Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Big Bang follow me
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 5x Big Bang follow me
Zo lampen zijn aangegaan en gelijk een probleem zie foto
1 blad heeft rare gele vlekjes de rest is goed en dit is ook de enige die er last van heeft.
WTF is er????
IMG-20120114-00089.jpg
Oja ik had nog zo een ph meter liggen ergens inde kast. Heb em in alle potten gedowt en gaf ph6 aan.
Je zag dat metertje gelijk zakken van die dikke zwarte streep naar ph6
Dan zit het goed met mijn ph toch?
IMG-20120114-00047.jpg
Comment
-
Plantje met vlekjes heeft wat te nat gestaan.
Ik heb geen ervaring met CO2 kweken, ik dacht dat je dan wat hogere EC kon geven, maar misschien zit ik er helemaal naast.
123harry heeft hier ook een topic met CO2, misschien moet je die eens nalezen.
Comment
-
Zo ben ik weer. Ben nu bij dag 17 aangekomen en wil em op 12/12 zetten . DOEN OF NIET?
Hier nog wat foto's ze zijn hard gegroeid vergeleken foto's van paar dagen terug (zie boven)
Alleen de middelste is geen hardloper maaja ik zie het wel hoe het loopt met die
Ik heb een kleine afzuigertje erin gedaan voor als de temp hoger dan 32graden word
Ph=6
ec=0.9
Temp en luchtvochtigheid= 30graden en in donker is het 22graden/vochtigheid schommelt tussen 50 en 70
IMG-20120117-00102.jpgIMG-20120117-00103.jpgIMG-20120117-00104.jpgIMG-20120117-00105.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chappie View PostMag ik vragen waarom zo vroeg op 12/12??
@apenootje. hoe hoog mogen je planten worden max?
Ik zit ook op dag 17 maar wacht zeker nog een week.
Ga je zeker volgen!!
De reden is dat de dames doorgroeien in het begin van de bloei. Byna 2weken gaan ze nog doorgroeien.
Hoogte is voor my geen probleem en hoelanger groeien des te langer ik moe wachte om te roken.
Heb je misschien een foto hoe ze by jou erby staan nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen View PostDeze ga ik volgen, erg benieuwd wat ze jou zullen brengen onder 600 watt HPS gok ik?
Ga je ook nog scroggen ofzo of laat je ze gewoon hun gang gaan?
Hahah toevallig vandaag scrog net gekocht dus kga die zo erin hangen en dan kijke hoe het loopt
foto's plaats ik straks hoe het eruit ziet met netje
Comment
-
http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/19625-Big-Bang-koelkast-kweekje-met-2x36w-Tneon?p=247345#post247345
Niet een echte volle scrog maar was een erg leuke en leerzame eerste poging met een zeer mooi resultaat.
Nu ik zie dat jij ook een Big Bang ronde doet neig ik er toch meer naar zelf ook weer BB te gebruiken de volgende ronde. 4 zaden dit keer en het netje misschien zelfs in parabolische boog zoals op de foto te zien is :p
scrog_002.jpg
Comment
-
Ik ga de volgende pp en nlx doen. Die BB valt volgens mij best wel mee kwa opbrengst en smaak. Denk ik weet natuurlijk nie zeker
1ste dag bloei vandaag 12/12
Heb scrognet gehangen en wat witte folie op de potten gedaan, En so far so good
IMG-20120118-00107.jpgIMG-20120118-00108.jpg
Comment
Comment