Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Big Bang follow me

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Big Bang follow me

Vraag me af of je wel iets hebt aan zn net met zulke grote gaten?

Zien er goed uit!
    Smoke weed every day!

Comment

update 4de dag bloei.

Ze groeien als een gek.

Hier paar fotokes van de dames

IMG-20120121-00122.jpg

IMG-20120121-00125.jpg
      Heb paar dagen terug folie op de potten gedaan en de wortels schieten er gewoon omhoog uit
      IMG-20120121-00126.jpg

Comment

Dat lijkt me geen scrognet maar een steunnet volgens mij ? Da's toch van nylon/katoen, of is die wel van stug ijzerdraad ?
        Een nylon/katoen net kun je planten niet zo goed op binden, want dat buigt gewoon mee

De wortels hebben geen last van licht nu je de pot afgedekt hebt, dus ze gaan nu de hele pot gebruiken, daar is niks mis mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

IMG-20120206-00015.jpgIMG-20120206-00016.jpg

Holla ben ik weer pfff. Heb het druk gehad met werk joh morgen weer foto's hoe ze erbij staan

3de week bloei nu
          ik geef 1.2 ec
          ph 6

Maar 1 tuk probleem mijn bladeren worden geel zie foto. Dit is nu al 2 weken zo

Wat doe ik verkeerd????

Comment

UPDATE na paar weken weer.

Op zich gaat wel ok denk ik maar de bladeren worden wat geel sommige dan. Dus voeding wat opgevoerd en nu afwachten wat er gebeurd deze week.

IMG_0388.jpgIMG_0387.jpgIMG_0389.jpgIMG_0390.jpg

Comment

Ik hoop dat je voor de oogst nog wat mooie foto's zonder HPS-licht plaatst, want dit is een soort van GEEL

Comment

Last edited by Mohawk; 8 February 2012, 00:26.

Comment

Denk dat je de voordelen van co2 toevoegen al kwijt bent doordat je met cooltubes werkt. Dan lijkt mij evsa met adjust a wing zonder co2 en afzuiging effectiever dan cooltubes met co2 en geen afzuig.

Comment

Ik zelf ook big bangs staan, ruikt goed, en worden lekker dikke kei harde toppen suc6 met je bloei!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Ik hoop dat je voor de oogst nog wat mooie foto's zonder HPS-licht plaatst, want dit is een soort van GEEL
                      Ik ga zo wat maken dan is het resultaat van dit moment inderdaad beter te zien

@ mohawk mijn zuiger staat superzacht aan om de vocht te minderen anders word het te vochtig. En zoiezo word er tijdens lichcyclus niet afgezogen dan zet ik tent boven beetje open. CO2 zakt toch naar beneden

Foto's komen eraan

Comment

zo dit is de status op dit moment

IMG_0408.jpgIMG_0409.jpgIMG_0410.jpgIMG_0411.jpgIMG_0412.jpg

Eind van deze week ga ik verder met scrogge. Moet even wachten tot ze wat langer zijn dan kan ikze goed vastbinden

Comment

Lekker groen hoor. Alleen nog even de lege plekken vol leggen met plant en dan kun je ze laten gaan.
                          Valt toch niet mee scroggen op een netje he..
                          Ik neem aan dat je volop bloeivoeding geeft nu ?
                          Misschien loont het om eens een halve dosis groeivoeding mee te geven, dan heb je wellicht wat minder last van vergeling van het oudere blad.

Comment

Als Aptus jou behandeld zoals ik laats zag, dan zit je lekker gebakken

Het ziet er tot nu toe zeer belovend uit, doe zo voort ^^
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Lekker groen hoor. Alleen nog even de lege plekken vol leggen met plant en dan kun je ze laten gaan.
                              Valt toch niet mee scroggen op een netje he..
                              Ik neem aan dat je volop bloeivoeding geeft nu ?
                              Misschien loont het om eens een halve dosis groeivoeding mee te geven, dan heb je wellicht wat minder last van vergeling van het oudere blad.

He Q

Dit weekend ga ik de rest scrogge ik laat ze nu wat groter worden dan kan ik de lege plekken goed vullen.

Valt inderdaad nie mee met deze scrognet is te elastisch in het begin gingie gewoon terug omhoog maar nu

gaat het wel goed eigenlijk.

Klopt ik ben nu in de 3 de week en volop bloeivoeding gebruikt. Maar te weinig denk ik (weet wel zeker) aan het blad zie je

duidelijk datie leeg gezogen word.

Straks ga ik ff kijke hoe ze erbij staan en dan beetje groei door de bloeivoeding mixen.

Nog 7 weken te gaan ben benieuwd wat het word

Peace

Comment

Updatetje weer de bladeren beginnen weer mooi groen te worden. Na wat hogere dosis voeding gaat het weer beter.

IMG-20120217-00033.jpgIMG-20120217-00035.jpgIMG-20120217-00036.jpgIMG-20120217-00038.jpgIMG-20120217-00039.jpg

Comment

Bezig...
                                X