Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

@ beo. maak mijn foto' s altijd wanneer de lamp net aan is. het kan zijn dat de 1l potjes wat te klein zijn. het is echt snel droog onder hps. maar dit gaat bij mij beter dan mijn vorrige kweken verder.

Comment

18. precies volgens schema!!
      Even een foto van mijn filtertje en 2 plaatjes van wat ik interpreteer als ballen. Graag de mening van de experts hier over.

DSC00547.jpg
      DSC00552.jpg
      DSC00553.jpg

Peace out!!, klots!!

Comment

Mooi op schema, je dames gedragen zich dus zoals belooft, hihi. Succes met de selectie van de dames en de komende bloei. ben wel benieuwd hoeveel tijd er nu tussen voorbloei en ware bloei zal zitten met het 12/12 lichtregiem.

Comment

Yep ballen Bor, als je niet zeker bent laat je ze nog een dag of 4 staan, dan zie je duidelijk een bal aan een steeltje hangen. In de top van een man zie je ook een soort 'broccoli' vormen.

Comment

Helaas, ik ben een klein beetje teleurgesteld, heb gehoopt, 9 a 10 vrouwen over te houden. Heb vandaag met grote zekerheid al 9 mannen van de 16 totaal apart in een hoekje gezet. Noem het maar een strafhoekje!!

Heb er tot nu toe dus 7 over die geen ballen hebben. Nu zijn de ballen bij de 9 mannen redelijk duidelijk, bij de rest zie ik nauwelijks iets, het verschil is zo duidelijk dat ik er wel vanuit kan gaan dat de 7 echt dames zijn. Voor de zekerheid laat ik ze nog een dagje langer staan allemaal. Morgen verpotten en een nieuwe update maken!!

Comment

Tja, die 50% gaat zoals ik in een van de andere topics al aangaf niet echt op voor kleinere aantallen.
              Maargoed, met 7 stuks zal het al druk genoeg zijn hoor op die have m2 denk ik zo. Je zult niet minder opbrengst halen dan met 10 in ieder geval. Vaak haal je met minder planten zelfs net wat meer als met veel planten, omdat er met veel planten een hoogtestrijd ontstaat waar energie in gaat zitten die ook prima ergens anders voor gebruikt kan worden.

Comment

dat zijn geruststellende woorden mathijs. thx!!!

Comment

ziete r netjes uit Bor !!

doe zo verder

groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

De selectie zit er bijna aan tekomen ^^
                    gaat goed !
                    sigpic

Comment

Ben ook zeer benieuwd hoeveel vrouwen je uiteindelijk overhoudt
                      Verder gaat ie goed zo, houd ze groen

Comment

Positief blijven Bor tot nu toe heb je nog steeds een super verslag dus da komt goed .

Tegen da je wil dat ik Monty wat bladluizen of zo ga sturen dan doe je me maar een pm he
                        God was never on your side..

Comment

Kop op Bor, dit komt wel goed. !

Comment

Hallo landlopers!!

Weer even een update, er is een hoop gebeurd de afgelopen 3 dagen. Vanaf dag 18 heb ik zoals de No Mercy mannen aangeven op hun website, de eerste mannelijke voorbloei kunnen zien.
                            Ik heb nog 2 dagen langer gewacht voordat ik aktie ondernam en vandaag op dag 20 heb ik 9 mannen weggegooit. Mijn doel van 10 planten neerzetten heb ik helaas niet kunnen behalen want er zijn er nog maar 7 over. Maargoed, moeder natuur doet haar ding en dat moeten we allemaal maar accepteren.

Vandaag, op dag 20 van de kweek belanden we in een nieuwe fase van mijn kweekje. De selectie is gedaan en 7 dames zijn vandaag in de grote aarde bak gegaan.
                            De aarde bak bavat ongeveer 65l aarde en is voorzien van een Blumat systeem met 8 druppelaars. Natuurlijk heb ik de bak goed schoongemaakt en voorzien van gaten in de bodem.
                            Er hangt al een lekkere geur in het kleine kweekhokje en de echte bloei fase zit er denk ik aan te komen.

Weer even een overzichtje wat ik de afgelopen dagen met de plantje heb gedaan.

12/12 dag: 18

Volgens mij zijn de eerste ballen gespot. De plantjes deel ik even op in mogelijk man en mogelijk vrouw. Mannen rechts in het hokje vrouwen links. Geef vandaag 1/3 dosis guano, kwartje Co2 tab en een beetje bacterial.

Lamp temp aan: 24,7 graden
                            lamp temp uit: 18,6 graden
                            Lamp hoogte 35 cm

12/12 dag: 19

Ja de als eerst gespotte mannen zijn 100% zeker mannen. Krijg inderdaad in de top van de plant een soort broccolie ontwikkeling. Heb in totaal nu al 9 potentiele mannen gespot.
                            Wederom guano, Co2 tab en bacterial gegeven. De bakje van 9x9x10 zijn echt te klein aan het worden. Alles droogt zo snel uit.

Lamp aan temp: 24,6 graden
                            Lamp uit temp: 17,9 graden
                            Lamp hoogte: 35 cm

12/12 dag: 20

DSC00556.jpg
                            DSC00567.jpg
                            DSC00565.jpg
                            DSC00561.jpg
                            DSC00562.jpg
                            DSC00570.jpg
                            DSC00568.jpg
                            DSC00573.jpg

De dames mogen weer relaxen en hopelijk zien ze er morgen weer wat fitter uit.

Peace out!! klots!!
                            Attached Files

Comment

Ikweednietofdat het allemaal nu wel zo goed zal uitpakken, al die 7 plantjes samen met al de apparatuur in die ene grote bak, dat word vechten om wortelruimte!

Comment

Ik hoop ook voor je dat het goed gaat klots, zoveel plantjes in een kleine ruimte en bak.

Verder zien ze er goed uit, op wat paarse steeltjes na dan, laat ze maar ff een paar dagen rusten dan zullen ze straks gaan knallen.

Succes verder!
                                Grtz

Comment

Bezig...
                                X