Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

@ Borklots
    Je bent straks de eerste die gaat oogsten, je verslag is heel duidelijk en erg goed te lezen.
    Je hebt laten zien dat je ook met een klein hokje met een 250Watt HPS prima resultaten kunt halen.

Nu maar afwachten of je er vandoor gaat met de hoofdprijs!
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Thx roy, de lamp is trouwens een 400 watt.
      Ik hoop dat ik mijn persoonlijke doel van 250 gram ga halen. Ik heb in iedergeval mijn grootste toppen ooit geproduceerd!

En zit me niet nog meer op de kast te jagen he, met die mooie hoofdprijs heb nu al slapelose nachten!!

Comment

dat ziet er hier nog steeds toppi uit he Bor

nette ronde hoor

groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

helowkes!

Dat is daar een kastje vol lekker snoepgoed! heb je mooi gedaan!
          Ze zien er smakelijk uit, khoop dat die van mij ook zo mooi mogen worden!

Grtz!
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Hallo, vrijgeestige!

Weer even een update:
            Het einde komt nu wel heel erg snel in zicht!, De dames zijn al lekker rijp en het is wachten op de trichomen om wat meer amber te laten zien. Vandaag heb ik de usb microscoop er even bij gepakt, super leuk ding, heb hem net! En jawel hij is kapot! De camera doet het niet meer. Gelukkig zitten er nog losse lenzen bij en kan ik hem nog wel gebruiken. Kan jullie alleen niks meer laten zien.
            De planten staan nu 3 dagen op 100% water en dat is te zien!! de herfst zit er goed en de bladeren sterven enorm snel af. De trichomen beginnen al milky te worden en zie zo nu en dan een amber trichoompje. Ik verwacht dat ik na het weekeind zo een 25%-35% amber heb. Ik wil niet later oogsten want de thc productie gaat meestal nog een dagje of 2-3 door na het knippen. Als het goed is zouden de dames dan ongeveer 50-50 amber/milky moeten worden.
            We zitten nu op dag 71 van de kweek. De dames gingen bloeien met dag 24. Ze staan dus 47 dagen in bloei nu. Over een dag of 4-7 gaan de dames om!

Wat heb ik met de dames uitgespookt:

12/12 dag: 69

Vandaag het voedingsvat leeg gemaakt en gevuld met afgezuurd water. Ik heb ook de hoofdleiding van de blumat even goed doorgespoeld met ongeveer 5 liter water.
            Wanneer blad er te ernstig aan toe is verwijder ik het meteen om schimmel te voorkomen.
            Vandaag ook even een grondige inspectie gepleegd om te kijken of de toppen geen rot bevatten. Alles zag er gezond uit.

Lamp aan temp: 25,3 graden
            Lamp uit temp 20,1 graden
            Lamp hoogte: 39 cm
            Gemiddelde plant hoogte: 93 cm

12/12 dag: 70

Vandaag alleen even wat blad verwijderd en even naar de dames gekeken. Het is nu buiten officieel lente maar de herfst is in mijn hokje aangebroken.

Lamp aan temp: 24.8 graden
            Lamp uit temp 19,9 graden

12/12 dag: 71

Vandaag wilde ik een filmpje maken met mijn usb microscoop maar helaas, hij is na pas 6 keer gebruiken nu al overleden Toch nog even de status van de trichomen kunnen bekijken en alles begint milky te worden. Amber trichomen zijn al gespot, 1-5%!
            Max nog een week maar denk dat we er al zijn met zo een dag of 4-5.

Lamp aan temp: 25,1 graden
            Lamp uit temp: 19,8 graden
            Gemoedstoestand van Klots: zeer blij, licht zenuwachtig, lijkt op oogstkoorts!

Zo even een paar foto's:

DSC00735.jpg
            DSC00737.jpg
            DSC00743.jpg

En ja de kleur van de dag is ook echt geel!! Maar dit is echter pas zins we de voeding hebben afgebouwd en vol met water bezig zijn.

Dit was hem weer, 1 van de laatste updates van dit kweekverslag!!

peace out!! klots!

Comment

Ziet er goed uit + mooie foto's!

Groetjes,
              accuzzi

Comment

Hopenlijk word het veel, Bor!!

Comment

Comment

lol dit zijn ook vette knotsen man lekker

heel goed gedaan
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

lekker vet lekker dik,zo zien we het graag

Comment

lekker lekker lekker, ziet er goed uit.

Comment

Zo hoort men wiet te kweken

Comment

Hallo guppies!

Dit is mijn laatste update dat mijn dames nog overeind staan!! Vandaag heb ik even de trichomen onder de microscoop gelegd. En jawel zo een 20-25% amber. De dames zijn nu een 74 dagen oud en staan dus precies 50 dagen in bloei. Volgens de website van No Mercy bloeit de double fun normaal zo een dag of 60. Wij hebben echter double fun snel gekregen die uit ouders zijn ontstaan die 2 weken eerder klaar waren. Ik ben van plan om dinsdag nacht de dames om te gaan halen. Ze hebben dan 52 dagen bloei gehad.
                            De dames staan nu bijna een week op water. Daarvoor hebben ze al bijna een week op een halve dosis voeding gehad. De herfst zit er nu dus goed in.
                            Wederom heb ik weer wat blad verwijderd zodat de kans op rot en schimmel vermindert wordt. Wil niet mijn oogst verpesten zo in de laatste week.
                            Ondanks het afbouwen van de voeding en het voorbereiden van de slachting zijn de dames nog wel wat dikker geworden.

Wat heb ik de afgelopen 3 dagen met de dames uitgespookt:

12/12 dag: 72

Vandaag de plantjes niet kunnen zien door werk en daarna training. Op een of andere manier ruik ik ondanks mijn nieuwe filter en het harde afzuigen toch de plantjes licht buiten de kamer waar ze instaan. Vraag me af waar dat aan ligt.

Lamp aan temp: 26,3 graden
                            Lamp uit temp: 19,8 graden
                            Klots zijn status: 39,3 graden oogst koorts!

12/12 dag: 73

Vandaag heel even naar de plantjes gekeken. Zien er geel uit en veel afstervend blad. Heb alvast wat blad verwijderd en kan haast niet wachten totdat ze omgaan. De geur hangt nog steeds een beetje in mijn appartement.

Lamp aan temp: 26,1 graden
                            Lamp uit temp: 20,1 graden
                            Klots zijn status: Ondanks de medicatie toch nog steeds oplopende koorts met uitschieters tegen de 40 graden aan!!

12/12 dag: 74

Zo, 50 dagen bloei achter de rug. Even wat top blaadjes onder de microscoop gelegd en de kleur van de trichomen gecheckt. Zo ongeveer 25% amber. Dinsdag nacht gaan de dames om. Vandaag weer wat blad verwijderd en laat ze nu 2 dagen met rust. Even wat foto's gemaakt. Man man man, ik heb zin om er 1 van op te steken. Ik hoop dat ik mijn doel van 250 gram ga behalen. Persoonlijk denk ik dat er niet meer ruimte voor toppen is in mijn hokje en is de ruimte die ik heb optimaal benut.

Lamp aan temp: 25,6 graden
                            Lamp uit temp: 19,9 graden
                            Status van klots: Ik trek het bijna niet meer!!

Even een paar foto's
                            DSC00744.jpg
                            DSC00745.jpg
                            DSC00746.jpg
                            DSC00748.jpg

Zo dat was hem weer. Mijn laatste update dat de dames nog leven!!

Tot de volgende keer!!

Peace out!! klots!
                            Last edited by klots; 25 March 2012, 22:28.

Comment

Mooi hoor Borklots! De herfst zit er goed in daar... Veel knipplezier!!!

Grtz,

Comment

Dikke proficiat met dit mooie topic en vette toppen, veel knipplezier Borklots en geniet ervan!

Comment

Bezig...
                                X