Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
santa maria.jpgidd gonzo,de toppen zitten zo op elkaar gepropt,dat je t blad er niet eens tussen uit kan trekken!(lastig te zien op pic!)
compact is mooi,maar vrees dan wel voor rot.
de santa marias zullen snel geoogst worden in ieder geval!
veel mensen zullen zeggen dat ze nooit rijp kunnen zijn met 7 a 8 weken bloei.tis jammer dat mn microscoop met mijn camera niet willen samenwerken.de strawberries.jpgde strwberrie stekjes.jpgbrabantswit.jpgtopjes.jpggrtz
Succes met het uitwateren van de santa's en, jeetje, het is pas sinds begin januari, en nu zulk mooi spul.
Je dames groeien geweldig! Veel plezier met oproken
eerst bedankt voor de replys!
ben ook in mn nopjes.de strawberries zijn idd wat gesrtekt,vind dat nu niet zo erg.omdat deze toch steeds gestekt zullen worden.
zodat ik volgende ronde wat meer ashtjes heb.die ik dan wel wat compacter zal proberen te houden.er is ook geen rekening gehouden met lamphoogte enz,en gelijk 12/12.
grtz
ben stout geweest.
heb de santa marias omgehakt!trichomen bekeken ,volop witte trichs en hier en daar wat amber.
natgewicht van 9 santa marias=1700 gram.(voor t eerst gewogen)normaal weeg ik nooit het natte gewicht.maar ben benieuwd of de vuistregel van 1/5e klopt.
ik weet zeker dat deze toppen zwaar zullen blijven.de brabantswit moet nog even! maar word echt n super oogst.de bb haze lijkt t einde ook te naderen,dat moet binnen n dag of 5 gebeuren.
de zaailingen van de strawberrie haze ,strekken nu echt flink.heb van daag weer n paar stekjes genomen.
laat ze nu rustig bloeien ,zeer benieuwd naar de oogst!
pics volgen zsm!
grtz
hier alvast wat droge santa maria topjes.een dikke 500 gram droog hebben ze opgebracht.
t is na een weekje drogen een lekker wietje.effect :bank hanger.
nu nog ff wat curen!
hier wat pics.santa.jpgsanta maria.jpg
grtz
edit:de brabants wit is inmiddels ook geslacht=natgewicht van 1 plant 1070 gr,benieuwd wat er nu over blijft.
Comment