Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
yow
@k1 dat ziet er uit als de juiste diesel!
ik zou graag willen updaten ,maar mn laptop heeft de hdd kapot.kan enkel nog surfen op i net.thats it.
begin volgende week hoop ik weer pics te kunnen uploaden.we zitten inmiddels in de 1e week bloei,bakje is mooi gevuld .
grtz
week 1.jpgstrawberryhaze stek.jpgstek.jpgstrawberry.jpgupdateje met pics!
ook heb ik n bladprobleempje,de randjes van sommigge stekken staat omhoog.lv is nu 46% en 27 graden.voeding heb ik tot nog toe niet gegeven.
lampen hangen ongeveer een 70 cm hoog.
grtz
Heb ergens eens gelezen; dat als de randjes van het blad omhoog staan, het te droog is en als de randjes omlaag staan te nat.
Nu lees ik dat jij met stekken werkt met een LV van 46% dat is voor stekken te droog, geloof dat je voor stekken min. 70% LV nodig hebt.
Maar weet dit niet zeker, heb nog nooit stekken gehad en ook nog geen goeie kweek gedraaid, heb iedere x andere problemen, maar ik blijf het ook proberen en heel veel lezen
er staan er 16 in n bak van 1m20 dus 4 naast elkaar.
wbt de ventilatie heb ik rondom de bak een 120 mm slang .dit gebruik ik altijd en de eerste keer dat ik dit voor heb.
ik zelf weet even niet wat de oorzaak is.ben nu regelmatig t sproeien met spraymix,om zo t blad ietwat te koelen.
dus als iemand nog n idee heeft.
grtzSL373933.jpgSL373936.jpgSL373935.jpgSL373941.jpgzolas te zien op deze pics ,sommige wel andere niet.
en nog n strawberrie haze stekjeSL373934.jpg
ooops,sorry peepz!
laatste tijd erg druk geweest.met de plantjes gaat t redelijk,ik had n foutje gemaakt.bij 2 weken bloei heb ik per ongeluk de lampen 2 x 24 uur laten draaien,waar door de nodige stress is onstaan.ma goed nu begint de bloei flink aan te zetten.heb dus n klein achterstandje en wat 1 vingerig blad.gelukkig zijn ze hersteld en kunnen we nu verder!!!!.t bakje staat compleet vol,en heb dus ook onderaan de planten flink gedieft.
ik zal morgen ff wat foto,s uploaden.
grtz
Comment