Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Spint,vreselijk. Goed dat je alles schoon hebt gemaakt. Hoop voor je dat deze run spintloos blijft. Ik heb nu cannacure ingekocht. Geen idee of het werkt maar ha het preventief gebruiken.
idd qnq,geef t beestje maar n naam!
bbw is n witte soort zoals :nlx,ww,pp enz.
met stekken is t meestal zo dat je niet echt de genetica kent.enkel van de breeder van deze steks ken ik wel enige achtergrond.
in oudere topics ben ik al eerder aan t experimenteren geweest met deze steks en zaailingen.
voor de rest alles mooi groen zonder sporen of eitjes!
maar blijf ze checken.
grtz
Mooie verzameling heb je daar markster,spijtig van het beest!!
ik vat m niet helemaal.maar juist nu heb ik GEEN beestjes
dan heb ik nog wat fotos van vandaagt stelletje begint lekker te groeien
dan nog over t 2 bakje waar nu enkel de blueberry haze zaailing staat.ik ben ook nog zaden van deze aan t opkweken ,maar vooralsnog is dit de enige zaailing die uit is gekomen van n kleine 30 stuks!zaadjes in water geweekt,met waterstofperoxide enz.kiemen gewoon bijna niet!zaden zijn oud en hebben bij n vriend ergens in n la gelegen.we zien wel waar t schip strand anders zet ik wat anders op de overige plek.verder nog the survivor zie foto1
grtz
Comment