Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

oh en de planten zijn vol groen hoor!! op wat puntjes na maar het lijkt zo maf geel door de combinatie van mijn flitser en het hps licht!!

Comment

lekker bor, moge ze groot en machtig worden daar
      ze hebben je weinig gemist tijdens je afwezigheid ^^
      sigpic

Comment

Leuke update borklots, goed dat je meisje de dames goed verzorgd heeft tijdens jou afwezigheid.
        Kijk wel uit met de skype en whatsapp! Ik vind dat je daar toch wel een risico mee gelopen hebt.

oh en de planten zijn vol groen hoor!! op wat puntjes na maar het lijkt zo maf geel door de combinatie van mijn flitser en het hps licht!!
        Waarom maak je de foto niet met de HPS uit?
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Thx voor de tips roy. zal er aan denken

Comment

ziet er lekker uit bor houen zo

Comment

gvd ziet er goe uit sneew op de toppen zien we dat wordt skien

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 18:58 ----------

zo ziet er goed uit
              we zien sneeuw op de toppen dus dat wordt binnen kort skien
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Nice Sticky Buds bor
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Planten zien er goed uit man, mooie updates ook altijd hier!

Comment

Dat gaat hier nog allemaal toppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he :d

Tevens wel handig dat uw vrouwtje ze heeft kunnen verzorgen tijdens je afwezigheid !!

Ze heeft haar werk goed gedaan

groetjes m8 en keep it green
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hallo larfjes!!

Zo even weer een update. We zijn al weer bijna een week thuis en nog steeds last van een longontsteking. Gelukkig gaat het met de dames wel erg goed!!. De toppen zijn erg aan het aandikken en mijn kastje is een enorm oerwoud. Ik maak met niet meer druk om de stand, kleur, vorm van de bladeren, het hele hok zit gewoon te vol. Krijg de dames ook niet mooi op de foto en wanneer je je hand even in het groene geheel steekt en wat bladeren opzij trekt zie je overal dikke toppen verstopt zitten!! Allemaal redenen om enthousiast te zijn denk ik zo he!! We zitten nu op 4,5 week bloei en dit zijn echt de grootste toppen die ik tot nu toe zelf heb gekweekt, en we moeten nog ruim 3 weken!!

Wat heb ik de afgelopen dagen zelf met de dames uitgespookt:

12/12 dag 55:

Het vast is nog niet leeg dus die kan nog een dagje. Geef vandaag wel bacterial met wat afgezuurd water en 2x een kwart Co2 tabletje. Plantjes ruiken heerlijk en de groei is er 100% uit. Laat maar aandikken die handel!!

Lamp aan temp: 25,6 graden
                      Lamp uit temp: 19,3 graden
                      Lamp hoogte: 40 cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 92 cm

12/12 dag: 56

Het voedingsvat is vandaag bijna leeg. Heb het vat even goed uitgespoeld met een flinke hoeveelheid dripclean en warm water. Vervolgens het vat weer gevuld met: 40 ml sweet jane 2, 100 ml guano, 1 ml drip clean en beetje ph-. Ook heb ik een vandaag 2x een kwart Co2 tabletje toegevoegd.
                      De lamp hangt op max hoogte en kan hem dus niet meer hoger hangen. Gelukkig is dit niet nodig. Probeer de LV zo laag mogelijk te houden om schimmel in mijn drukke kastje te vermijden.

Lamp aan temp: 24,3 graden
                      Lamp uit temp 18,7 graden
                      Lamp hoogte 40 cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 92 cm

12/12 dag: 57

Vrij weinig gedaan vandaag behalve 2x Co2 tabletje en wat bacterial. Uurtje naar de plantjes lopen staren!! Blumat rules en werkt perfect in combinatie met no mercy voeding!!

Lamp aan temp: 25,0 graden
                      Lamp uit temp: 19,1 graden
                      Lamp hoogte 40 cm
                      Gemiddelde plant hoogte : 92 cm

12/12 dag: 58

Even wat foto's gemaakt. Eerst geprobeerd met mijn flits aan maar mijn cybershot heeft gewoon niet de power om alles mooi te belichten zonder licht. Helaas dus maar met hps aan fotograferen. Krijg de dames niet mooi op de foto door de drukte. 2x Co2 geven vandaag en even de toppen opgemeten!! grootste top is bijna 25cm lang en een goeie 4cm dik!! en we moeten nog even!!

Lamp aan temp: 25,9 graden
                      Lamp uit temp: 19,8 graden
                      Lamp hoogte: 39 cm
                      Gemiddelde plant hoogte: 93 cm

De luchtvochtigheid is minimaal. Ben flink aan het afzuigen en ventileren met me fan om de LV minimaal te houden!! het is niet ideaal voor het blad maar ik wil geen schimmel. Dit is ook het gene waar ik me nu op aan het focussen ben. Haal iedere dag zoveel mogelijk blad ook weg wat geen licht krijgt of al aan het vergelen is om schimmel te voorkomen.

zo, even wat foto's, en nee de planten zijn veel groener dan op de foto, krijg de instellingen gewoon niet beter met mijn goedkope camera.
                      DSC00681.jpg
                      DSC00682.jpg
                      DSC00683.jpg
                      DSC00684.jpg
                      DSC00685.jpg
                      Die toppen zijn vet!! alleen er naar kijken geeft je al stickie vingers!!

peace out!! klots!!!

Comment

Nice bor. Lekker aan het dikken. Op naar de laadste loodsjes.

Grtz

Comment

Heerlijk bor! Nog paar belangrijke weekjes en dan smullen maar!
                          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ziet er goed uit Borklots.

Wat is de EC van je grond op dit moment?
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

gaat lekker bor houen zo en op naar de laatste lootjes

Comment

Mooie toppen Borklots ,gaat helemaal goed komen hier.

grtz.
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X