Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat lijkt me geen scrognet maar een steunnet volgens mij ? Da's toch van nylon/katoen, of is die wel van stug ijzerdraad ?
Een nylon/katoen net kun je planten niet zo goed op binden, want dat buigt gewoon mee
De wortels hebben geen last van licht nu je de pot afgedekt hebt, dus ze gaan nu de hele pot gebruiken, daar is niks mis mee.
Denk dat je de voordelen van co2 toevoegen al kwijt bent doordat je met cooltubes werkt. Dan lijkt mij evsa met adjust a wing zonder co2 en afzuiging effectiever dan cooltubes met co2 en geen afzuig.
Ik hoop dat je voor de oogst nog wat mooie foto's zonder HPS-licht plaatst, want dit is een soort van GEEL
Ik ga zo wat maken dan is het resultaat van dit moment inderdaad beter te zien
@ mohawk mijn zuiger staat superzacht aan om de vocht te minderen anders word het te vochtig. En zoiezo word er tijdens lichcyclus niet afgezogen dan zet ik tent boven beetje open. CO2 zakt toch naar beneden
Lekker groen hoor. Alleen nog even de lege plekken vol leggen met plant en dan kun je ze laten gaan.
Valt toch niet mee scroggen op een netje he..
Ik neem aan dat je volop bloeivoeding geeft nu ?
Misschien loont het om eens een halve dosis groeivoeding mee te geven, dan heb je wellicht wat minder last van vergeling van het oudere blad.
Lekker groen hoor. Alleen nog even de lege plekken vol leggen met plant en dan kun je ze laten gaan.
Valt toch niet mee scroggen op een netje he..
Ik neem aan dat je volop bloeivoeding geeft nu ?
Misschien loont het om eens een halve dosis groeivoeding mee te geven, dan heb je wellicht wat minder last van vergeling van het oudere blad.
He Q
Dit weekend ga ik de rest scrogge ik laat ze nu wat groter worden dan kan ik de lege plekken goed vullen.
Valt inderdaad nie mee met deze scrognet is te elastisch in het begin gingie gewoon terug omhoog maar nu
gaat het wel goed eigenlijk.
Klopt ik ben nu in de 3 de week en volop bloeivoeding gebruikt. Maar te weinig denk ik (weet wel zeker) aan het blad zie je
duidelijk datie leeg gezogen word.
Straks ga ik ff kijke hoe ze erbij staan en dan beetje groei door de bloeivoeding mixen.
Comment