetje

Ben begonnen met tumble zijn advies optevolgen om nu om de 4 a 5 dagen te wateren.
                      Geef nu 2 liter per x per plant en hou in de gaten hoelang ze doen om droog te trekken.
                      Verder zet ik 2 x per dag een loeihete emmer water op de kamer en dan zit ie op 75 %.
                      Water zit ec op 1.1 en de ph op 5.4 en de temp op 24 gr,lamp uit 20 gr.
                      Alle dames heb ik een keer getopt.
                      Hebben jullie nog advies dan hoor ik het graag.
                      Ben dol enthousiast over de verloop van de kweek en hoop op een mooi resultaat

Mvg Gizmo

Comment

ph houden de meeste mensen op 6 met aarde.met biobizz als voeding hoef je zelfs niet af te zuren.succes ermee

Comment

Op hoeveel weken zit je nu?
                          Smoke weed every day!

Comment

ik heb 8 dagen voorgroei gegeven en zit nu op 3 dagen bloei.tumble thanks zal hem de volgende keer op 6.0 zetten.
                            Over een paar daagjes volgende update

Groetjes Gizmo

Comment

Ik ben zelf ook begonnen met 5 planten alleen heb ze 2 weken laten voor groeien. Ik zag dat jij 2 liter water per plant gaf voor 4 a 5 dagen. Ik heb dat anders gedaan omdat dit voor mij ook de eerste keer was en ik op deze manier echt elke dag moest kijken bij de planten. Ik maakte elke dag 1 liter water met wortelextract aan en zette de onderkant(zat een grondzeil in dat niet door kan lekken)vol met water om de luchtvochtigheid omhoog te halen. Het litertje water verdeelde ik over de 5 plantjes en deed dit rondom de steel. Binnen 2 weken zag ik dat de plant wortels tot onder in mijn pot (35L potten) kwamen want deze kwamen eruit zetten. En na die 2 weken voorgroei heb ik de klok naar 12/12 gezet. Ook ben ik toe gestopt met wortel extract toe te voegen. Misschien is dit een manier voor de volgende keer

Grtz biertje

Comment

hey mensen na een klote week is er weer een updatetje met wat foto s

IMG_0320.jpgIMG_0321.jpgIMG_0322.jpgIMG_0323.jpgIMG_0325.jpgIMG_0326.jpgIMG_0327.jpg

Comment

Bezig...
                                X