Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
bedankt voor de leuke reacties.over een dag of 5 gaan ze over gepot worden in de lightmix,in 11 liter potten.wil ze afbloeien onder een 600 watt op 1 m2.dus na overpotten gelijk op 12 uur.
nieuwe camera1 940.jpgnieuwe camera1 941.jpgde dames hadden te lang in de kleine potjes gestaan,en de lamp er te dicht op nu staan ze in 11 en sommige in 18 liter potten,en de lamp hangt er 65 cm boven.de 4 grotste zijn getopt,eerste voedings beurd gehad vandaag,ec 1.o en ph 5.8
Hey TT,
Naar de Amnesia van hy-pro ben ik heel benieuwd, het schijnt de beste te zijn.
Zelf heb ik nog nooit een Amnesia gekweekt maar zal dat ooit zeker doen en dit verslag kan in mijn overweging gaan mee spelen.
Vind ze er nu nog niet al te goed bij staan, is dat doordat de lamp er te dicht op heeft gestaan?
Nu heb ik al eerdere verslagen van jou gelezen en heb het vermoeden dat het helemaal weer goed gaat komen.
nieuwe camera1 1048.jpgzit boven me foto guota ofzoprobeer de rest er morgen op te krijgen.is een flinke snoei beurt geweest,de dames werden veels te hoog,gewoon domweg de schaar erin gezet,want domweg dingen doen gaat het helemaal worden in 2012
Die Amnesen blijven zeker 5-6 weken doorgroeien, daarom ben ik met zuivere Amnesen gestopt, geef mij maar wat indica erin. Kreeg veel teveel bomen in mijn hok en ik moest de lampen aan een lantarenpaal hangen.
Comment