Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

zo dat gaat klots hou ze groen he

Comment

Verzorgde topic borklots ben benieuwd naar no mercy dus zal zeker volgen , goe bezig

Comment

Ind, goed bezig, hier en daar wat misvormingen en die ene albino ^^

grtz
        sigpic

Comment

Hallo bomenknuffelaars!!

Ja daar zijn we even weer met een update.

Bij mijn vorrige update gingen de plantjes wel okey, Had niet echt het een wauw gevoel wanneer ik mijn hokje opendeed. Maar zins een dag of 4 beginnen het echt mooie sterke plantjes te worden.
          We zitten nu op kweek dag 17 en hoop dit weekeind al wat mannen te kunnen weg gooien. Vanaf dag 14 ben ik ook begonnen met voeden. Naast de Co2 tabs en de bacterial ben ik ook begonnen met 1/3 van de aanbevolen dosis guano. Ik heb helaas geen EC meter maar zit er toch wel over na te denken om er 1tje aan te gaan schaffen.

Even een overzichtje met wat ik de afgelopen dagen met mijn plantjes heb uitgespookt:

12/12 dag : 14

Ben vandaag begonnen met No Mercy guano extract toe te voegen. Dit met 1/3 van de aanbevolen hoeveelheid. Heb de plantjes bacto gegeven en een kwart Co2 tablet.
          De dames lijken de vleermuizen kak erg lekker te vinden.

Heb mijn oude filter vandaag weggemieterd. Plantjes ruiken nog niet heel erg dus kan wel even zonder. Nieuw filter is besteld.

lamp aan temp: 26,3 graden
          lamp uit temp: 18,9 graden
          lamp hoogte: 35 cm

12/12 dag: 15

De plantjes groeien opeens enorm! gogo guano. De 1 liter potjes waar de plantjes nu in staan zijn te klein aan het worden. Moet iedere dag gaan wateren omdat ze erg snel uitdrogen. Plantjes gaan dus meer drinken. Ook vandaag heb ik weer guano + bacterial + Co2 toegevoegd. Ze zien er erg goed uit. mooi breed blad en de steeltjes zijn al flink aangedikt.

lamp aan temp: 27,1 graden
          lamp uit temp : 18,7 graden
          lamp hoogte 35 cm

12/12 dag: 16

Heb vandaag alvast de blumat waterleiding in mijn kastje vastgezet. De plantjes zien er bijna allemaal erg happy uit. 2 plantjes helaas niet en doordat de kleintjes lekker gaan puberen en beginnen te groeien heb ik deze 2 richting dat grote bos hoog in de lucht gestuurd. Mogen ze het er gezellig hebben!! Heb op dit moment dus nog 16 kleintjes aan over. 2 ervan zijn iet de mooiste plantjes maar hebben we de potentie om zich tot groote plant te ontwikkelen. laat ze dus nog even staan.
          Vandaag wederom 1/3 dosis guano+ bacterial + kwart Co2 tabletje gegeven.

Lamp aan temp: 26.3 graden
          lamp uit temp: 19,3 graden
          lamp hoogte: 35 cm

12/12 dag: 17

Deed me hokje open en hoop nu echt dat ze snel hun geslacht gaan laten zien want het wordt erg vol. De plantjes groeien nu ook in hoogte en blad ziet er mooi breed uit.
          Wederom guano+ bacterial+ Co2 tablet toegevoegd in de zelfde hoeveel heden als de afgelopen 2 dagen.

Lamp aan temp: 25,3
          lamp uit temp: ---
          lamp hoogte 35cm

Vanaf vandaag ga ik iedere dag de plantjes inspecteren om te kijken of ik iets van bloei verschijnselen kan zien. Ben een enorme beginner en heb nog nooit met regulier zaad gewerkt. Dit gaat dus nog wat worden!! Ik moet dus opzoek naar voorbloei en volgens de mannen van No mercy zouden die vanaf ongeveer morgen al te zien kunnen zijn. Waar kijk ik naar:

vrouwelijk:

mannelijk:

Ja ik weet het!! heb deze foto's gewoon van het forum gejat maar beter goed gejat dan slecht verzonnen!!

Heb hier nog even een paar foto's, Zoals jullie kunnen zien begint het een beetje vol te raken in mijn kweekbakje. Wordt tijd dat er een aantal het moederlijk huis gaan verlaten.

DSC00542.jpg
          DSC00543.jpg
          DSC00544.jpg
          DSC00545.jpg
          DSC00546.jpg

De volgende update is waarschijnlijk wanneer ik de selectie ga maken. We hebben er zin in !!

Peace out!! klots!
          Last edited by klots; 27 January 2012, 15:56.

Comment

die knallen lekker gaat zo door

Comment

Mooie update Borklots, wederom goeie en duidelijke uitleg.
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Gaat goed

Keep on the Good Work
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Hey Borklotz,

Die gaan lekker zeg. Ik zie echter hier en daar de zelfde verschijnselen als bij mij niet zo extreem maar lijkt er wel op. Bobbelig blad bladpunten bol naar onder staand. Zelf denk ik dat me kraanwater toch een wat hoge PH voor de kleintjes heeft. Ik heb ze ook een aantal maal besproei met kraanwater. Denk dat dat hun niet zo goed bekomen is.

Voor de rest ziet het er allemaal prima uit node 5 komt eraan sie ik dus die voorbloei zal idd wel niet meer zo heel lang op zich laten wachten. Succes met de spannende selectiedagen. We volgen nauwlettend.

Grtz

Comment

Lekker, weer wat leer- en leeswerk erbij voor een beginneling!

En succes natuurlijk!

Comment

jup jup blijfen komen met die info

leest lekker weg nie te veel romel er om heen nettjes
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

dank je wel gonzo en andere. das mijn doelstelling kant en klare hap klare voorgekauwde info, om het voor me zelf simpel te houden en voor de lezers die van kort maar krachtig houden.

Comment

Wat klotst daar in het struikgewas??
                          Dat ene lobblad lijkt wel n megabal.. Mooi!

suc6 en smookse

Comment

Gaat lekker dit volg ik wel even
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik vind ze er eigenlijk maar raar bijstaan. Die bolle bladeren zouden mij verontrusten, das meestal geen goed teken. Te veel water, te weinig? Of ligt het aan de soort en het 12/12 systeem? Wanneer trek je je foto's?

Comment

Mooi en duidelijk beeld van wat je aan't doen bent Bor! Kijk weer uit naar de volgende
                                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Bezig...
                                X