Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

Ik denk dat het er drukker uitziet op de foto's dan het in werkelijkheid is. De vocht meter is eruit en die slangetjes lijken allemaal erg druk. Maar goed, Normaal zit 1 plantje in 11l
    Nu heb ik 7 plantjes in 65l. denk dat dat wel redelijk is gezien ik geen groei periode heb aangehouden

Comment

Nice Klotz, ziet er gezellig uit daarzo in je bak. Succes met in bloei schieten.

Comment

De kuip zal groot genoeg zijn, wat ik bedoel is dat je met 7 planten in je hokje ruimte te kort gaat komen. Maar dat mag de pret niet drukken. Hoop voor je dat ze lekker laag blijven.

Voor als nog veel plezier.

Grtz

Comment

ik moet je gelijk geven dat het een erg ambiteus plan lijkt thc. Maar volg het advies op van roy. normalieter zetten de mannen van no mercy rond de 30 planten op 1m2. 7 op een halve m2 zou dus makkelijk moeten lukken volgens hun methode. Ik weet verder ook niet hoe de planten zich gaan ontwikkelen onder een strikt 12/12 regime. Het zouden buds op stokken moeten worden waardoor er meer op een bepaalde ruimte kunnen. Nogmaals, wil de no mercy manier van kweken deze run toepassen en heb er vertrouwen in. we gaan het zien!

Comment

Mooi verslag met mooie updates, aangenaam om lezen man!

Comment

Zeer leervol verslag bor. big up

Comment

normalieter zetten de mannen van no mercy rond de 30 planten op 1m2. 7 op een halve m2 zou dus makkelijk moeten lukken volgens hun methode.
                Wij adviseren ook wel potten van 6.5 liter. Borklots heeft 7 planten staan in een bak van 65 liter. De planten hebben daar dus genoeg ruimte in.
                No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Gaat makkelijk!

Heb er al paar keer 16 per halve m2 in een 90 liter kuip gedraaid.. Gelijk een bak vol lolly's.

suc6 en smookse

Comment

Ziet der allemaal erg proper uit zeg, echt top dit. Temperaturen weer helemaal onder controle, ook met lampen uit? Tis idd erg koud zeg..
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Zeer slim Bor aan gezien NM de breeder is mag je er van uit gaan dat hun de beste manier weten van kweken met deze zaden.
                      ik blijf je volgen en steunen
                      God was never on your side..

Comment

Het ziet er goed uit bor, 7 dames oelala ^^
                        sigpic

Comment

ik moet ook even melden dat de dames door de verbouwing noge geen 24 uur stil hebben gestaan.
                          ze schieten meteen de breedte en hoogte in. Ze lijken de no mercy producten erg fijn te vinden en kunnen daardoor tegen een stootje. morgen volgt een update!!!

Comment

ga zo door klots vol houden en het gaat goed komen blijf je volgen ziet er goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roy View Post
                              Wij adviseren ook wel potten van 6.5 liter. Borklots heeft 7 planten staan in een bak van 65 liter. De planten hebben daar dus genoeg ruimte in.
                              wat zijn de maten van die pot want 30 op 1m2 dat vind ik wel erg veel
                              beter 15 in 18l potten zeten betere opbrengst dacht ik zo

maarja zo als ik vaker zeg ikke geen verstand hebben van kweken

bor ziet er goe uit mooi wer een mooie update van het hok en topic
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

18.39 en ik ben Stoned en jij heb zeer mooi planten
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X