heb mooie zaadjes te pakken,weet nog niet wat de breeder is,dus heb verder geen info,foto,s volgen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9 maal Amnesia Haze uit zaad !
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 9 maal Amnesia Haze uit zaad !
nieuwe camera1 760.jpgnieuwe camera1 756.jpgnieuwe camera1 757.jpgnieuwe camera1 758.jpgnieuwe camera1 759.jpgheb er zelfs gratis mos bij gekregengaaf toch?
-
Phew, daar heb je nog wel een paar weekjes groeiwerk aan, voor die een beetje mooi zijn denk ik.
Gratis mos en algen. Misschien ook maar ff dompelen in een emmer masai/neemolie/V of zoiets ?
En dan heel rap in een grote pot want ze lopen flink achter, ik zie ook helemaal geen penwortel uit dat blokje komen ?
Op naar de kilo+ !
Comment
-
Haha, ik zal je opbeuren!
Wat een leuke jonge plantjes, mooi soortje en wat ziet dat mos er schattig uit. Maar zonder penwortel vind ik ze ook leuk hoor.
Voel je je alweer wat beter?
Gr. JFF
Ps. Vind het echt een leuk soortje, en het wordt echt wel iets. Snel overpotten en lekker laten groeien die hap.Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!
Comment
-
aaaaaa wat zielig.....
Waarom heb je ze eigelijk zo lang in die kleine plugjes laten zitten???? Maar als je ze nu overpot dan gaan ze zeker bijtrekken. En het is weer een lekker soortje!!!
En niet zolang meer in die kleine *** plugjes laten zitten want dan krijg je dit soort plantjes.
Grtz
Comment
-
Mooi, mooie soort, heb er zelf ook weer staan, blijve toppers!16x Amnesia onder 600W
Mooi in volle bloei!!
Comment
-
Nee QnQ, nu kun je het niet meer goedpraten hoor. Tumble was helemaal ontdaan van jouw kritische berichtgeving. We hebben hem uren moeten troosten, lieve dingen zeggen die we eigenlijk niet meende en vooral een luisterend oor moeten bieden. Nu is hij eindelijk een beetje erbovenop. Ik hoop dat je beseft wat je hebt aangedaan!!!Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!
Comment
Comment