Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Monty Show's "No Mercy"

dat ziet er daar nog steeds netjes uit he M

en ivm enten !! hopen dat i nu wel aanslaat he :d anders weer opnieuw :d

groetjes en keep it green
    Last edited by k1; 25 February 2012, 15:29.
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik zit de No Mercy contests te lezen en het valt me op dat alle deelnemers in het begin erg bezig waren met het geslacht. Waren de zaadjes niet gefeminiseerd?

Comment

hmm dit ziet er smakelijk uit monty de plant de pyjama gegeven
        Schutto In tha house

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robint View Post
          Ik zit de No Mercy contests te lezen en het valt me op dat alle deelnemers in het begin erg bezig waren met het geslacht. Waren de zaadjes niet gefeminiseerd?
          Het zijn idd regular zaden.
          Last edited by monty; 25 February 2012, 16:28.

Comment

blijfen rustig mee kijken ben benieuwt
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

geen slecht woord over te zeggen
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Heb je niet zoiets van "ik had er meer planten in kunnen zetten"?

Comment

Euhm nee eigenlijk vind ik die 5 dames wel prima. Ze hebben nu mooi de ruimte ik kom overal goed aan. Ik kan alles goed zien, heb goede ventilatie onderin, er staat geen blad tegen me wanden en ik heb nog iets plek voor me experimentele plantjes. Mij hoor je niet klagen. Zeker de dames met voorgroei komen nu mooi tot hun recht. Weinig lichtconcurentie dus ze kunnen zich op bloeien concentreren in plaats van wedstrijdje wie het eerste boven is. Dik tevreden dus.
                  Last edited by monty; 25 February 2012, 16:29.

Comment

Hoeveel denk je te krijgen van een 1 plant met de tijd dat je voorgroeit.

Comment

Ziet er goed uit monty,mooie planten geworden! Er zitten ook erg mooie toppen in je ziet overal witte propen zitten.
                      Het blad is ook mooi om te zien waar je de nerfen echt goed kunt zien zitten.

Jammer dat je ent niet gewerkt heeft, hoop dat je volgende wel gaat slagen.

Succes met het afbloeien!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast2005 View Post
                        Hoeveel denk je te krijgen van een 1 plant met de tijd dat je voorgroeit.

Dat blijft natuurlijk koffiedik kijken en je moet het vel niet verkopen voor de beer geschoten is maar om eens een wilde gok te doen:

De twee 12/12 meiden gaan me per plant 25 tot 50 gram droog leveren. De twee dames met een week voorgroei gaan me met, om en nabij de 50 tot 100 gram belonen en de diva middenin met twee weken groei zou, als alles meezit, wel eens een hele vette opbrenger kunnen worden van dik over de 150 gram droog. Zo om en nabij de 400 gram zou ik heel tevreden mee zijn alles meer is boven verwachting en alles minder natuurlijk ook ghehehe.
                        Last edited by monty; 25 February 2012, 16:57.

Comment

Ooit, lang lang geleden waarde hier een gast in het rond, die had altijd zo'n glazenbol.......................................

Comment

Comment

Jammer van die ent Monty ,maar ja als je niet probeerd ...

Je tuintje staat er zoals altijd weer fris en fruitig bij ,gaat weer helemaal goed komen hier .

grtz.
                              Led's grow !

Comment

Er komt geen ent aan..

Smookse

Comment

Bezig...
                                X