Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

mss kan je regenwater geven bor? ph daarvan ligt wat lager en met wat geluk is de ec ook binnen de normen
    verder nice man, schoon hokkie vol idd, plantjes ogen lekker en ook het verslag lekker duidelijk en overzichtelijk

Comment

ik denk dat ik over vanaf vandaag koude thee ga toevoegen aan mijn brouwsel, zorgt ook voor een aangename smaak uiteindelijk

Comment

Je bent hier een hardstikke mooi en duidelijk verslag aan het bouwen Bor, complimenten !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ziet er goed uit, zal wel vol kot worden

Comment

bedankt voor de complimenten mannen en vrouwen. doet me goed en zorgt voor heel veel plezier bij het maken van dit verslag

Comment

lokes bor ,

gaat de goeie kant op he bij je :d

netjes hoor

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooi veldje intussen al, de bak is met 7 plantjes al aardig vol
                No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Super bor, gaat lekker ^^
                  sigpic

Comment

strak bakie zo, staan er mooi homogeen bij man!
                    sigpic
                    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

Hallo mede biologen!

Daar zijn we weer met een aflevering van de klots show! Heb besloten om vanaf vandaag de grenzen van klots land te sluiten want we zijn vol. Vol is Vol zoals rita zou zeggen. Ik denk dat ik het met 5 plantjes ook wel had gered. Maar goed 7 sexy dames in een kleine verhitte ruimte, zweet op hun huid, zon erboven.......
                      Bijna de hele 0,5m2 is al bedenkt en de plantjes gaan nu ook goed de hoogte in. Zelfs iets te goed want tijdens het 2 dagen niet op locatie te hebben geslapen waren de plantjes iets te dicht bij de lamp gekomen en zaten op 32cm van de 400 watt. Hierdoor zijn de nieuwste bladeren wat naar beneden gaan krullen. Hopelijk heb ik niet te veel schade aangericht hierdoor.

wat heb ik de afgelopen dagen met de dames uitgespookt:

12/12 dag: 28

Vandaag alleen even wat water met een beetje bacterial en een kwart tabletje Co2 toegevoegd. De lamp op dezelfde hoogte laten hangen. Plantjes doen het lekker en overal zit de bloei er goed in.

Lamp aan temp: 25,6 graden
                      Lamp uit temp: 17,1 graden
                      Lamp hoogte: 37 cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 29 cm

12/12 dag: 29

Heb vandaag bij het verhangen van mijn thermometer hem per ongeluk laten vallen. Boem, boven op de hoofdtop van een dame. Helaas 1 fan blad afgebroken hierdoor. Wat een sukkel!! Vandaag ook de lamp wat hoger gehangen. Om de 6 uur een kwart Co2 tablet in het vat en een liter water met bacterial toegevoegd.
                      Vanaf vanavond slaap ik 1 avond bij mijn vriend in kom ik iets langer dan 24 uur niet thuis.

Lamp aan temp: 26,1 graden
                      Lamp uit temp: 17,4 graden
                      Lamp hoogte: 40cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 32 cm

12/12 dag: 30

Weer laat in de avond terug en even bij de dames kijken. Mooi wat zijn die enorm gegroeid in 1 dag!. Gemiddelde plant hoogte is 37cm en de lamp hangt dus maar op 35 cm. Het blad in de topjes is naar beneden gekruld! hopelijk heb ik niet te veel schade aangericht bij de dames. Heb de Lamp meteen omhoog gehangen naar 45 cm. Wil niet dat dit me nog eens gebeurd. Vraag me wel af hoeveel de dames nog gaan groeien. Met mijn Lamp op 45 cm heb ik boven de lamp nog 40cm om omhoog te gaan.
                      Kom ik in problemen aan het einde van mijn kweek zet ik de lumatek weer even wat lager zodat de planten dichter op de lamp kunnen.

Lamp aan temp: 27,1 graden
                      Lamp uit temp: 18,3 graden
                      Lamp hoogte 35cm + 10cm hoger gehangen
                      Gemiddelde plant hoogte: 37 cm

12/12 dag: 31

De bladpuntjes zijn iets minder gekruld en de dames gaan weer redelijk. Denk wel dat de groei er iets door geremd was vannacht want plantjes zijn maar zo een 2 cm gegroeid vannacht. Wat bacterial en Co2 toegevoegd. Zie nu echt top ontwikkeling. En de geur!! Een citroen geur met een kruidige ondertoon, echt lekker!!
                      De lamp weer even 2cm omhoog gedaan, wil niet dat de plantjes het weer te warm krijgen.

Lamp aan temp: 26,3 graden
                      Lamp uit temp: 16,9 graden
                      Lamp hoogte: 45 cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 39 cm

Even weer wat foto's:

Als jullie goed kijken kunnen jullie de omhangende puntjes zien. ik denk dat het door de warmte komt maar andere suggesties zijn ook welkom, ben ook nog maar een kweeknoob. Verder even een shot van alles onder het bladerdak! wat er erg ruim en leeg uitziet.

DSC00589.jpg
                      DSC00590.jpg
                      DSC00591.jpg
                      DSC00597.jpg

This whas klots live from his appartment. Thanks for watching, and see you all next time!!

Comment

Volle bak bor!!

Comment

Doet me stiekem toch aan mr. Matters denken, maar dat terzijde.
                          Laatste foto is lache! Weer es wat anders als zo'n bladerdakje en gaat amaal best rap zeg!
                          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

MR matters?

Comment

Hey Borryworry,
                              Dat gaat als een tierelier daarzo. Ik adviseer je om onderin een beetje te gaan dieven. die zijscheutjes helemaal onder in zullen nooit iets worden met zoon dicht bladerdek erboven. Zonde van de energie die de planten erin steken. Daarnaast zal dat je ventilatie ten goede komen. Ook zie ik dat er reeds heel wat blad tegen je wanden en deur aan staan. Uit ervaring met overvolle tenten kan ik je vertellen dat dit op den duur voor problemen gaat zorgen. Het blad kan daar niet ademen en kan zijnn vocht niet verdampen. Gevolg een nat blad dat tegen je wand plakt. Dit is een super biotoop voor schimmels. Ik zou in jou geval de bladeren die erg tegen de kanten op staan proberen om te buigen (eventueel met draad) of er voor te kiezen om deze weg te nemen. Ik weet dat blad wegnemen eigenlijk not done is maar in dit geval zou ik hier zelf wel voor kiezen.

Comment

Gaat tres bon Bor !!
                                Dat zal een mooi veld worden
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X