Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monty Show's "No Mercy" ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Monty Show's "No Mercy"

01-P1050727.JPGHigh again,

05-P1050723.jpg04-P1050724.JPG

Even wat bijbabbelen. Het kaliumtekortje wat ik gister opmerkte heeft zich idd doorgezet en is dus niet enkel aan de knak toe te schrijven. Ze vergelen van de randen en de punt uit naar de hoofdnerf toe.

We hebben ze vandaag dus een portie Sweet Jane 2 meegegeven om dit tekortje op te vangen. We zullen 06-P1050722.jpgde komende dagen zien of dit idd zo zal zijn.
    Het bladerdek vertoont inmiddels een mooi sterrenbeeld al verstoren de knakken een beetje het uitzicht maar dat zal snel anders worden als deze iets hersteld zijn en de zijtakjes volop mee naar boven komen.

De rest is volop bezig de top dicht te groeien en de lager gelegen zijtakken komen ook nog aardig mee. De harsproductie komt nu tsilaan echt op gang bij de oudere dames en ze ruiken mega sterk zeker als je er met je vingers aan hebt gezeten met knakken of zo.

09-P1050719.jpg08-P1050720.jpg03-P1050726.jpg10-P1050718.jpg07-P1050721.jpg15-P1050712.jpg

02-P1050728.jpgTot mijn genoegen leeft de ent nog en is in elk geval nog niet ingedroogt. Ik laat de zak, waar ik ook een groot fanblad bij had gestopt om de lv hoog te houden nog een dag zitten. Als het morgen nog niet is verdroogt dan wil ik eens voorzichtig gaan kijken, fingers crossed.

De twee freules schamen zich een beetje naast hun zussen die dan wel evengroot zijn maar wel 4 tot 6 x zoveel. 14-P1050714.jpg13-P1050715.jpg

12-P1050716.JPG
    Attached Files
    Last edited by monty; 1 March 2012, 01:02.

Comment

foto 1 en 7 nettjes man
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Je meiden schieten aardig op
        witte sterretjes, ghehe om de weg te vinden in de nacht ^^
        lekker zo monty!
        sigpic

Comment

Ziet er goed uit Monty, vooral de laatste foto is erg mooi!
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

gaat lekker met die slette van u.
            worden echte knotsen

en naar de ent ben ik eens benieuwt na lijkt erop dat ie het nu wel haalt

ik blijf u volgen

keep it green
            sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

lekker bezig mont gaat lekker daarzo gaat wel goed komen dat te kort jou kennende.

Comment

nice monty, die gaan verdorie lekker man!!

Comment

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker volle tent daar

Comment

Vet vet vet vet vet! Wat een kiekjes!
                    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

04-P1050783.jpg06-P1050794.JPG05-P1050793.JPGHigh again,

Weer even wat roddel en achterklap uit Mr.Montys experimententent.
                      We beginnen aan week 3 van de zichtbare bloei. Het Kalium tekort heeft zich nog niet gestabiliseerd en de kenmerken tonen zich nog duidelijker dan de dagen voorheen. Het vanuit de tip en bladranden naar de hoofdnerf toe lichter groen worden en vergelen laat zich zien zoals het in de schoolboeken staat. Gister hebben ze hun eerste waterbeurt met de Sweet Jane 2 gehad en ze krijgen zo meteen als me lamp een uurtje of twee brand hun tweede beurt. Ik hoop dat het zich dan langzaam aan stabiliseerd en dan weer geleidelijk aan verbeterd. Haar zusjes lijken er nog geen last van te hebben die knallen op volle vaart door.

14-P1050749.jpg15-P1050730.jpg16-P1050732.JPG
                      10-P1050779.JPG

Met de freak die ik plat gebogen heb gaat het nog altijd op een rustig tempo ghehe al is ze nu mooi in bloei gekomen.

11-P1050758.JPG

De rest bouwt gewoon keihart door aan de toppen en inmiddels heeft de middelste, oudste plant haar 4 hoofdcola's mooi dichtgegroeit. Over de harsproductie heb ik niks te klagen ze maken mooi gerangschikte veldjes trichomen aan op de fanbladeren in de toppen en het topblad komt nu ook langzaam lekker vol te zitten.

03-P1050782.jpg01-P1050780.jpg02-P1050781.jpg
                      12-P1050756.jpg13-P1050755.jpg08-P1050796.jpg

09-P1050798.JPG
                      Last edited by monty; 27 February 2012, 23:38.

Comment

Enorm interessant om hier te komen steeds, sommige beginnen mooie toppen te ontwikkelen

Comment

Die begint al aardig vol te komen die tent
                          Die geile gestrapte, met der poep in de lucht

Hoop met je mee dat de ent het overleeft en ontwikkeld !
                          sigpic

Comment

sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

ziet er wit uit mont zou wel wat wezen ja als die ent aanslaat zou je net als wijn meerdere soorten op elkaar kunnen enten.dus ben benieuwd wat ie gaat doen.hoop dat je het voedingsgebrek op peil krijgt.hou ze groen.

grt vapo

Comment

Nice Monty! Ik heb moeite mijn jaloezie te onderdrukken!

Heb je niet een wat dikke tak genomen voor die ent? Uit de how-to filmpjes zie ik takjes die kleiner zijn dan de gemiddelde stek die genomen wordt. Maar ik ben dan ook geen expert natuurlijk..

Ben erg benieuwd naar het resultaat!
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                                X