Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

ja hennep die staat de hele dag aan om de temp laag te houden. maar misschien iets te direct op de dames maar claw is zo goed als weg nu

Comment

Je dames zien er goed uit
      Mooi veldje vol witte toppen ^^

Je ziet wel dat de nieuwe blaadjes hun klauw ind kwijt zijn, lekker bor !
      sigpic

Comment

Comment

Zo. vrouwtje verzord de plantjes!! Hier vloeit het bier nog rijkelijk en is de zon 5x intenser als mijn 400 wattertje.
          Verslag volgd zondag. even een klein fototje via de telefoon!
          IMG-20120301-WA0000.jpg
          Last edited by klots; 2 March 2012, 10:07.

Comment

De meute gaat lekker daarzo zeg. Blijf die bladeren tegen je deur echter akelig vinden. Ik zelf had die allang weggehaald i.v.m. schimmels.

Comment

Stampvol hokje^^
              sigpic

Comment

Morgen avond weer thuis. dan ga ik ff tekeer met een steriel mesje om de boel wat luchtiger te maken. dit soort dingen kan ik gewoon niet aan me vrouwtje vragen. jahoor ik ga naar huis en het gaat hier sneeuwen. 7 dagen zon gehad!!!!

Comment

Succes, ziet er top uit voor low-budget
                  sigpic
                  Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!

Comment

Zelfs als je niet thuis bent, groeien ze gewoon door

Comment

zo, even tussendoortje!!

Morgen volgt de grote update!! door een te lange busreis kom ik er vanavond niet meer aan toe. Wil toch even mijn enthousiasme met jullie delen!! nu al buds die groter zijn dan halve liter flesjes!!
                      Toch even een foto

DSC00649.jpg
                      DSC00650.jpg

Comment

Mooi aangedikt tijdens je afwezigheid.

grtz

Comment

dat heeft ej vrouwtje goed gedaan he :d
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

voor het budget erg netjes!

Comment

Hallo tarreltjes van me!

Het leven draait om het maken van beslissingen. En de durf deze beslissingen te maken!!. Ik ga ieder jaar op wintersport, maar dan moet ik de zorg voor mijn plantjes heel even aan een ander overlaten. Gelukkig heeft mijn vriendin me al een paar keer heeft geholpen met het verzorgen van de plantjes en wilde zet het daarom wel overnemen tijdens mijn afwezigheid. Helaas zijn wij in het bezit van 2 woningen en kon ze niet iedere dag bij mij zijn. Door mijn blumat is dat ook niet zo een ramp maar ik heb niet van iedere dag mooie gegevens. Op donderdag had ik samen met mijn meisje een vat aangemaakt en uitgelegd hoe alles in werking ging. Alles informatie op een briefje geschreven. Elkaar uitgezwaaid in Amsterdam en hopen dat alles maar goed komt.

12/12 dag: 44
                              Vandaag is de dag dat we beginnen aan een jaarlijks ritueel waarin mannen van de jongens worden onderscheiden. Wanneer de kroegtijgers van de knuffelpoesjes worden onderscheiden. De dag dat klots met een aantal neven en ooms richting Andorra gaat! Bloed, zweet en tranen!!..........Nah geintje voordat al dat testosteron kan vloeien moeten we eerst 1300km busreis zien te overleven en proberen in 17 uur ofzo mijn ogen even dicht te doen. Jawel, paar biertjes in de tas, wat nootjes en 2 slaap tabletten. Oh vergeet de 4 gram herer niet!!
                              Wat een feest wanneer je met 4 gram wiet in je tas bij de Franse grens wordt stopgezet met de bus en er vervolgens een lieve chocolade bruin labrador je bus heen komt struinen. Hartslag van 160, schoenen uitgedaan( zweetsokken) stres, zweet help!! wordt gek. ohh hij komt naar mij toe. kut kut kut, en hij loopt voorbij..... huh wat is er met die hond aan de hand!

En hoe het met mijn plantjes ging, ik heb geen idee!! zat ik even niet bij met mijn gedachten.

12/12 dag: 45

Hele dag in de bus gezeten, helemaal gaar maar om 7 uur in de ochtend werden we in Andorra afgezet. Gelukkig Wifi in het hotel en even lekker ontbeten en vervolgens wat zwemmen in het sportcomplex.

kreeg een smsje met de volgende gegevens:

Lamp aan temp: 25,4 graden
                              Lamp uit temp: 19,1 graden

Heb 2x Co2 toegevoegd en bacterial gegeven. Hou van je en draag je helm!!

12/12 dag: 4612/12 dag: 47

Weekeind overleefd. Lekker elke ochtend bacon and eggs!! Vandaag dagje funpark, beetje een jointje roken en wat schansen springen. Leven is goed!!
                              In de avond een smsje met:

Lamp aan temp 24,7 graden
                              Lamp uit temp: 18,8 graden

Heb de lamp 2 cm hoger gehangen en heb Co2 tablet gegeven.

12/12 dag: 48

Tijd vliegt voorbij als je het naar je zin heb, de dagen zijn lang en mooi, de nachten erg kort. Hoe het met de dames gaat? ik heb geen idee.

12/12 dag: 49

Halverwege de week en vermaak me prima, even een knappe grinder gekocht en een leuke weegschaal. Ze verkopen hier meer drugs gebruik artikelen in de supermercato dan in de gemiddelde Amsterdamse headshop. Wederom geen info over de plantjes. Het blumat vat zou ongeveer leeg moeten zijn nu maar begin hem wel te knijpen.

12/12 dag: 50

Zo vandaag gaat mijn schatje thuis de plantjes weer onderhouden. Heb Wifi in het hotel dus door middel van een skype video gesprek is alles gelukt. had al een paar foto's gehad per watssap maar kon er niet veel op zien. Wel wat vormen die op buds lijken maar niks duidelijks. Me meisje heeft het vat voor me gevuld en de lamp wat hoger gehangen.

In het vat zit 35ml sweet jane 2, 100ml guano, 1 ml dripclean en een heel klein beetje ph-.
                              En natuurlijk een Co2 tabletje

Lamp aan temp: 25,0 graden
                              Lamp uit temp: 19,2 graden

12/12 dag: 51

Vandaag een Enorme hike gemaakt naar een berg waar geen lift heen gaat. 3,5 uur gelopen. Boven op de berg een jointje gedraaid en een afdaling van 2 minuten naar beneden gemaakt. wat ene top dag!!

12/12 dag: 52

Dagje met de sneeuwscooter weg, ken er een hoop kroeg eigenaren en we doen dit ieder jaar. Picknick boven op een berg en weer verder!
                              Smsje gehad met wat info.

Lamp aan temp: 24,3 graden
                              Lamp uit temp: 19,0 graden

C02 tablet toegevoegd+ bacterial

Om 9 uur de bus naar huis, ben er klaar mee!! ben benieuwd wat mijn plantjes doen!

12/12 dag: 53

Zo!!, naar een flinke ochtend in de bus te hebben gezeten ben ik weer lekker thuis. Snel me kastje open en tot mijn verrassing zie ik nu al enorme buds die hopelijk in 4 weken tijd nog flink zullen aandikken!!. Heb vandaag wat Co2 toegevoegd en wat bacterial. De plantjes zien er goed uit alleen de lamp staat wat dicht bij. 1 plantje is volledig wit in het uiterste puntje van de top. Heb de lamp nog zo een 10 cm hoger kunnen hangen. maar de lamp zit nu aan zijn max.

Lamp aan temp: 25,1 graden
                              Lamp uit temp: 18,7 graden
                              Lamp hoogte: 40cm
                              Gemiddelde plant hoogte: 91cm!!

12/12 dag: 54

Vandaag alleen maar wat Co2 tablet toegevoegd. De planten groeien niet meer!! en we kunnen nog ruim 3 weken aandikken!!

Lamp aan temp: 24,9 graden
                              Lamp uit temp: 18,9 graden
                              Lamp hoogte: 40 cm
                              Gemiddelde plant hoogte :91 cm

DSC00658.jpg
                              DSC00662.jpg
                              DSC00664.jpg
                              DSC00665.jpg
                              DSC00666.jpg
                              DSC00670.jpg

Hok vol met nu al plakkende witte toppen! thx no mercy!! ben nu al happy
                              Attached Files

Comment

Comment

Bezig...
                                X