Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zie dat Markster nog steeds erg goed bezig is ! Na 2 jaar afwezigheid ben ik ook maar weer eens begonnen, hopelijk zit het deze keer een beetje mee ! Vorig jaar 6 buitenplanten gehad welke in de volle bloei gejat zijn uit de tuin ! Dit jaar maar weer eens proberen in de garage in de tent.
zoals beloofd,een paar pics!
betere fotos zitten bij de volgende updatestrawberry haze stek.jpgwitsoort.jpgoverzicht.jpggrtz
trouwens welkom trug flipke,hoe is t ermee?idd lang geleden!
ga jou kweekje natuurlijk weer volgen.
begin zelf ook buiten binnen nu en een paar dagen.
grtz
vind je bella? ze hebben anders best n tik gehad.
ze hebben in de 2 e week bloei 2 dagen 24 uur licht gehad(kwam doordat ik t schakelaartje had omgezet op detimer.)
daardoor groeit ook de hoofdtop niet dicht.kijk maar eens goed.
grtz
hey peepz,ik ben gewoon nog online geweest hoor,maar simpelweg erg druk gehad.ik heb inderdaad gewoon geoogst.excuses vanwege de updates!al was er naar mijn mening weinig aniemo voor.al met al toch gewoon n goede oogst gehad,waar ik eerst dacht van dat word een mislukking ,heeft t me toch alles meegevallen.eind resultaat iets over 800 gram.ik ben tevreden.
grtz
ben overigens nu bezig met n kleine amnesia kweek.
bij evt intresse zet ik wel n verslagje online.
Comment