Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

Ah Klots bijt de spits af, mooizo. Prima gedaan die vloerverwarming en mooi in beeld gebracht. Veel succes met de run. Zal je zeker volgen, hihi.

Grtz Monty

Comment

Nice, deze word een abbo! Succes man!

Comment

Veel succes bor, mooie intro en voorbode tot iets goeds!! Ik voel het namelijk aan mijne dikke teen... en die liegt nooit!!!

Over het selectie van dames vind ik wat raar.. je gaat dan toch veel grond verspillen door 20 potten of toch wortels beschadigen door de verplaatsing achteraf?
        Want eens in bloei gebeurt er toch onderaan veel minder dan tijdens de groei...? Ikzelf hoop dat er uit mijn 10 ontkiemde zaden wel 6 dames haal voor de kweek...

We hebben ons alvast geabboneerd borre!!

greetings

de lange

Comment

@ lange, Ik volg exact de no mercy methode. Dat houdt in, volgens hun website, dat wanneer je je zaden in 7x7 cm kiem potjes laat ontkiemen. 15 dagen wacht. de mannen weg mietert en de vrouwen verpot je uiteindelijk gezonde dames van rond de 70-80 cm overhoudt. Het zij zo dat op deze manier een litertje of 10 aarde verspil. Denk dat het met de wortelschade wel mee valt. maar we gaan het zien.

Bedankt in ieder geval voor de vele lezers, already!!

Comment

Comment

Dat houdt in, volgens hun website, dat wanneer je je zaden in 7x7 cm kiem potjes laat ontkiemen. 15 dagen wacht. de mannen weg mietert en de vrouwen verpot je uiteindelijk gezonde dames van rond de 70-80 cm overhoudt.
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

YEAH

De eerste is van start!!!
                Succes met je kweekje klots en maak er wat leuks van, je heb genoeg hulp als je dat nodig hebt.

Leuk hokje geworden, dat gaat wel goed komen. Hoop alleen dat je uit komt met die 8 a 10 planten op die 50cm diepte...
                Heel veel succes en zal regelmatig binnen wippen.

Grtz

Comment

Yeps Bor , ziet er leuk uit daar , een goede growrun gewenst !

SUCCES

Grtz Hash
                  Geniet nooit met mate !

Comment

@ roy. gebruik die potjes die ik van jou heb. zijn die 9x9x 10? geloof het wel.

bedankt voor alle reacties. vanavond komt de update en ga even kijken hoe ik mijn foto's op no mercy forum krijg

Comment

sigpic

Comment

Mooi kastje zo en zeker mooie oplossing met die warmte kabel.
                        Smoke weed every day!

Comment

Dat ze net zo hard mogen KLOTSen als je autoflowers de vorige ronde!!
                          Houw mezelf scherp met een flessie en wat hennep

Comment

Kweek dag 2

Hallo schobbejakken!!

We zijn weer 2 dagen verder!! In het begin moet altijd een hoop werk verzet worden.
                            De laatste volwassen dame is omgegaan en heeft plaats moeten maken voor 20 kleine poezelige meisjes.
                            20 potjes gevuld van 9x9x10 cm . Zorgvuldig met een pen kleine kuiltjes gemaakt van ongeveer 0,5cm.
                            De ontkiemde zaden heb ik voorzichtig met een pincet geplaatst want we willen natuurlijk niets beschadigen.

DSC00494.jpgDSC00497.jpgDSC00499.jpg

Heb kraantjes water gegeven met een kleine hoeveelheid bacterial, ongeveer half thee lepeltje.

Even terug komen op de vloerverwarming, Het speelzand was nog vochtig hierdoor heb ik op dit moment een LV van 85%. Dit zullen de dames in het begin niet erg vinden. De temperatuur is stabiel 18,2 graden in het donker zonder bijverwarming. Ik moet wel gaan oppassen met water knoeien op mijn vloertje want zo een hoge LV wil ik dus niet in de bloei periode!
                            De klok staat meteen op 12/12 en hoop op dames van een 80 cm uiteindelijk.

peace out!!
                            Last edited by klots; 8 January 2012, 22:36.

Comment

Nice die poezelige potjes. Netjes op een rijtje en warme voetjes. Als er wat meer water uit dat zand is verdampt zal je lv zeker dalen en dat zand word dan ook een stuk warmen. Het verdampen kost energie dus als het droger komt opletten dat ze niet te warme voeten krijgen.

Veel succes met het ontkiemen.

Comment

Mooi Borklots

Ziet er goed uit!
                                Ben benieuwd naar de resultaten!

Comment

Bezig...
                                X