Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klots kent geen genade!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: klots kent geen genade!!

Hihihi mooizo Borklots. Geniet van de welverdiende rust en droog het lekker op je gemakje. Af een toe een nat snoepertje kan nooit kwaat.

Grtz

Comment

veel rook plezier man grt

Comment

Laat het je straks smaken bor welverdiend ind !
        sigpic

Comment

Heey miep van de kinderboerderij laat het je smakn gr

Comment

0,45 m2 is 157,5 gram net geknipte toppen en zo een 35 gram met sneeuw bedenkt knipsel en fluf wat ik ook gewoon oprook.

We komen dus totaal op een opbrengst van 192,5 gram wiet waar ik heel erg happy mee ben!!

Waarom heb ik mijn doel van 250 gram niet behaald
            De No Mercy voeding:
            Top spul voor een mooie prijs. Ik heb niet enorm veel ervaring met kweken en juist om die reden vond ik werken met No Mercy voeding erg fijn. Andere merken gebruiken hun super geconcentreerde voeding als een verkoop argument. Voor een kweker die geen EC meter heeft en geen PH meter heeft is dit een ramp. Een druppeltje te veel en je heb al een probleem. Met de No mercy voeding kan je dus minder snel grote fouten maken. Top!

De prijs vindt ik ook super. Je heb voor zo een 50 euro al een compleet voedingspakket waar je zeker een run in een tentje makkelijk mee kan volbrengen.
            Het resultaat wat men behaald met deze voeding spreekt denk ik voor zichzelf. De planten produceerde flinke toppen en ook bij kweek collega's ziet het er allemaal prachtig uit met deze voeding.

Echter heb ik ook een klein negatief puntje en heb begrepen van de Mannen van No Mercy dat daar al hard aan wordt gewerkt. Dit is dat er vrij weinig info op de verpakking staat en dat maakt het voor de beginnende kweker iets moeilijker met doseren. Op de website van No Mercy staat wel de info zoals voedingsschema's vermeld en ik heb vernomen dat deze info binnenkort ook gewoon in een folder bij de voeding wordt geleverd.

Mijn volgende ronde zaailingen liggen al te ontkiemen en ook deze ronde doen we met de No Mercy voedingslijn!!

Double fun:
            Een super snelle plant. In 52 dagen waren de planten gewoon klaar om geoogst te worden. 70% milky/30% amber. Denk dat er mensen zullen zijn die ze zelfs sneller zouden kunnen oogsten.
            De plant ruikt enorm lekker en ruikt naar citroen/sinaasappel snoepjes, een beetje zoals die ricola mint snoepjes maar de geur is niet heel erg sterk. De plant zorgt voor weinig stank overlast en is voor mensen zoals ik die in een appartement wonen dus een zeer discrete plant.
            Double fun rookt erg makkelijk weg en heeft een zeer zachte smaak! Het effect van double fun is zeker de 2,5 maanden wachten waard. Na een paar halen slaat de double fun al snel op je lichaam en mijn constante spierpijn door de Rugby die ik speel is binnen enkele minuten volledig weg. Ik wordt er erg rustig en relaxed van zonder dat ik het gevoel heb dat ik aan de bank vast geplakt zit. Een top effect voor mij persoonlijk!

Welke aanpassingen komen er de volgende ronde?

We gaan weer terug naar 250 watt. Met 400 watt moet alleen maar de afzuiging harder en levert me niet veel meer op met zo een klein oppervlakte.
            Ik neem geen 7 planten meer in mijn hokje. Dit is gewoon te veel, volgende run worden het er 3. Ook wil ik gebruik gaan maken van een scrog net zodat ik de kleine ruimte optimaal kan benutten. Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk een grotere kweekruimte/tent waar ik wel met een 400 watt of 600 watt aan de slag kan gaan maar helaas zit dat er op dit moment nog niet in.

Voordat ik jullie nog even wat foto's laat zien van het eindresultaat wil ik wat mensen bedanken. Natuurlijk Roy van No Mercy voor het mooie pakket en de leuke wedstrijd die georganiseerd is. Dan zijn er ook een aantal mensen op dit forum die mij en ook vele andere helpen met goede adviezen tijdens de kweek.
            Monty, Gonzo, Mathijs en waarschijnlijk nog een hoop andere die ik nu vergeet, bedankt!

Zo dan nu het eind resultaat:

DSC00766.jpg
            DSC00767.jpg
            DSC00763.jpg
            DSC00775.jpg

Dat was um dan weer, bedankt voor alle leuke reacties in het verslag!!

Peace out!! klots!

Comment

zeer netjes bor heb genoten van je verslag van mij mag je die gkast hebben maar ja ik ga er niet over is dat tygerbalsem op de achtergrond van de wekpotten denk er om gevaarlijk spul .
              succes met de nieuwe ronde zal zeker volgen

Comment

hehe, ja het was kiezen, double fun of tijgerbalsem ben voor beide gegaan!

Comment

Klots kent geen genade!!!!

Met zijn concurrentie, super gedaan, en was een super verslag om volgen!
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

knap gedaan bor en geniet maar van je rookwaar
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

niiiice! dat het je veel spierpijn mag besparen!
                      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Resident in Tenerife, Spanje.
                        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

mooi man blouwen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar hihihihiih grt

Comment

nettjes gedaan mooie opbrenst

verslag leest lekker weg nou nog wachten op de rest

toppie
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

KALABANGA

Top gedaan kerel. Erg duidelijk en lekker No Nonsens verslag. Ik heb met plezier meegekeken met je. Je eindpost is ook geheel in het verlengde van je verslag;
                              'Luid en Duidelijk'.

Comment

uiteindelijk heb je een heel mooi verslag gemaakt Borklots dank je wel daarvoor.

Ik ben blij te horen dat je tevreden bent met onze complete lijn en tof dat je ermee doorgaat met je volgende ronde.
                                Nu is het dus afwachten of je er met de hoofdprijs vandoor gaat.
                                No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Bezig...
                                X